62. אגד כל החוגגים פה על מניית אגד לא מבינים שחבר אגד מכר דירה או לקח הלוואה בסכום של דירה בתא ראשון לציון..במרכז וקנה זכות .ליהיות חבר באגד ..בזמן שאתם..קניתם בית… הוא שילם חובות..על 2 בתים…כי יתחתן..וצריך. בית… אז 450 אלף.שח זה אפילו לא בית..בחריש… או עפולה… .נהפוכו אם היה קונה בית..בצעירותו בכסף .הזה… היום היה לו . יותר נכסים ויותר כסף… ובלי חובות… וכולם היו שמחים… .אז כל אלה שחושבים שהם משלמים לחברים מכספי המיסים והמדינה...תרגיעו זה החברה שאני שותף..ובעל הבית דן | 07.05.19 (ל"ת)
61. מנייה - זו השקעה שהשקיעו חברי אגד שכחתם שחברי אגד השקיעו מנייה . אם היו משקיעים לפני 20 שנה כמו בפרסומת במניות אחרות היו מרוויחים 375% אני | 12.03.19 (ל"ת)
60. סתם דוגמא - ב-2008 מחירי הדלק צנחו בעשרות אחוזים. הנוסעים לא ראו הוזלה מעריך שאגד עשו באותה שנה עשרות מליונים אם לא יותר. כג | 11.03.19 (ל"ת)
57. ערך מניית אגד = 0 כאשר חבר אגד פורש אז מי שמממן אותו זה בעצם ציבור משלמי המיסים. למה? אגד בעצם פשטה רגל, המדינה נחלצה להציל את החברה, ולכן ערך המניה בעצם שווה אפס. כלומר כל חבר אגד שפורש ומקבל 400 אלף שקל מקבל אותה ממכם ציבור הקוראים. לכם מישהו משלם 400 אלף שקל בפרישה? אם אתם מפסידים מהשקעה באיזשהו ני"ע מישהו מפצה אתכם? אם ליטל הכתבת תפרוש מכלכליסט מישהו ישלם לה 400 אלף שקל? מה פתאם? יאמרו לה תודה רבה על עבודתך, ביי ביי ושלום. זהו. אז למה את עובדי אגד דור א' כן? אני כמשלם מיסים לא מוכן לשלם 400 אלף שקל לתנאי משופרים לגמלאי אגד, שאינם שונים מכל גמלאי אחר במשק, שאיננו נהנה מהטבה כזו. dw | 07.03.19 (ל"ת)
56. סובסידיות ל35 מאיפה המידע המוסת הזה? חברות פרטיות לא מקבלות סובסידיה ?אתה כזה נאיבי או שעושה את עצמך? תברר כמה קרטלים מוסווים בין החברות,ומעלימים עין,.. בארי | 07.03.19 (ל"ת)
55. בקיצור מרוויחים כמו מורים, עובדים הרבה יותר והיו צריכים להביא מאות אלפי שקלים מהבית אייל | 07.03.19 (ל"ת)
54. הבהרות בשונה ממקום עבודה שאפשר להתקדם בו בזכות ותק...נהג אוטובוס מתקשה להתמיד בעבודה קשה וממושכת ולכן הקשישון והקשיש מסייעים לו לשמור על השכר בזכות חצי שעה ושעה בהתאמה שמופחתים לו מיום העבודה. חברי אגד רכשו את המניה ולא קיבלו אותה כך שלמעשה הם השקיעו כסף במקום העבודה שלהם דבר שאף אחד בימינו לא עושה. הערך הריאלי כיום הוא בדיחה ביחס להשקעתם כי תמיד היה נהוג לומר שהחלופה היא דירה....מה נשאר להם מול מי שקנה דירה לפני 30 שנים? העבודה עצמה שוחקת, פוגעת בגוף, כוללת סופ"ש...לא מציאה ירון | 07.03.19 (ל"ת)
53. ל 51 עובד בחברת היי טק לא כפה עליך להשתמש בשרותיו, בעוד עובד בנמל כן כופה עליך לעבוד רק דרכו, בעוד שעובד מדינה פותח חשבון בנק איפה שהוא רוצה, עורך קניות איפה שזול, ואוכל במסעדה החביבה עליו, רק בענף בו הוא עובד הוא כופה בכוח הזרוע על כל המשק לעבור דרכו, זה דיקטטורה במסווה סוציאליסטי. ben | 07.03.19 (ל"ת)
52. ל-51, אני יודע בדיוק מה יקרה אם כל נהגי המשאיות ישבתו, ימצאו נהגים אחרים. ובכל מקרה, בעוד כמה שנים זה יהיה מקצוע מיותר, משאיות אוטונומיות וכל זה. דניאל | 06.03.19 (ל"ת)
51. מוקדמת אבל תאמינו לי הפנסיה על הפנים. אומנם הוא יצא לפנסיה שהוא היה עובד היה צריך לעבוד מאוד קשה בשביל להביא משכורת טובה. אני מדבר על לעבוד 3 פעמים בשבוע קרוב ל16 שעות בכל יום. לקום ב4 בבוקר. פיגועים. בלי שעות נוספות השכר של חבר אגד ממש לא משהו ושלא ימכרו סיפורים. רק תחשבו שיש להם מניה שפעם היה לה ערך של דירה והיום בקושי חדר ניתן לקנות בה. אם הם היו משקיעים את הכסף של המניה בשוק ההון הם היו מקבלים לפחות 5 אחוז תשואה וכאן הם לא מקבלים עליה כלום. בן של חבר אגד לשעבר | 06.03.19 (ל"ת)
50. מה עדיף? חברה שבעלי המניות וההנהלה עוסקים את העובד פותחים עיניים על הפועלים הפשוטים שעושים את עבודתם נאמנה. המצב דומה בנמלים, מי אמר שסוור בנמל הוא יותר חשוב מעובד בהיי טק??? לא מגיעה לו משכורת מכובדת כי הוא פועל ותדעו לכם שנהג משאית זה המקצוע בעל הפריון הגבוה ביותר למשק. חשבתם פעם מה יקרה אם נהגי משאיות ישבתו? כנראה שלא יהיה לכם גבינת שמנת בבוקר והמון דברים אחרים. רועי | 06.03.19 (ל"ת)
49. תקשיבו ל16 הכל נכון והעוקץ השני(אם אותם אנשים ואלו שעובדים בשמם...)קורה עכשיו בהפיכת הקואופרטיב לחברה בלי הבטחה חתומה על סכום ומועד תשלום.... א.ק. | 06.03.19 (ל"ת)
48. מגיבים קטנים כמה בורות ודיסאינפורמציה בתגובות... איזה שטויות כותבים כאן אלוהים משכורת 30000 שח??? הסובסידיה לכיס של אגד??? כמה קנאות לאנשים עשו מהחברי אגד פרזיטים מושחתים עובדים קשה, מפרנסים משפחות, משכורת סבירה בלחץ...תמיד ניסו לעשות את המקסימום גם בתקופות ובתנאים קשים... וזה לא משנה עם נפל ברד או טילים כנראה אנשים ששונאים את כל מי שמסביבם כי הם מושלמים... מעניין אותי כמה אם הם חשבו לעומק להוציא את התובנות שלהם על המושחתים באמת במדינה שלנו שגנבים אותם בלי בכלל להתאמץ צ | 06.03.19 (ל"ת)
47. כתבה שיקרית .אין בה שום נתון כספי מדוייק.... כמו ששיקרו למוכרים בעת מכירת ניצבא,כך הפעם,שוב עוקצים אנשים תמימים,בנזיד עדשים הנהלת אגד רוצה להשתלט על הון עתק ואין מי שיושיע.... א.ק. | 06.03.19 (ל"ת)
46. משה 27 אתה מעוות כל כיתוב מטעה ומשקר רואים שאינך מבין כלום וכל רצונך כנראה להתסיס המספרים שכתבת רחוקים שנות אור מהמציאות אני לא מבקש פירגון חבל שיש חארות כמוך פוקר | 06.03.19 (ל"ת)
44. אין השוואה בין אגד לחברות הפרטיות אין שום מקום בארץ שיצא מהידיים של אגד, שהתושבים מתגעגעים לימי אגד, טוב שההגה לא בידיים של אגד, ואל בידיים של שום מונופול נצלן, הלוואי שהמהפכה תגיע גם לרכבת, ואז לא יהיו תקלות בקוו ונהגים חולים........ ben | 06.03.19 (ל"ת)
40. כתבה מרושעת וחסרת אחריות 1300 חברי אגד ומעל 5000 עובדים. 4000 שזה הרוב אינם חברים מרוויחים שכר מנצל וקורעים את עצמם. ה 1000 זה ותיקים שנותרו עם תנאים של פעם וגם להם לא נשאר הרבה זמן. הרבה מבוגרים קשישים עובדים באגד מחוסר ברירה . תראו לאן ההפרטה הביאה אותנו ואותם. שירות ירוד ונהגים אומללים. בתקופה שבה כולם היו חברים היה שירות מצוין לאזרח וגם הנהגים התפרנסו בכבוד. זה לא שאגד היא חברה ממשלתית שמופרטת. זה תאגיד שיתופי שהחלק השיתופי בו הלך ונשחק עם השנים. במקום להכניס את כל ה 3000 לקואופרטיב אז הופכים לחברה בעמ. זה פשוט לא חברה באגד | 06.03.19 (ל"ת)
39. מגיע להם , עובדים קשה עם הישראלי המכוער עבודה מאוד קשה לשבת כל יום על ההגה , ולתת שירות לישראלי המכוער , ועל כיבש של מדינה ישראל עם הישראלי המכוער דניאל | 06.03.19 (ל"ת)
38. הגלל הסתדרות ומפא"י נתנו מילארדים לאגד מבלי לדעת איפה הכסף תקראו את הדוחות והכתבות שהיו, אגד קבלה מיליארדים מהמדינה והעבירה כספים לחברות בת שהתחרו בחברות פרטיות.אגד קבלה אדמות לחניונים ואח"כ מכרה לבניה. השחיתות של האדומים | 06.03.19 (ל"ת)
37. תנאים טובים לעובדים רק חבל שלנוסעים אין כאלה תנאים יש קווים כמו 164 שעמוס בבוקר כמו קרונות בקר כבר 30 שנה שילת נ | 06.03.19 (ל"ת)
35. למה המדינה מממנת לאגד ודן את האוטובוסים??? המדינה זורקת מיליארדים לאגד ודן, קונה להם את האוטובוסים, והנה עובדה שנכנסו חברות פרטיות - הורידו תעריפים וקונים בעצמם את האוטובוסים. הבנתם? פרטיים קונים לבד | 06.03.19 (ל"ת)
33. ורמת שרות של עולם שלישי ברוב הקווים ועדי העובדים מחזיקים את המדינה בביצים.הציבור פרייר ימשיך לשלם 200 אחוז מס על מכוניות כי אף אחד לא קוצה לסוע פי 2-3 יותר זמן בתח״צ.וכמובן לממן את הפנסיות התקציביות והתנאים המפליגים במיסים השונים.מאחל לכל חבר אגד שיתקע בלי רכב פרטי. לקוח שבוי | 06.03.19 (ל"ת)
32. הבדיחה על חשבוננו. ותודה לניסנקורן, שלי, המערך לדורותיו, ההסתדרות וכו אח"כ תבכו על יוקר המחיה סתמחד | 06.03.19 (ל"ת)
31. וואו מזל שיש לי חשבון נאמנות בקיימן לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם הייתי משלם מיסים במדינה הזו דוד | 06.03.19 (ל"ת)
30. תחבורה ציבורית כיום חברים, הידעתם שהשר כץ מסבסד ב600 מיליון שקל בשנה את התחבורה הציבורית? בגליל, שאני מכיר ורואה, עשרות קווים חדשים שהנהג נוסע ריק, רק עם עצמו ככה החליט כץ ואיש לא מטפל, למרות כתבות בתקשורת במרכז חסרים אוטובוסים, צפוף ועומדים, ובצפון הנהגים חוגגים עם עצמם, באזור ק. שמונה, צפת, חצור, מעלות, כרמיאל, נהריה, עכו, עפולה, כפר תבור וכו. 600 מיליון, בעיקר לנתיב אקספרס, סופרבוס, נצרת. מעניין מתי תתפוצץ הפצצה המתקתקת הזו, ונשמע כמה שמנו את הראשים... נהגוס2 | 06.03.19 (ל"ת)
29. מניה עלתה בדיוק כמו דירת 3 חדרים ממוצעת בירושלים. חבר שלי לפני 35 שנים לערך מכר דירת 3 חדרים בירושלים ובכסף קנה מניית חבר אגד. כיום 410000 שקלים. הפסיד הרבה כסף על המניה. אלי תל אביב | 06.03.19 (ל"ת)
28. למען גילוי נאות בואו נדייק.. קשישונים זכאים להפחתה של חצי שעה ביום עבודה וקשיש עוד חצי שעה.נא לקחת בחשבון שאין תוספת בשכר על וותק כמו בכל מקום אחר.תכנית הפנסיה התקציבית שבאמצעותה אפשר היה לפרוש בגיל 56 אחרי וותק של 30 שנות עבודה מתייחסת לחברים וותיקים והיא הופסקה לפני 20 שנה לחברים חדשים ונא לזכור ש15 שנה אין קבלת חברים אלא שכירים בלבד.הפנסייה שלי כ7100 ש"ח בלבד.על הכרטיס החופשי אני משלם .הסובסידיה ניתנת לנוסע ולא לחברה. פנסיונר של "אגד" | 06.03.19 (ל"ת)
27. השכר עבור 7שעות ביום 5 ימים בשבוע הוא 22800 הוא מורכב מבסיס ועוד פרמיה ותוספות אחרות ומי שעובד גם שעות נוספות מגיע ל-31000 ועל זה יש קרן השתלמות קופות גמל קופת פיצויים משכורת 13 ,מנקו(רווחים ממכירת כרטיסים) השתתפות בקייטנות וביטוחי שיניים ועוד הרבה דברים משה | 06.03.19 (ל"ת)
25. אגד - מאורה של שחיתות עוד בתקופה של מכירת אוטובוסי מרצדס. לו הייתם יודעים את האמת, הארץ הייתה מזדעזעת. שחיתות ושוחד ברמות מבהילות. ככה זה שאין פיקוח אמיתי וכשמושחתים משתלטים על הקופה. חפשו בארכיון על הוידוי הסנסציוני של המנוח בשם יפה מירושלים כיצד התוודה על מעללי הצמרת בתקופתו. המשטרה חקרה אך לא הוכיחה מאומה. עמר יפה-לוין | 06.03.19 (ל"ת)
24. תשובה לתמים\מתמם בתשובה מס' 11 1. תגיד,לא שמעת על הסוסבידיה האדירה שהחברה הזאת קיבלה ועדין מקבלת וכך בנתה את העיוות של "החברים ושל נצב"א? 2. תקרא את תגובה מס' 16 ותבין רק את קצה החוט. 3. כחבר וועדה ממלכתית בנושא תח"צ,אני יודע עובדות חמורות יותר. דיוגנס | 06.03.19 (ל"ת)
22. תגובות ל 15 ו 18, שאין לי מושג מאיזה חור הם יצאו. למספר 15: אם העוול האחרון שמצאת באגד נעשה בשנות השישים, הם אשכרה טלית שכולה תכלת. הטענה שלך מפוקפקת, שכן אגד הייתה מאז ומעולם חברה פרטית, אז הממשלה לא התעניינה בהתנגדות שלה. למספר 18: מי שקובע את מחירי הנסיעה הוא משרד התחבורה, לא חברות האוטובוסים, ולכן התחרות הזאת היא פיקציה. יובל, תל אביב | 06.03.19 (ל"ת)
21. לאגד 900 אוטובוסים בפולין ולא יכולים לעמוד בזמנים קו 6 בראשל"צ :) ממש בדיחה גר בקריית גנים בראשל"צ | 06.03.19 (ל"ת)
19. השכר הזה הוא ברוטו תורידו מיסים ותקבלו שכר בכלל לא גבוה.במיוחד אחרי קניית מניה במאות אלפי שקלים אלי | 06.03.19 (ל"ת)
18. מגיב (1) צודק צודק . בשנות השישים חברה צרפתית התחייבה לבנות מטרו בתל -אביב במימון עצמי,ומי בראש התנגדים, אגד ההסתדרותי .. יואב | 06.03.19 (ל"ת)
16. כמה שחיתות עברה בנהר ועכשיו הולכים לנגוס באגד פעם נוספת מכירת נצבא, נכס אסטרטגי מהותי של אגד נגנב בהונאה של מעריכי השווי וידידות מופלאה של מספר בכירי אגד ומשרד האוצר שהתנהלו במחשכים ואפילו היו בניגוד עניינים קשה ביותר. יש בכיר אגד אחד שכתב את סיפורו האוטוביוגרפי והתנהלותו המשפטית כשחשף את השחיתויות באגד, מה לא עשו לו, קוראים לספר "זדון". ושמו של הנהג עמי זמיר. הוא גר באילת. אם תעשו עליו כתבה, תקבלו תמונה מלאה למה שקרה באגד, וכיצד איבדה אגד 8 מיליארד שקלים בגלל מעריכי השווי שהעלימו את זכויות הבנייה של כל נכסי נצבא בעת שכלול מכירת נכסי אגד לטייקון מסוכן וידוע. איזה עולם מחריד. | 06.03.19 (ל"ת)
15. תשובה ל ASD בתגובה 10 לדוגמא: האוטובוס מב״ש לת״א זול מזה שיוצא לי-ם. למה? בגלל שעל קו ב״ש-ת״א יש תחרות. עוד דוגמא: הבלאגן בתחב״צ בתוך ירושלים. למה? כי לאגד אין שם מתחרים. עוד דוגמא: אגד תקעה שנים את פרוייקט הרכבת בכל מקום. למה? ככה. קונספירציה עאלק. | 06.03.19 (ל"ת)
14. כל הכבוד, חברה שהעובדים עובדים שם בכבוד די עם צרות העין, כל הכבוד ושכולם יהיו ככה ירון | 06.03.19 (ל"ת)
13. די עם הצרות עין הזו מי יישמע 11 אלף ש"ח לחודש מה נסגר עם גניבת הדעת הזו חיפוש כותרות - זה 11 אלף בחודש בשביל להיות כל הזמן על הכביש לשמוע צפצופים אנשים טרחנים ופקקים זה לא 111 אלף תרדו להם מהגב ראבק יוני | 06.03.19 (ל"ת)
12. רוצים אותם חלשים אסירי טובה וצייתנים עדיף שהם יהיו עבדי שכר מינימום ממורמרים שכל יום אפשר להעיף לרחוב משה | 06.03.19 (ל"ת)
11. סוף סוף חברה של העובדים. זה עדיף על דיבידנדים שמנים לבעלים שמושקעים הלאה המודל הזה, גם אם מעורר קנאה הוא הוכחה שאפשר לקיים חברות גדולות במבנה אחר. כל עוד גם העובדים השכירים והלא חברים מקבלים תנאים טובים אני לא רואה שום בעיה שהחברים יהנו מהצלחת החברה. מה עדיף ? עובדים בשכר נמוך וקצה פרמידה צר בו כמה אנשים בודדים מקבלים דיבידנד ? b | 06.03.19 (ל"ת)
10. ל-1...על מה אתה מדבר? מאיפה הבאת את הפצצה הבומבסטית הזאת? תסביר קצת יותר או שתפסיק לקשקש קונספירציות חסרות בסיס ASD | 06.03.19 (ל"ת)
8. כי לא האמנתי למה שאני קורא ואני עדיין לא מאמין למה שקראתי הזוי מצמצתי אולי 100 פעמים | 06.03.19 (ל"ת)
7. ימותו הקנאים, נהג עובד על ההגה מגיל 20 עד 50, שלושים שנה בצבא ובממשלה הוא בפנסיה. צפצפ | 06.03.19 (ל"ת)
4. עם כאלה תאגידים מי צריך אויבים החזיבלה באמת צריך לשבת על הגדר ולהמתין שכל אוכלי החינם יכלו את המדינה. צפוני | 06.03.19 (ל"ת)
3. פעם מניה באגד הייתה שווה דירה במרכז השווי נשחק מאוד, כמעט התאפס. בכסף הזה אפשר לקנות היום דירה שני חדרים בערד. יוד | 06.03.19 (ל"ת)
1. אגד>המעצור\מחסום הגדול ביותר של התפתחות התחבורה הציבורית היעילה וההוגנת בישראל,במשך שביעים שנים. דיוגנס | 05.03.19 (ל"ת)
סטטוס "קשיש" בגיל 50, פנסיה תקציבית ומניה בשווי 410 אלף שקל: שווה להיות חבר באגד
62 תגובות לכתיבת תגובה