אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סטטוס "קשיש" בגיל 50, פנסיה תקציבית ומניה בשווי 410 אלף שקל: שווה להיות חבר באגד

62 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

62.
אגד
כל החוגגים פה על מניית אגד לא מבינים שחבר אגד מכר דירה או לקח הלוואה בסכום של דירה בתא ראשון לציון..במרכז וקנה זכות .ליהיות חבר באגד ..בזמן שאתם..קניתם בית… הוא שילם חובות..על 2 בתים…כי יתחתן..וצריך. בית… אז 450 אלף.שח זה אפילו לא בית..בחריש… או עפולה… .נהפוכו אם היה קונה בית..בצעירותו בכסף .הזה… היום היה לו . יותר נכסים ויותר כסף… ובלי חובות… וכולם היו שמחים… .אז כל אלה שחושבים שהם משלמים לחברים מכספי המיסים והמדינה...תרגיעו זה החברה שאני שותף..ובעל הבית
דן  | 07.05.19
57.
ערך מניית אגד = 0
כאשר חבר אגד פורש אז מי שמממן אותו זה בעצם ציבור משלמי המיסים. למה? אגד בעצם פשטה רגל, המדינה נחלצה להציל את החברה, ולכן ערך המניה בעצם שווה אפס. כלומר כל חבר אגד שפורש ומקבל 400 אלף שקל מקבל אותה ממכם ציבור הקוראים. לכם מישהו משלם 400 אלף שקל בפרישה? אם אתם מפסידים מהשקעה באיזשהו ני"ע מישהו מפצה אתכם? אם ליטל הכתבת תפרוש מכלכליסט מישהו ישלם לה 400 אלף שקל? מה פתאם? יאמרו לה תודה רבה על עבודתך, ביי ביי ושלום. זהו. אז למה את עובדי אגד דור א' כן? אני כמשלם מיסים לא מוכן לשלם 400 אלף שקל לתנאי משופרים לגמלאי אגד, שאינם שונים מכל גמלאי אחר במשק, שאיננו נהנה מהטבה כזו.
dw | 07.03.19
54.
הבהרות
בשונה ממקום עבודה שאפשר להתקדם בו בזכות ותק...נהג אוטובוס מתקשה להתמיד בעבודה קשה וממושכת ולכן הקשישון והקשיש מסייעים לו לשמור על השכר בזכות חצי שעה ושעה בהתאמה שמופחתים לו מיום העבודה. חברי אגד רכשו את המניה ולא קיבלו אותה כך שלמעשה הם השקיעו כסף במקום העבודה שלהם דבר שאף אחד בימינו לא עושה. הערך הריאלי כיום הוא בדיחה ביחס להשקעתם כי תמיד היה נהוג לומר שהחלופה היא דירה....מה נשאר להם מול מי שקנה דירה לפני 30 שנים? העבודה עצמה שוחקת, פוגעת בגוף, כוללת סופ"ש...לא מציאה
ירון | 07.03.19
53.
ל 51
עובד בחברת היי טק לא כפה עליך להשתמש בשרותיו, בעוד עובד בנמל כן כופה עליך לעבוד רק דרכו, בעוד שעובד מדינה פותח חשבון בנק איפה שהוא רוצה, עורך קניות איפה שזול, ואוכל במסעדה החביבה עליו, רק בענף בו הוא עובד הוא כופה בכוח הזרוע על כל המשק לעבור דרכו, זה דיקטטורה במסווה סוציאליסטי.
ben | 07.03.19
51.
מוקדמת אבל תאמינו לי הפנסיה על הפנים.
אומנם הוא יצא לפנסיה שהוא היה עובד היה צריך לעבוד מאוד קשה בשביל להביא משכורת טובה. אני מדבר על לעבוד 3 פעמים בשבוע קרוב ל16 שעות בכל יום. לקום ב4 בבוקר. פיגועים. בלי שעות נוספות השכר של חבר אגד ממש לא משהו ושלא ימכרו סיפורים. רק תחשבו שיש להם מניה שפעם היה לה ערך של דירה והיום בקושי חדר ניתן לקנות בה. אם הם היו משקיעים את הכסף של המניה בשוק ההון הם היו מקבלים לפחות 5 אחוז תשואה וכאן הם לא מקבלים עליה כלום.
בן של חבר אגד לשעבר | 06.03.19
50.
מה עדיף? חברה שבעלי המניות וההנהלה עוסקים את העובד
פותחים עיניים על הפועלים הפשוטים שעושים את עבודתם נאמנה. המצב דומה בנמלים, מי אמר שסוור בנמל הוא יותר חשוב מעובד בהיי טק??? לא מגיעה לו משכורת מכובדת כי הוא פועל ותדעו לכם שנהג משאית זה המקצוע בעל הפריון הגבוה ביותר למשק. חשבתם פעם מה יקרה אם נהגי משאיות ישבתו? כנראה שלא יהיה לכם גבינת שמנת בבוקר והמון דברים אחרים.
רועי | 06.03.19
48.
מגיבים קטנים
כמה בורות ודיסאינפורמציה בתגובות... איזה שטויות כותבים כאן אלוהים משכורת 30000 שח??? הסובסידיה לכיס של אגד??? כמה קנאות לאנשים עשו מהחברי אגד פרזיטים מושחתים עובדים קשה, מפרנסים משפחות, משכורת סבירה בלחץ...תמיד ניסו לעשות את המקסימום גם בתקופות ובתנאים קשים... וזה לא משנה עם נפל ברד או טילים כנראה אנשים ששונאים את כל מי שמסביבם כי הם מושלמים... מעניין אותי כמה אם הם חשבו לעומק להוציא את התובנות שלהם על המושחתים באמת במדינה שלנו שגנבים אותם בלי בכלל להתאמץ
צ | 06.03.19
40.
כתבה מרושעת וחסרת אחריות
1300 חברי אגד ומעל 5000 עובדים. 4000 שזה הרוב אינם חברים מרוויחים שכר מנצל וקורעים את עצמם. ה 1000 זה ותיקים שנותרו עם תנאים של פעם וגם להם לא נשאר הרבה זמן. הרבה מבוגרים קשישים עובדים באגד מחוסר ברירה . תראו לאן ההפרטה הביאה אותנו ואותם. שירות ירוד ונהגים אומללים. בתקופה שבה כולם היו חברים היה שירות מצוין לאזרח וגם הנהגים התפרנסו בכבוד. זה לא שאגד היא חברה ממשלתית שמופרטת. זה תאגיד שיתופי שהחלק השיתופי בו הלך ונשחק עם השנים. במקום להכניס את כל ה 3000 לקואופרטיב אז הופכים לחברה בעמ. זה פשוט
לא חברה באגד | 06.03.19
33.
ורמת שרות של עולם שלישי ברוב הקווים
ועדי העובדים מחזיקים את המדינה בביצים.הציבור פרייר ימשיך לשלם 200 אחוז מס על מכוניות כי אף אחד לא קוצה לסוע פי 2-3 יותר זמן בתח״צ.וכמובן לממן את הפנסיות התקציביות והתנאים המפליגים במיסים השונים.מאחל לכל חבר אגד שיתקע בלי רכב פרטי.
לקוח שבוי | 06.03.19
30.
תחבורה ציבורית כיום
חברים, הידעתם שהשר כץ מסבסד ב600 מיליון שקל בשנה את התחבורה הציבורית? בגליל, שאני מכיר ורואה, עשרות קווים חדשים שהנהג נוסע ריק, רק עם עצמו ככה החליט כץ ואיש לא מטפל, למרות כתבות בתקשורת במרכז חסרים אוטובוסים, צפוף ועומדים, ובצפון הנהגים חוגגים עם עצמם, באזור ק. שמונה, צפת, חצור, מעלות, כרמיאל, נהריה, עכו, עפולה, כפר תבור וכו. 600 מיליון, בעיקר לנתיב אקספרס, סופרבוס, נצרת. מעניין מתי תתפוצץ הפצצה המתקתקת הזו, ונשמע כמה שמנו את הראשים...
נהגוס2 | 06.03.19
28.
למען גילוי נאות
בואו נדייק.. קשישונים זכאים להפחתה של חצי שעה ביום עבודה וקשיש עוד חצי שעה.נא לקחת בחשבון שאין תוספת בשכר על וותק כמו בכל מקום אחר.תכנית הפנסיה התקציבית שבאמצעותה אפשר היה לפרוש בגיל 56 אחרי וותק של 30 שנות עבודה מתייחסת לחברים וותיקים והיא הופסקה לפני 20 שנה לחברים חדשים ונא לזכור ש15 שנה אין קבלת חברים אלא שכירים בלבד.הפנסייה שלי כ7100 ש"ח בלבד.על הכרטיס החופשי אני משלם .הסובסידיה ניתנת לנוסע ולא לחברה.
פנסיונר של "אגד" | 06.03.19
25.
אגד - מאורה של שחיתות
עוד בתקופה של מכירת אוטובוסי מרצדס. לו הייתם יודעים את האמת, הארץ הייתה מזדעזעת. שחיתות ושוחד ברמות מבהילות. ככה זה שאין פיקוח אמיתי וכשמושחתים משתלטים על הקופה. חפשו בארכיון על הוידוי הסנסציוני של המנוח בשם יפה מירושלים כיצד התוודה על מעללי הצמרת בתקופתו. המשטרה חקרה אך לא הוכיחה מאומה.
עמר יפה-לוין | 06.03.19
22.
תגובות ל 15 ו 18, שאין לי מושג מאיזה חור הם יצאו.
למספר 15: אם העוול האחרון שמצאת באגד נעשה בשנות השישים, הם אשכרה טלית שכולה תכלת. הטענה שלך מפוקפקת, שכן אגד הייתה מאז ומעולם חברה פרטית, אז הממשלה לא התעניינה בהתנגדות שלה. למספר 18: מי שקובע את מחירי הנסיעה הוא משרד התחבורה, לא חברות האוטובוסים, ולכן התחרות הזאת היא פיקציה.
יובל, תל אביב | 06.03.19
16.
כמה שחיתות עברה בנהר ועכשיו הולכים לנגוס באגד פעם נוספת
מכירת נצבא, נכס אסטרטגי מהותי של אגד נגנב בהונאה של מעריכי השווי וידידות מופלאה של מספר בכירי אגד ומשרד האוצר שהתנהלו במחשכים ואפילו היו בניגוד עניינים קשה ביותר. יש בכיר אגד אחד שכתב את סיפורו האוטוביוגרפי והתנהלותו המשפטית כשחשף את השחיתויות באגד, מה לא עשו לו, קוראים לספר "זדון". ושמו של הנהג עמי זמיר. הוא גר באילת. אם תעשו עליו כתבה, תקבלו תמונה מלאה למה שקרה באגד, וכיצד איבדה אגד 8 מיליארד שקלים בגלל מעריכי השווי שהעלימו את זכויות הבנייה של כל נכסי נצבא בעת שכלול מכירת נכסי אגד לטייקון מסוכן וידוע.
איזה עולם מחריד. | 06.03.19
11.
סוף סוף חברה של העובדים. זה עדיף על דיבידנדים שמנים לבעלים שמושקעים הלאה
המודל הזה, גם אם מעורר קנאה הוא הוכחה שאפשר לקיים חברות גדולות במבנה אחר. כל עוד גם העובדים השכירים והלא חברים מקבלים תנאים טובים אני לא רואה שום בעיה שהחברים יהנו מהצלחת החברה. מה עדיף ? עובדים בשכר נמוך וקצה פרמידה צר בו כמה אנשים בודדים מקבלים דיבידנד ?
b | 06.03.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת