אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מזראטי ב־850 אלף שקל, ולא יוצאת מהמוסך

42 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

36.
אחריות איננה תלויה במספר הידיים
תגובת אוטו איטליה אמורה להטריד כל בעל רכב בישראל. מזראטי, פיאט, יונדאי או מאזדה. לא משנה. כאשר יצרן מציע תקופת אחריות זו איננה מותנית בכך שהנהנה הוא רק רוכש הרכב כחדש אלא תקפה לכל מי שקונה ממנו (וזה קונה ממנו) לאורך כל תקופת האחריות. את היצרן והיבואן לא צריך לעניין כמה אנשים עשו עיסקות מסחריות ביניהם והחליפו בעלות. יש פה מכונה עם X שנות אחריות ועליהם לתקן אותה. אם זה לא מתאים להם שיצאו מעסקי יבוא המכוניות. אף אחד לא אנס אותם לייבא מכוניות (ולהרוויח יפה מאד)
dw | 07.03.19
32.
מר אחמד מטר
בינך ובין עצמך, אתה הוא זה שצריך להגיע להחלטה האם אתה **צריך** רכב של 99% אמינות כדי להגיע בוקר בוקר למקום עבודתך, או שאתה **רוצה** מותג בשביל שופוני, ובשביל להגיד לחבר'ה שיש לך מזראטי. בסה"כ רכב איטלקי, שמורכב באיטליה. למה בדיוק ציפית ??? פיאט עם תג מחיר של מה שהיה פעם הכבוד של משפחת מזראטי.......
יוסי פותר בעיות קשות | 06.03.19
29.
זה מה שקורה שהמכונאים סנדלרים...
מניסיון שלי עם רכב נדיר ביותר בארץ פשוט אסור להתקרב לכל מיני סנדלרים שטוענים שהם יכולים לטפל ברכב. בשביל לטפל בכלי רכב מסובך שהוא ממש ממש לא מאזדה, יונדאי או סוזוקי צריך ללכת רק למכונאים שמבינים!! לפעמים תקלה אחת גוררת תקלה אחרת ואם לא עולים על זה בזמן אז לך תחפש... לצערי המכונאים בארץ מתחלק ל-50 אחוז טמבלים שהתגלגלו למקצוע ללא שום ידע אמיתי במכונות(כן, מכונות!) ו50 אחוז הם על הסקאלה של ניסיון פלוס המון ידע והתמחות אמיתית.. אזהרו מחיקויים...
ציף המציף | 05.03.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת