אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ניווט מתקדם: החיישן הישראלי לרכב חכם שווה כבר חצי מיליארד דולר

24 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

21.
החיישן הוא חלק מהעניין. עיבוד המידע והבנתו חשובים באותה מידה.
זה כמו שהעין האנושית "מזהה" מכשולים בדרך וכד' אבל ההבנה של מה יש בדרך באה מהמוח ולא רק מהעיניים. צריך שילוב של חיישנים ואלגוריתמיקה שעברה הרבה מאד אבולוציה כדי להגיע למשהו שעובד נכון. אני אישית לא אסמוך על אוטונומי - רכיבים מתקלקלים, מה יהיה עם איזה רכיב יתקלקל באמצע נסיעה/ עקיפה ? ותארו לעצמכם מליוני מכוניות בנות נניח 7 שנים על הכביש אוטונומיות - כולן עם פוטנציאל תקלה - זה ממש אסון בדרך ( עוד הרבה זמן אבל זה יגיע ). מה לא נדלקה לכם אף פעם נורית תקלה באוטו ?.... תארו לעצמכם בנסיעה אוטונומית - אתם גולשים בוואטסאפ ופתאום תקלה בירידה לים המלח... יקח הרבה מאד זמן עד שיהיה אוטונומי שבאמת עובד , לפחות 30 שנים.
לייזר שמייזר | 05.03.19
20.
למה בסין ? זה לא מוצר שאמור להמכר בגרושים...
המוצר הזה לא אמור להמכר בגרושים והתחרות היא לא על כסף, כמו כן מדובר בשוק אינסופי, לאור זאת לא מובן למה חשוב להם לייצא את הטכנולוגיה ולהעסיק סינים במקום להעסיק ישראלים. אם אינטל הגדולה יכולה לייצר בישראל אז מה לאינוביז שתצא ? מתפלא על זיסאפל שהסכים לזה.
ר | 05.03.19
15.
העגל והפרה והסינים יעתיקו בחינם.
החברות הגדולות רוצות טכנולוגיה נוצצת .מוכנות לשלם אז הגאונים ממציאים צעצועים כמו מובילאיי ואלו עם לייזר ואח"כ עם פולסים של גלי גרביטציה וכו וכו .בסוף זה יהיה אביזר נלבש לצורך משחקים.אין עדיין שום אינטליגנציה מלאכותית מבוססת מצלמות לייזר ,אור ,קול, אלקרו מגנטיות ואלקטרו אלקטרו שיכולה להחליף אפילו זבוב.
פראיירים לעד. | 05.03.19
5.
לפעול ביעילות גם במצבי אור ומזג אוויר משתנים?
מה עם גשם? זה עובד טוב גם בגשם? התשובה היא לא, זה אחד החיסרונות המשמעותיים של החיישן (מתגברים עם רדאר זה לא בעיה) מה שלא הסברתם זה מה הופך את לידאר שלהם ליותר טוב או יותר חדשני מהלידארים האחרים? למה יצרניות רכב חתמו איתם ולא עם אחד היצרנים הקיימים? תנו מידע, פרטים כל מידע שימושי כלשהו!
רוצה חדשנות | 05.03.19
4.
חסר מידע
לא כתוב עלויות של הפתרון נכון להיום. פיתרון כזה הוא מאוד יקר להבדיל מ מובילי שעולה לצרכן סביב 3 אלף שקל. זה אומר שפיתרון זה עולה הרבה יותר ומכוון ל מכוניות יוקרה השאלה כמה כאלו כבר יש יחסית לרכב המשפחתי הממוצע, לא ברורה הגדילה של החברה כי לא יצא שום חוזה מאשר ב.מ.ו אז על מה? כמו כן הסיכוי לרכישה כזו ב 15 מליארד הוא אפסי אולי רבע מה שאומר שהעובדים לא ייהנו יותר מדי. תפרסמו מחירי החברה נכון להיום. תודה!
יוסי | 05.03.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת