24. מישהו יודע מה קורה עם חברת חיישנים מבטיחה נוספת? בשם Vocalzoom? גם לה יש חיישן מיוחד של זיהוי קולי ומייצרת המונית מישהו יודע איך אוכל לברר מה קורה איתם ומה הערכת שוויים? שאלה למבין | 06.03.19 (ל"ת)
23. שווי מנופח על סמך לא מעט ספקולציות ואינטל שרכשה את מוביליי ב- 15 מילארד דולר לא עזרה לזה. השווי לא נקבע בכלל לפי השוק ורווחיות החברה - היו פה אינטרסים נוספים. הרבה הייפ ויחצנות, הרבה דחיפה מאחורי הקלעים על ידי זיסאפל. אני מפרגן אבל יש פה ניפוח... רואה בכוכבים | 05.03.19 (ל"ת)
22. לכל החוששים מהסינים מגניבה סינית: "בין המשקיעים המובילים - קרן השקעות סינית גדולה" למה לגנוב אם קנו את זה?? | 05.03.19 (ל"ת)
21. החיישן הוא חלק מהעניין. עיבוד המידע והבנתו חשובים באותה מידה. זה כמו שהעין האנושית "מזהה" מכשולים בדרך וכד' אבל ההבנה של מה יש בדרך באה מהמוח ולא רק מהעיניים. צריך שילוב של חיישנים ואלגוריתמיקה שעברה הרבה מאד אבולוציה כדי להגיע למשהו שעובד נכון. אני אישית לא אסמוך על אוטונומי - רכיבים מתקלקלים, מה יהיה עם איזה רכיב יתקלקל באמצע נסיעה/ עקיפה ? ותארו לעצמכם מליוני מכוניות בנות נניח 7 שנים על הכביש אוטונומיות - כולן עם פוטנציאל תקלה - זה ממש אסון בדרך ( עוד הרבה זמן אבל זה יגיע ). מה לא נדלקה לכם אף פעם נורית תקלה באוטו ?.... תארו לעצמכם בנסיעה אוטונומית - אתם גולשים בוואטסאפ ופתאום תקלה בירידה לים המלח... יקח הרבה מאד זמן עד שיהיה אוטונומי שבאמת עובד , לפחות 30 שנים. לייזר שמייזר | 05.03.19 (ל"ת)
20. למה בסין ? זה לא מוצר שאמור להמכר בגרושים... המוצר הזה לא אמור להמכר בגרושים והתחרות היא לא על כסף, כמו כן מדובר בשוק אינסופי, לאור זאת לא מובן למה חשוב להם לייצא את הטכנולוגיה ולהעסיק סינים במקום להעסיק ישראלים. אם אינטל הגדולה יכולה לייצר בישראל אז מה לאינוביז שתצא ? מתפלא על זיסאפל שהסכים לזה. ר | 05.03.19 (ל"ת)
19. עולם הכלכלה... השקיעו כבר חצי מיליארד בחברה = החברה עלתה חצי מיליארד. האם זה אומר שהיא שווה חצי מיליארד? כל העולם בועה... אורי | 05.03.19 (ל"ת)
18. ל-1. אתה לא סומך על חיישנים ואני לא סומך על נהגים לידיעתך גם אנשים מישתמשים בעיניים שלא רואות טוב בגשם אייל | 05.03.19 (ל"ת)
17. האם גם הם עובדים עדיין עם WIN95? אפילו לא WIN98SE למי שאין לינוקס מוטמע עם שרת פרטי בארון לא יתקדם לעולם! הבונבון | 05.03.19 (ל"ת)
16. מה יקרה לכל החברות האילו והכסף שגייסו כשההייפ יתאדה, כי רואים ניצנים של התפכחות כבר עכשיו אבל כה לחי ליזמים שימשיכו לשחק בנדמה לי וידפקו משכורות על חשבון המשקיעים הנלהבים. FOMO סקפטי | 05.03.19 (ל"ת)
15. העגל והפרה והסינים יעתיקו בחינם. החברות הגדולות רוצות טכנולוגיה נוצצת .מוכנות לשלם אז הגאונים ממציאים צעצועים כמו מובילאיי ואלו עם לייזר ואח"כ עם פולסים של גלי גרביטציה וכו וכו .בסוף זה יהיה אביזר נלבש לצורך משחקים.אין עדיין שום אינטליגנציה מלאכותית מבוססת מצלמות לייזר ,אור ,קול, אלקרו מגנטיות ואלקטרו אלקטרו שיכולה להחליף אפילו זבוב. פראיירים לעד. | 05.03.19 (ל"ת)
11. 2 חברות ישראליות במקום להתחרות אחת בשניה , תתאחדו, תאחדו טכנולוגיות ותנו סטירה לעולם עודד | 05.03.19 (ל"ת)
10. ל 9, מנכ"ל VAIMO הצהיר שאף רכב אוטונומי לא יתפקד ב ... מזג אוויר קיצוני, VAIMO שייכת לגוגל, המובילה היום בעולם בתחום זה מבחינה טכנולוגית ! יוסי | 05.03.19 (ל"ת)
9. מרכז לא עדיף לפתח מרכז ייצור אוטונומי בארץ מאשר להעביר את הטכנולוגיית יצור לסין? הייתי חושש אבי | 05.03.19 (ל"ת)
5. לפעול ביעילות גם במצבי אור ומזג אוויר משתנים? מה עם גשם? זה עובד טוב גם בגשם? התשובה היא לא, זה אחד החיסרונות המשמעותיים של החיישן (מתגברים עם רדאר זה לא בעיה) מה שלא הסברתם זה מה הופך את לידאר שלהם ליותר טוב או יותר חדשני מהלידארים האחרים? למה יצרניות רכב חתמו איתם ולא עם אחד היצרנים הקיימים? תנו מידע, פרטים כל מידע שימושי כלשהו! רוצה חדשנות | 05.03.19 (ל"ת)
4. חסר מידע לא כתוב עלויות של הפתרון נכון להיום. פיתרון כזה הוא מאוד יקר להבדיל מ מובילי שעולה לצרכן סביב 3 אלף שקל. זה אומר שפיתרון זה עולה הרבה יותר ומכוון ל מכוניות יוקרה השאלה כמה כאלו כבר יש יחסית לרכב המשפחתי הממוצע, לא ברורה הגדילה של החברה כי לא יצא שום חוזה מאשר ב.מ.ו אז על מה? כמו כן הסיכוי לרכישה כזו ב 15 מליארד הוא אפסי אולי רבע מה שאומר שהעובדים לא ייהנו יותר מדי. תפרסמו מחירי החברה נכון להיום. תודה! יוסי | 05.03.19 (ל"ת)
2. לא סומך על חיישנים נהג התלוי בחיישן או כל כלי אחר, עשוי להיות מעורב בתאונות, יותר מנהג ללא חיישן. זהו ניצול ציני של פחד הנהגים מתאונות, לדחוף להם אלמנט, כשאין כל ביטחון שזה מונע תאונות. עצם התלות בחיישן, פוגעת בערנות הנהג. גבי | 05.03.19 (ל"ת)
ניווט מתקדם: החיישן הישראלי לרכב חכם שווה כבר חצי מיליארד דולר
24 תגובות לכתיבת תגובה