אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הפשרה התמוהה שעלתה לרכבת עוד 160 מיליון שקל

41 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

37.
חבורת אפסים מנהלת את הרכבת
כשלים בלי הפסקה שעולים למדינה מילארדים, בזבוזים, חוסר תכנון, חוסר מיקצועיות, שום תכנון לעתיד, כיבוי שריפות יקר , אבל לרכבת ומנהליה אין סיבה לדאוג, הציבור משלם על כל הפשלות שלהם ואף אחד לא לוקח אחריות, לא דורשים מאף אחד אחריות, חבורת אפסים
עודד | 06.03.19
24.
מי אשם?
מכל הכתבה לא ברור מי מאשים את מי ובמה. האם יש מסמך רשמי של האוצר שמאשים מישהו ברכבת? (לא). מי חתום על המסמך? את מי הוא מאשים? להלן העובדות: רכבת ישראל ניסתה לחסוך מיליארד ש"ח. עקב כך הורידו את הדרישות בפרויקט וחסכו מיליארד שח (בעיקר על דיפון המנהרות). היות שהביצוע היה לקוי נדרשו תיקונים שעלו 250 מליון. בשורה התחתונה נחסכו 750 מליון. אלו העובדות. פרשנויות של כתב רק מראות את הבורות שלו.
המבין | 06.03.19
5.
כישלון
כישלון צורם בניהול של העבודות...האחריות היא אך ורק של הנהלת הרכבת הכושלת ביותר בשנים האחרונות.עכשיו בגלל הכישלון שלהם הם מנסים לצמצם ולפטר אנשים שעובדים למחייתם ברכבת ...איך אפשר לא לקחת אחריות על דברים כאלה? למה הציבור מאמין לכל השטיות שיוצאות להנהלה הזאת מהפה?כולם צריכים להבין שבשנים האחרונות הכניסו לביניין ההנהלה מאות מקורבים ,חברים מהצבא..קומבינה אחת גדולה מה שהולך שם...על חשבון כולם במדינה הזאת...ומה הם מנסים לעשות? להפיל את זה על העובדים הפשוטים..אלה שעובדים בגשם ובשמש.מזל שיש ועד.
קוטי הקטר | 06.03.19
2.
הרכבת לא מפתיע כאשר התקציב הוא ציבורי ועח המדינה
גם היום ישנם כשלים בניהול היומיומי כאשר : פנייה אל מנהלי תחנות בבעיה מקומית נתקלת במשיכת כתפיים גם לוח הרכבות היומי כולל ביטולי רכבות ואתה למד שקיים סכסוך מתמשך עם נהגי הקטרים. תשובה כמו היום הנהג של רכבת 7.15 מבית שאן היה חולה ולכן אין רכבת בשעה זו....איזה מן דבר הוא זה ? וזה קורה לא פעם האם לא ניתן לקיים תורנות נהגים כוננים ? גם הפעלת מזגן ביום קר משך כל היום הוא דבר רגיל והערות של הנוסעים לא זוכות כלל לתגובה ועוד ועוד
יוחנן רושו | 06.03.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת