61. כל שנה עושים את זה .. כל שנה עושים את זה בארוע חברה של אנטל. זה לא משהו חדש. במקרה זה קרה בזמן של שביתות של נהגים ובגלל זה יש פה הד תקשורתי כזה גדול. רכבת ישראל היא חברה שכל מטרתה להרוויח, אני מאמין שאנטל שלמה הרבה מאוד כסף בשביל שזה ייקרה. מישהו שעובד שם | 11.03.19 (ל"ת)
60. אם יש לכם מליון בכיס, תקבלו רכבת פרטית כל יום. אפילו פחות, אם תמלאו את הכיסים הנכונים כג | 11.03.19 (ל"ת)
59. אם כבר מדברים על אינטל אז הלוואי ואינטל בסוף הנסיעה היו יושבים עם הנהלת הרכבת והיו רוכשים את רכבת ישראל. מבטיח לכם שמאותו יום שאינטל תנהל את הרכבת אז הכל היה מתוקתק כמו שעון וכולם היו מרוצים. ירון | 10.03.19 (ל"ת)
58. מי שונא את הרכבת, את אינטל ואחרים ... מערכת המסיעה עשרות אלפי נוסעים - למה טענות ... איש שלום | 06.03.19 (ל"ת)
57. עוד דוגמה כשגנרלים מנהלים חברות כלכליות. אין להם מושג. לא בכלכלה ולא במערכות אזרחיות. Avraham | 06.03.19 (ל"ת)
55. רמת השחיתות הנוכחית מצביעה כי אין פתרון למצב! רק שינוי מוסרי בסיסי יעזור הפרטה תעזור אם תבוצע באופן ישר ומוסרי וזה פרדוקס ביחס למציאות. דוד | 05.03.19 (ל"ת)
54. הרכבת לא לאשר לרכבת דל גילה קווים חדשים לפתח קווים חדשים עם תחרות של השוק הפרטי להקים | 05.03.19 (ל"ת)
53. קצת צניעות חברה ברכבת קצת צניעות גם אנשי הנמל חשבו שהם חסינים ועל השביתות הפראיות פתחו להם נמל חדש על הראש. לא לעולם חוסן בני | 05.03.19 (ל"ת)
52. למה לא לצופף את הנוסעים ; שילכו למתחרים ניראה אותם למה לא לצופף את הנוסעים? שילכו למתחרים ניראה אותם. זה בערך כמו חברת החשמל מקורות ושאר המונופולים אריק | 05.03.19 (ל"ת)
51. להחזיק רכבת בצד להשכרה פרטית בזמן הצפיפות וביטול הקווים לשאר כשתייר תופס בתשלום אדיר מיטת בי"ח שאחרת היה שוכב בה אזרח מהשורה ומסבירים שכולנו נהנים מהכסף דומה לתיירות מרפא | 05.03.19 (ל"ת)
50. אחריות אישית הגיע הזמן להעמיד לדין כל נהג, עובד, פקיד, מהנדס, נציג ועד העובדים ואפילו את הנהלת הרכבת, על כל פגיעה בציבור ומכאן פגיעה בכלכלה. בית המשפט יטיל עליהם אחריות אישית לנזקים הכלכליים ויגזור קנסות בהתאם. כאשר אותו עובד יחזור על אותה עבירה הקנס יוכפל וכן יתווסף מאסר בפועל ופיטורים, אני מבטיח שה״מחלות״ יעלמו. חנן | 05.03.19 (ל"ת)
49. רכבת פרטית? לפישמן בנו *תחנה פרטית* ברעננה, גישה רק לבניינים שהיו שלו תחנה תת קרקעית בצומת רעננה שאין לאיש גישה אליה פרט לעובדים בבניינים שלו כלכלית ירושלים | 05.03.19 (ל"ת)
48. מעניין לדעת למה 35 אנשים מוכנים להכניס את ראשם הבריא למיטה חולה. אין זאת אלא שבכל בלאגאן נופלים פירורים שהקרובים אליהם מצליחים לתפוס לפני אחרים. אלי | 05.03.19 (ל"ת)
47. להפריט את הרכבת זוהי משימה לאומית מידית להפריט את הרכבת ולמנוע נמל אשדוד חדש. מנה | 05.03.19 (ל"ת)
45. מלאימים את ההוצאות, מפריטים את הרווחים הציבור הישראלי לא מקבל תמורה הולמת לכמות הכסף שהוא מוציא על הרכבת, וזאת בעוד שבכירים ברכבת גוזרים קופון שמן על חשבוננו. לשר התחבורה ישראל כץ אין שום אינטרס לעצור את החגיגה. להיפך, הוא בשמחה מצטרף לקרקס משום שיש לו אינטרס להגדיל את מספר כלי הרכב הפרטיים במדינה. מיכאל | 05.03.19 (ל"ת)
43. המשפט האחרון מטריף אותי "את מספר הרכבות שיש להפעיל בכל שעה קובע משרד התחבורה" למה לעזאזל פקיד במשרד התחבורה צריך לקבוע כמה רכבות יהיו בכל שעה? זאת הצרה בתכנון ריכוזי - זה תמיד בסוף פקיד שלא משנה אם הוא גאון הדור, הוא פשוט לא יכול לדעת לבד מה התכנון הנכון. רק שוק תחרותי יכול לתת את זה. ולמי שכותב שהמתואר בכתבה זה סימפטום של הפרטה - פשוט לא יודע מה הוא כותב! חברה פרטית (שיש לה תחרות) ורוצה לייצר רווח חייבת לייצר ערך עבור הלקוחות שלה, שזה כלל הנוסעים! אם חברה פרטית שיש לה תחרות היתה מתנהלת כמו רכבת ישראל, היא היתה פושטת רגל מהר מאוד כי כולם היו עוברים למתחרים. זאת הסיטואציה שצריך לייצר (או יותר נכון להפסיק למנוע) כדי לקבל שירות טוב. אביעד | 05.03.19 (ל"ת)
42. כבר שנה וחצי יש עבודות בתחנת נתב״ג שישי ומוצאי שבת הקו פעיל פחות מחמישה ימים בשבוע. אסף | 05.03.19 (ל"ת)
40. למה אתם מסלפים ומשקרים? מה האינטרס חוץ מהשמצה בעצם? השעות בהן הרכבת הושכרה לאינטל לא "שעות עומס" בשום קריטריון. השעות היו 17:25 ו 18:25 מחיפה לתל אביב. שעות כמעט ריקות לגמרי שבהן הרציפים היו כמעט שוממים, ואני יודע כי שהייתי בשני המועדים ברציף. בנוסף, הוסעו מעל 4000 איש ברכבת שהושכרה והיא הייתה מלאה עד אפס מקום. מה שאומר שאלפי כלי רכב "נחסכו" מנסיעה בלב תל אביב. אז מה בעצם מטרת ה"כתבה" למעט השמצה, ניקור עיניים והוצאת דיבה כשאתם לא מדייקים בעובדות (בלשון המעטה)? אחד | 05.03.19 (ל"ת)
39. ל-34 דניאל חברה ממשלתית מחויבת קודם כל לציבור! וזה די פרדוקסלי כשאתה אומר שהחברה היא ממשלתית ושהציבור לא מממן אותה... שרון | 05.03.19 (ל"ת)
38. אין דרך אחרת רק לעמיד לדין פלילי הנהלת רכבת, נהגים, ראש הסתדרות ושר התחבורה בגין שיבוש תחבורה מכוון ופעילות עינת נגד המדינה. אזרח | 05.03.19 (ל"ת)
37. לכל הטמבלים הבכיינים ככה בדיוק נראית הפרטה מי שיש לו כסף לשלם יקבל רכבת שלמה לרשותו בשעות העומס, כל השאר ימשיכו לנסוע בצפיפות, להתבכין ולהאשים את עובדי הרכבת וההסתדרות שנלחמים בהפרטה. טמבלים נמאסתם | 05.03.19 (ל"ת)
36. הגיע זמן שכולנו נחרים את הרכבות אני לא מבינה למה אנחנו האזרחים לא מפסיקים לנסוע ברכבת. ואני תושבת נהרייה שנוסעת הרבה ברכבות. צריך לייבש את רכבת ישראל ולהחרים אותה גם אם יהיה עומס וקושי בדרכים. הנהלת ועובדי הרכבת בטוחים שאנחנו בכיס שלהם וכך מתייחסים אלינו. אני קוראת להחרמת הרכבת ואז נראה אם ירשו לעצמם לעשות בלגנים כאלה. אנחנו לא מעניינים אותם כנוסעים והם עושים את כל המאבקים שלהם על חשבוננו. הגיע זמן להגיד די !!!!! ח. | 05.03.19 (ל"ת)
35. ל-26, הנקודה היא שזו בכל מקרה לא אשמת החברה, אבל הכותרת יוצרת אנטגוניזם אני לא חושב שההחלטה היתה שגויה, כמו שכבר נאמר להניע את כולם באוטובוסים או ברכבות רגילות היה יוצר עומס גדול יותר, אבל גם אם נניח שזו היתה טעות - למה לשרבב להקשר השלילי את שם הלקוח ולא את נותן השרות? ול-27, לא צריך להיות מגיבים מטעם, היו עשרות אלפי אנשים באירוע, סביר שחלקם קוראים פה, ואף אחד לא אוהב לראות שמשמיצים אותו על לא עוול בכפו. עובד | 05.03.19 (ל"ת)
32. ל-26, הציבור לא מממן שום דבר, זו חברה ממשלתית וכל אחד יכול לשכור קרונות וקטר אם יש מספיק דרישה. דניאל | 05.03.19 (ל"ת)
30. בזיון, שחיתות, שוחד, זילזול, התעמרות, ישראלי... בזיון, שחיתות, שוחד, זילזול, התעמרות, ישראלי... שבו"ז | 05.03.19 (ל"ת)
28. לפטר את כל עובדי הרכבת או להפריט אותה ואז לפטר אותם. לפטר את כל עובדי הרכבת או להפריט אותה ואז לפטר אותם. איציק שבו | 05.03.19 (ל"ת)
27. וצריך להגיד תודה לישראל כץ על הבלאגן שהוא עשה לנו במשרד התחבורה. כל הפדיחות ברקבת זה מבית מדרשו של מר כץ. משה | 05.03.19 (ל"ת)
25. מעניין שנהגי רכבת מרוויחים יותר ממנהלים באינטל להיכנע לוועד עובדי רכבת זה עוד צעד לכיוון רוסיה\ונצואלה הייטקיסט | 05.03.19 (ל"ת)
23. ל-17 אם אין רכבות מיותרות לא צריך בכלל לאפשר את זה אף אחד לא טען שאינטל קיבלה יחס מיוחד, או לא שילמה. אבל אם לרכבת יש רכבות למכור לאירועים פרטיים אז למה הציבור הרחב שמממן את הרכבת כל השנה צריך להצטופף? חיים | 05.03.19 (ל"ת)
20. לא נותרה אלא האפשרות לסגור את החברה לפתוח חברה חדשה בבעלות ממשלתית או בצירוף הסקטור העסקי. גם במחיר של השבתה מלאה של הרכבת לתקופה ארוכה. זיו | 05.03.19 (ל"ת)
17. מה עניין אינטל? שירות שניתן לכולם באתר הרכבת: https://www.rail.co.il/enjoytheroad/pages/groups.aspx רועי | 05.03.19 (ל"ת)
16. למי שיש ילדים, אתם זוכרים שאתם צרכים לעדכן בעירייה כתובת מגורים. ולבדוק שילדכם רשום ב......... למי שיש ילדים, אתם זוכרים שאתם צרכים לעדכן בעירייה כתובת מגורים. ולבדוק שילדכם רשום בגן / במעון , בבית ספר. וכו' *עבור שנה החדשה . למי שיש ילדים | 05.03.19 (ל"ת)
15. מורחים את הציבור ומעבירים אשמה. ותודה לכץ במדינות מערביות מתקדמות על כאלה מחדלים שרשרת פיקוד מפוטרת כולל שר תחבורה. ערן | 05.03.19 (ל"ת)
14. תגידו אתם רציניים ? באה חברה ואומרת לרכבת שהם צריכים להזיז מלא אנשים. במקום שכולם יתנפלו על הרכבת ולא יהיה מקום לנוסעים רגילים(הרי לנסוע בפקקים זה טירוף יחסית לרכבת בשעות האלו, אז עובדי אינטל היו משתמשים ברכבת בכל מקרה) ויהיה בלאגן היסטרי באה החברה וקנתה מראש את כל הכרטיסים, באה הרכבת וסידרה רכבת נוספת שלא בלוז ופתרו את הבעיה. ואתם מתלוננים ? לא עובד איטל ולא ברכבת. | 05.03.19 (ל"ת)
12. מתי יעבירו חוק נגד פגיעה בתשתיות לאומיות? זו פגיעה ישירה במדינת ישראל! נמלים, רכבות, שדות תעופה הינן תשתיות לאומיות אסטרטגיות! כל פגיעה בהן, הן פגיעה במדינה! הנזקים במיליארדים שגורמים עברייני הועדים משתווים לפגיעה של טרוריסטים במדינה. הגיע הזמן לעצור את החגיגה, כל פעם שלא מקבלים מה שהם רוצים, פוגעים במדינה ובאזרחים. עולם שלישי | 05.03.19 (ל"ת)
11. הכל רקוב מהיסוד. לסגור ולפתוח משהו חדש, אפילו פרטי בזבוז כספים מטורף, פגיעה בלתי פוסקת בציבור גדול, ריקבון והשתלטות של אנשים תת רמה אבי | 05.03.19 (ל"ת)
9. הבכיינות העיתונאית הזו קצת מגעילה אותי וכן, ראיתי את מאות הנוסעים של אינטל יורדים מהרכבת בתחנת סבידור מרכז בת"א ועולים לאוטובוסים שהמתינו להם ביציאה מהטרמינל הצפוני. עדיף שהם ייסעו ברכבת אחת במקום שיפקקו את כביש החוף בלא מעט אוטובוסים ("שעות העומס", זוכרים?). ככל הידוע לי לא בוטלה שום רכבת רגילה לרגל האירוע הזה. הנוסע | 05.03.19 (ל"ת)
8. אין שום בעיה בהשכרת רכבת לאינטל, די לניקור עינים אינטל שילמה כסף עבור הרכבת איציק | 05.03.19 (ל"ת)
7. מתוך אתר הרכבת ניתן להזמין קרונות שלמים, מה הבעיה? קבוצות המונות 50 נוסעים ומעלה יכולות לשריין את הקרון השמור לנסיעת הקבוצה בלבד (בכפוף לאישור תפעולי ובתוספת תשלום) ציטוט מאתר הרכבת: "רכבת ישראל מזמינה קבוצות המונות מעל 150 נוסעים, לשכור רכבת מיוחדת לכל יעד וכל מטרה. תחנות המוצא והיעד, עצירות ביניים וזמני הרכבת נקבעים לפי בקשת הקבוצה (בכפוף לאישור גורמי הפעלת הרכבת ובתיאום מקדים ומראש), ומאפשרים ליהנות מנסיעה חווייתית, נעימה, שקטה ובטוחה, סביב שולחנות, עם שקעי חשמל ומערכת WIFI השמורה כולה לקבוצה." ר א | 05.03.19 (ל"ת)
6. כן, בואו נתיימר להבין את שיקולי רכבת ישראל בכל הקשור לעומס ולצפיפות בואו נתיימר לדעת שהקצאת הרכבת לעובדי אינטל פגעה איכשהו בנוסעים, בואו נתיימר לדעת מה היה מצב הצפיפות בקרונות באותן שעות, בואו נמהר לקפוץ למסקנה שמה שהרכבת עשתה היה פסול. אמור לי, ליאור גוטמן, הידעת שמיליון ילדים בישראל הולכים לישון רעבים? אתה לא מתבייש לדפוק אגאדיר באמצע הלילה? אתה לא חושב שזה קצת מנקר עינייים? בושה! ממזר | 05.03.19 (ל"ת)
5. רקבת ישראל רכבת ישראל שכחה שהיא ציבורית ולא חברה פרטית .מי שמע בעולם על השכרת קרונות לחברות על חשבון ציבור הנוסעים? ובנוסף אינטל יכלה לשכור אוטובוסים להסיע את העובדים כמו שבדרך כלל עושים באירועי חברה באזורים מרוחקים... אזרחית | 05.03.19 (ל"ת)
4. מעניין שלא כותבים את השעה ורק אומרים "שעות העומס". אני מבטיח לכם שלא מדובר היה בשעות העומס וקלקליסט רק רוצה להיות את הרוחות כדי לעשות עוד כמה שקלים, אני הפסקתי להאמין לעיתונים כבר מזמן, יותר שקרים מאמת. דניאל | 05.03.19 (ל"ת)
2. צריך להוציא את ההסתדרות מרכבת ישראל, הנציגות שם עושה רק נזקים. לנהג רכבת יש עבודה הרבה יותר קלה משל נהגי אוטובוס, מונית, ומשאית. כמו שהיום טייס אוטומטי עושה כמעט את כל העבודה של הטייסים, ככה רוב העבודה של נהגי רכבת מוחשבה לפני שנים, כולל בלימה בדיוק של מילימטר בתחנות. אבל בזמן שנהג אוטובוס מצוי עובד לפחות 9 שעות ביום, נהגי רכבת עושים שביתה איטלקית בגלל שדורשים מהם לעבוד 5 שעות ביום, במקום 4. יובל, תל אביב | 05.03.19 (ל"ת)
1. עובדי אינטל, עובדי רכבת, כולם: הצטפרו למאבק להרחקת אסדות הגז מהחוף אסדות גז בקרבת החוף הן איום קיומי על כולנו הצטרפו לשומרי הבית אורי | 05.03.19 (ל"ת)
יש מחסור בקרונות וצפיפות? אינטל קיבלה רכבת פרטית משלה
61 תגובות לכתיבת תגובה