41. למי שיש ילדים, אתם זוכרים שאתם צרכים לעדכן בעירייה כתובת מגורים. ולבדוק שילדכם רשום ב..... למי שיש ילדים, אתם זוכרים שאתם צרכים לעדכן בעירייה כתובת מגורים. ולבדוק שילדכם רשום בגן / במעון , בבית ספר. וכו' *עבור שנה החדשה . למי שיש ילדים | 07.03.19 (ל"ת)
40. מאות מליונים הולכים לפח ואף אחד בהנהלה לא משלם את המחיר, רק הציבור הכל זה כספי ציבור, כסף שחסר מאוד במקומות אחרים. מצד שני, ביבי בטח היה מוצא למי לתת את הכסף בשביל קומבינות קואליציוניות. סכומים מטורפים נשרפים במדינה על כלום. אבי | 07.03.19 (ל"ת)
39. ריקבון ניהולי של עסקנים במקום אנשי מקצוע. עובדי הרכבת למדו הרבה מחברת החשמל..כספי ציבור קל לבזבז. צריך להפריט את הרכבת רק אז יעשו ניקיון ..חייבים אנשים מקצועיים 3.5 עד 4 שעות לנהג קטר. וועד מילטנטי שלא "סופר" את הציבור. דרור | 06.03.19 (ל"ת)
38. מילה טובה לשפיר עומדת על שלה מול מחדלי ענק של המדינה - כל קבלן אחר היה פושט רגל מזמן, המדינה מנסה לנצל את חולשת הקבלנים ולסחוט מהם עבודות נוספות במיליונים קבלן | 06.03.19 (ל"ת)
37. חבורת אפסים מנהלת את הרכבת כשלים בלי הפסקה שעולים למדינה מילארדים, בזבוזים, חוסר תכנון, חוסר מיקצועיות, שום תכנון לעתיד, כיבוי שריפות יקר , אבל לרכבת ומנהליה אין סיבה לדאוג, הציבור משלם על כל הפשלות שלהם ואף אחד לא לוקח אחריות, לא דורשים מאף אחד אחריות, חבורת אפסים עודד | 06.03.19 (ל"ת)
36. החברים ״מכוערי הנפש״ של כץ וביבי ממונים לתפקידים שאינם בקיאים בהם אבל רוצים לעשות קופה עלינו יפי נפש | 06.03.19 (ל"ת)
35. והאפסים שפישלו יקבלו פנסיה שמנה במקום לעוף הביתה ולהחזיר את המשכורות שלהם!!! פיטורים עכשיו ותביעה נגד כולם!!! | 06.03.19 (ל"ת)
34. זה כסף שלנו! כ"צנו בשר התחבורה וכל השרשרת הניהולית, שלא יודעת להערך, כדברי מנכ"לית משרד התחבורה בנושא הקרונות לרכבת קו ירושלים. אני | 06.03.19 (ל"ת)
32. לא מבין מזה כלום: שילמנו הון עתק, ואין רכבת פעילה לירושליים!! מי שר התחבורה? ישראלי פשוט | 06.03.19 (ל"ת)
30. רכבת ישראל רכבת ישראל זה גוף חולה, שבנוי בצורה לקויה ומורכב מעובדים בעלי רמה מקצועית מאוד נמוכה. זה ידוע לכל מי שעובד בסביבתם. קטר | 06.03.19 (ל"ת)
29. חבורת נוכלים שיכולים לבזבז 160 מליון בגלל טיפשות ועצלות ולא נכנסים אפילו לכלא מדינת פקידוניה בהתרסקות | 06.03.19 (ל"ת)
27. חבורת חובבנים שהייתה צריכה לסיים בכלא... זה כל כך אופייני להתנהלות של חברות ממשלתיות. הרי הכסף אינו שלהם, אכפת להם 80 או 244 מיליון ש"ח? בכל מדינה מתוקנת מזמן כל ההנהלה והאחראים היו עפים. רק אצלנו הם יושבים במקום... חבורת חובבנים עלובה... דני | 06.03.19 (ל"ת)
26. ניהול של פוליטיקאים כל מה שהפוליטיקאים מנהלים פושט את הרגל. החינוך, הבריאות, התחבור... כשממנים לתפקיד מקצועי מקורב שהכשרתו גיוס מצביעים, כך נראית החברה שהוא מנהל. נבחא | 06.03.19 (ל"ת)
25. כשממנים חביר מרכז לתפקידי ניהול, ככה זה נראה. אם הייתה זו חברה פרטית, היה שירות טוב ויעיל ונהגי הקטרים לא היו סובלים ממחלות והיעדרויות כרוניות כל הזמן. נביא | 06.03.19 (ל"ת)
24. מי אשם? מכל הכתבה לא ברור מי מאשים את מי ובמה. האם יש מסמך רשמי של האוצר שמאשים מישהו ברכבת? (לא). מי חתום על המסמך? את מי הוא מאשים? להלן העובדות: רכבת ישראל ניסתה לחסוך מיליארד ש"ח. עקב כך הורידו את הדרישות בפרויקט וחסכו מיליארד שח (בעיקר על דיפון המנהרות). היות שהביצוע היה לקוי נדרשו תיקונים שעלו 250 מליון. בשורה התחתונה נחסכו 750 מליון. אלו העובדות. פרשנויות של כתב רק מראות את הבורות שלו. המבין | 06.03.19 (ל"ת)
19. כשל לאור האמור היה מספר כשלים. זאת כתבה נוספת לעוד כתבות מדאיגות מאוד ממה שקורה ברכבת ישראל. מאוד חבל שאנשים בכירים נוהגים להציג איך מצליחים ולא מה דברים שתוקנו. מה יגרום לכך שמקרה כזה לא יקרה שוב במגזר הציבורי, וברכבת ישראל בפרט. ירמי | 06.03.19 (ל"ת)
17. בני ברק מנכלית משרד התחבורה היא קצת קלת דעת ולא מקצועית. למה שמים מיידלע כאלה בתפקידים חשובים? אברהם ליברשטל | 06.03.19 (ל"ת)
16. חוסר תכנון של מקצועי של הרכבת.הגיעו לפשרה כי אם היו מעכבים מחוסר ברירה היה עולה להם יותר חוסר תכנון של מקצועי של הרכבת.הגיעו לפשרה כי אם היו מעכבים מחוסר ברירה היה עולה להם יותר כי ברור מי אשם "הרכבת" ש.י. | 06.03.19 (ל"ת)
14. איפה השר כץ? הוא כבר התקדם למשרד החוץ. מה הייתה הסיבה לקדם שר כושל כמו השר כץ למשרד החוץ? הסיבה היא פוליטית, השר כץ חזק במרכז הליכוד. הומלס | 06.03.19 (ל"ת)
9. חוסר ידע ושלומיאליות ככה זה שמנהלים פרויקט על סמוך ונותנים לגי'נגי את המפתחות ( והמבין יבין) יוסי | 06.03.19 (ל"ת)
8. שפיר זוכה בכל מכרז אפשרי של המדינה וגם תובעת אותה ,,חלם !!! לבדוק את הקשר בין נתניהו לשפיר !!!! בחיי שווה בדיקה מעמיקה דנה | 06.03.19 (ל"ת)
7. מחדל בתשתית הרכבות אכן , זה מה שקרה וימשיך לקרות , עד שמשרדי התיכנון והרישוי יעברו לשוק הפרטי....ותיגמר החגיגה ,..ואיפה תגובת ההיסתדרות, לאיכות כוח האדם במישרדי הממשלה , ואחריותם ??? גיגי | 06.03.19 (ל"ת)
6. דרום והיכן השר הממונה? הכל על חשבון הקופה הציבורית ואף לא אחד משלם על המחדלים? טוב השר הממונה דואג עכשיו לחליפות בגין התפקיד הנוסף שקיבל. ליאור | 06.03.19 (ל"ת)
5. כישלון כישלון צורם בניהול של העבודות...האחריות היא אך ורק של הנהלת הרכבת הכושלת ביותר בשנים האחרונות.עכשיו בגלל הכישלון שלהם הם מנסים לצמצם ולפטר אנשים שעובדים למחייתם ברכבת ...איך אפשר לא לקחת אחריות על דברים כאלה? למה הציבור מאמין לכל השטיות שיוצאות להנהלה הזאת מהפה?כולם צריכים להבין שבשנים האחרונות הכניסו לביניין ההנהלה מאות מקורבים ,חברים מהצבא..קומבינה אחת גדולה מה שהולך שם...על חשבון כולם במדינה הזאת...ומה הם מנסים לעשות? להפיל את זה על העובדים הפשוטים..אלה שעובדים בגשם ובשמש.מזל שיש ועד. קוטי הקטר | 06.03.19 (ל"ת)
4. למי שיש ילדים, אתם זוכרים שאתם צרכים לעדכן בעירייה למי שיש ילדים, אתם זוכרים שאתם צרכים לעדכן בעירייה כתובת מגורים. ולבדוק שילדכם רשום בגן / במעון , בבית ספר. וכו' *עבור שנה החדשה . למי שיש ילדים | 06.03.19 (ל"ת)
3. זה עלה למשלם המיסים הישראלי לא לרכבת פשוט גונבים כ כספי ציבור מליארדים בפרויקטים הללו הגיע הזמן לזרוק כבר את החברה הזו שפיר שהיא חברת עורכי דין ולא חברת תשתיות תבדקו תגלו שכמעט כל פרויקט הם מוציאים מהמדינה עוד עשרות מליונים ויותר אלעד | 06.03.19 (ל"ת)
2. הרכבת לא מפתיע כאשר התקציב הוא ציבורי ועח המדינה גם היום ישנם כשלים בניהול היומיומי כאשר : פנייה אל מנהלי תחנות בבעיה מקומית נתקלת במשיכת כתפיים גם לוח הרכבות היומי כולל ביטולי רכבות ואתה למד שקיים סכסוך מתמשך עם נהגי הקטרים. תשובה כמו היום הנהג של רכבת 7.15 מבית שאן היה חולה ולכן אין רכבת בשעה זו....איזה מן דבר הוא זה ? וזה קורה לא פעם האם לא ניתן לקיים תורנות נהגים כוננים ? גם הפעלת מזגן ביום קר משך כל היום הוא דבר רגיל והערות של הנוסעים לא זוכות כלל לתגובה ועוד ועוד יוחנן רושו | 06.03.19 (ל"ת)
1. והיכן השר הממונה? כנראה מודד חליפות חדשות עבור התפקיד שנוסף לו. והרכבת? היא כבר נמצאת מאחריו והיום לא מעניינת טותו כי כשלון רודף כשלון ולכם הטפלון מתרחק משם שמה יידבק בו רבב. ליאור | 06.03.19 (ל"ת)
הפשרה התמוהה שעלתה לרכבת עוד 160 מיליון שקל
41 תגובות לכתיבת תגובה