אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יש מחסור בקרונות וצפיפות? אינטל קיבלה רכבת פרטית משלה

61 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

50.
אחריות אישית
הגיע הזמן להעמיד לדין כל נהג, עובד, פקיד, מהנדס, נציג ועד העובדים ואפילו את הנהלת הרכבת, על כל פגיעה בציבור ומכאן פגיעה בכלכלה. בית המשפט יטיל עליהם אחריות אישית לנזקים הכלכליים ויגזור קנסות בהתאם. כאשר אותו עובד יחזור על אותה עבירה הקנס יוכפל וכן יתווסף מאסר בפועל ופיטורים, אני מבטיח שה״מחלות״ יעלמו.
חנן | 05.03.19
45.
מלאימים את ההוצאות, מפריטים את הרווחים
הציבור הישראלי לא מקבל תמורה הולמת לכמות הכסף שהוא מוציא על הרכבת, וזאת בעוד שבכירים ברכבת גוזרים קופון שמן על חשבוננו. לשר התחבורה ישראל כץ אין שום אינטרס לעצור את החגיגה. להיפך, הוא בשמחה מצטרף לקרקס משום שיש לו אינטרס להגדיל את מספר כלי הרכב הפרטיים במדינה.
מיכאל | 05.03.19
43.
המשפט האחרון מטריף אותי
"את מספר הרכבות שיש להפעיל בכל שעה קובע משרד התחבורה" למה לעזאזל פקיד במשרד התחבורה צריך לקבוע כמה רכבות יהיו בכל שעה? זאת הצרה בתכנון ריכוזי - זה תמיד בסוף פקיד שלא משנה אם הוא גאון הדור, הוא פשוט לא יכול לדעת לבד מה התכנון הנכון. רק שוק תחרותי יכול לתת את זה. ולמי שכותב שהמתואר בכתבה זה סימפטום של הפרטה - פשוט לא יודע מה הוא כותב! חברה פרטית (שיש לה תחרות) ורוצה לייצר רווח חייבת לייצר ערך עבור הלקוחות שלה, שזה כלל הנוסעים! אם חברה פרטית שיש לה תחרות היתה מתנהלת כמו רכבת ישראל, היא היתה פושטת רגל מהר מאוד כי כולם היו עוברים למתחרים. זאת הסיטואציה שצריך לייצר (או יותר נכון להפסיק למנוע) כדי לקבל שירות טוב.
אביעד | 05.03.19
40.
למה אתם מסלפים ומשקרים? מה האינטרס חוץ מהשמצה בעצם?
השעות בהן הרכבת הושכרה לאינטל לא "שעות עומס" בשום קריטריון. השעות היו 17:25 ו 18:25 מחיפה לתל אביב. שעות כמעט ריקות לגמרי שבהן הרציפים היו כמעט שוממים, ואני יודע כי שהייתי בשני המועדים ברציף. בנוסף, הוסעו מעל 4000 איש ברכבת שהושכרה והיא הייתה מלאה עד אפס מקום. מה שאומר שאלפי כלי רכב "נחסכו" מנסיעה בלב תל אביב. אז מה בעצם מטרת ה"כתבה" למעט השמצה, ניקור עיניים והוצאת דיבה כשאתם לא מדייקים בעובדות (בלשון המעטה)?
אחד | 05.03.19
36.
הגיע זמן שכולנו נחרים את הרכבות
אני לא מבינה למה אנחנו האזרחים לא מפסיקים לנסוע ברכבת. ואני תושבת נהרייה שנוסעת הרבה ברכבות. צריך לייבש את רכבת ישראל ולהחרים אותה גם אם יהיה עומס וקושי בדרכים. הנהלת ועובדי הרכבת בטוחים שאנחנו בכיס שלהם וכך מתייחסים אלינו. אני קוראת להחרמת הרכבת ואז נראה אם ירשו לעצמם לעשות בלגנים כאלה. אנחנו לא מעניינים אותם כנוסעים והם עושים את כל המאבקים שלהם על חשבוננו. הגיע זמן להגיד די !!!!!
ח.  | 05.03.19
35.
ל-26, הנקודה היא שזו בכל מקרה לא אשמת החברה, אבל הכותרת יוצרת אנטגוניזם
אני לא חושב שההחלטה היתה שגויה, כמו שכבר נאמר להניע את כולם באוטובוסים או ברכבות רגילות היה יוצר עומס גדול יותר, אבל גם אם נניח שזו היתה טעות - למה לשרבב להקשר השלילי את שם הלקוח ולא את נותן השרות? ול-27, לא צריך להיות מגיבים מטעם, היו עשרות אלפי אנשים באירוע, סביר שחלקם קוראים פה, ואף אחד לא אוהב לראות שמשמיצים אותו על לא עוול בכפו.
עובד | 05.03.19
14.
תגידו אתם רציניים ?
באה חברה ואומרת לרכבת שהם צריכים להזיז מלא אנשים. במקום שכולם יתנפלו על הרכבת ולא יהיה מקום לנוסעים רגילים(הרי לנסוע בפקקים זה טירוף יחסית לרכבת בשעות האלו, אז עובדי אינטל היו משתמשים ברכבת בכל מקרה) ויהיה בלאגן היסטרי באה החברה וקנתה מראש את כל הכרטיסים, באה הרכבת וסידרה רכבת נוספת שלא בלוז ופתרו את הבעיה. ואתם מתלוננים ?
לא עובד איטל ולא ברכבת. | 05.03.19
12.
מתי יעבירו חוק נגד פגיעה בתשתיות לאומיות? זו פגיעה ישירה במדינת ישראל!
נמלים, רכבות, שדות תעופה הינן תשתיות לאומיות אסטרטגיות! כל פגיעה בהן, הן פגיעה במדינה! הנזקים במיליארדים שגורמים עברייני הועדים משתווים לפגיעה של טרוריסטים במדינה. הגיע הזמן לעצור את החגיגה, כל פעם שלא מקבלים מה שהם רוצים, פוגעים במדינה ובאזרחים.
עולם שלישי | 05.03.19
9.
הבכיינות העיתונאית הזו קצת מגעילה אותי
וכן, ראיתי את מאות הנוסעים של אינטל יורדים מהרכבת בתחנת סבידור מרכז בת"א ועולים לאוטובוסים שהמתינו להם ביציאה מהטרמינל הצפוני. עדיף שהם ייסעו ברכבת אחת במקום שיפקקו את כביש החוף בלא מעט אוטובוסים ("שעות העומס", זוכרים?). ככל הידוע לי לא בוטלה שום רכבת רגילה לרגל האירוע הזה.
הנוסע | 05.03.19
7.
מתוך אתר הרכבת ניתן להזמין קרונות שלמים, מה הבעיה?
קבוצות המונות 50 נוסעים ומעלה יכולות לשריין את הקרון השמור לנסיעת הקבוצה בלבד (בכפוף לאישור תפעולי ובתוספת תשלום)​ ציטוט מאתר הרכבת: "רכבת ישראל מזמינה קבוצות המונות מעל 150 נוסעים, לשכור רכבת מיוחדת לכל יעד וכל מטרה. תחנות המוצא והיעד, עצירות ביניים וזמני הרכבת נקבעים לפי בקשת הקבוצה (בכפוף לאישור גורמי הפעלת הרכבת ובתיאום מקדים ומראש), ומאפשרים ליהנות מנסיעה חווייתית, נעימה, שקטה ובטוחה, סביב שולחנות, עם שקעי חשמל ומערכת WIFI השמורה כולה לקבוצה."
ר א | 05.03.19
6.
כן, בואו נתיימר להבין את שיקולי רכבת ישראל בכל הקשור לעומס ולצפיפות
בואו נתיימר לדעת שהקצאת הרכבת לעובדי אינטל פגעה איכשהו בנוסעים, בואו נתיימר לדעת מה היה מצב הצפיפות בקרונות באותן שעות, בואו נמהר לקפוץ למסקנה שמה שהרכבת עשתה היה פסול. אמור לי, ליאור גוטמן, הידעת שמיליון ילדים בישראל הולכים לישון רעבים? אתה לא מתבייש לדפוק אגאדיר באמצע הלילה? אתה לא חושב שזה קצת מנקר עינייים? בושה!
ממזר | 05.03.19
2.
צריך להוציא את ההסתדרות מרכבת ישראל, הנציגות שם עושה רק נזקים.
לנהג רכבת יש עבודה הרבה יותר קלה משל נהגי אוטובוס, מונית, ומשאית. כמו שהיום טייס אוטומטי עושה כמעט את כל העבודה של הטייסים, ככה רוב העבודה של נהגי רכבת מוחשבה לפני שנים, כולל בלימה בדיוק של מילימטר בתחנות. אבל בזמן שנהג אוטובוס מצוי עובד לפחות 9 שעות ביום, נהגי רכבת עושים שביתה איטלקית בגלל שדורשים מהם לעבוד 5 שעות ביום, במקום 4.
יובל, תל אביב | 05.03.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת