35. איזה קישקוש - כבר לפני חצי שנה הקונטקט-לס של ישראכרט עבד נהדר בלונדון טכנולוגיה חדשנית - פיתוח ישראלי מצמרר שיער - חידוש עולמי - מעצמת רכבות בלונדון כבר שנים כל התחבורה הציבורית עובדת עם contactless שיכול להיות על כרטיס אשראי רגיל או אוייסטר כארט יעודי. זה עובד בתחתית, באוטובוסים, במעבורות על התמזה בנוחות ויעילות. יש גם תקרת חיוב יומי - כך שאם נסעת ביום מסויים מעל 3 נסיעות אתה מחוייב רק על 3 והשאר חופשי באותו יום. כל מה שצריך לעשות - להצמיד את כרטיס האשראי (אפילו לא חייבים להוציאו מהארנק) לקורא בכניסה לתחנה וביציאה, באוטובוסים רק בכניסה. הכרטיס של ישראכרט עבד שם נהדר ללא שום בעיות באוגוסט שעבר. ג'וני | 07.03.19 (ל"ת)
34. זה יכול לעבוד רק אם מעבירים גם בכניסה וגם ביציאה (ואז אפשר לחשב בדיעבד את המחיר של הנסיעה). אבל מה קורה אם לא נקלטה ההעברה ביציאה? או שלא היה ולידטור תקין? או שהנוסע "דילג" על הודידטור ביציאה? לפי מה יחוייב הנוסע? אם בכלל? תוהה | 07.03.19 (ל"ת)
33. רק ברכבת ישראל "פרויקט" של שעתיים שעושה תלמיד תיכון הופך ל-"פיילוט" מליוני טלפוני אנדרויד עם NFC ואי אפשר לשלם איתם. ומה כל כך מסובך להנפיק כרטיס חד פעמי עם קוד ? אה...אבל על זה צריך לחשוב מראש וכנראה עוד לא מצאו מקורב עם חהרה קיקיונית שיעשו את זה תמורת מחיר מופקע, ורצוי יותר מפעם אחת. במליוני שקלים | 06.03.19 (ל"ת)
32. בורות של הכתב לא חייבים לטעון ערך צבור אפשר לקנות כרטיס חופשי יומי או רגיל ובהחלט יש לעודד חשיבה לטווח ארוך ותכנון ולא לבנטיניות וקנייה ברגע האחרון סמי | 06.03.19 (ל"ת)
30. כל הכבוד לרכבת על החדשנות ועכשיו שיחזירו את הרכבות שהעבירו לירושלים בהוראת משרד התחבורה לקווי נהריה, קריות וחיפה. קודם פחות צפיפות ואחרי זה חדשנות באמצעי תשלום. גזבר בנסיעה | 06.03.19 (ל"ת)
29. פיילוט עכשיו, משמע איחור של עשר שנים אחרי העולם. מעצמת הייטק עאלק כרטיסי contactless הם כבר סטנדרט מקובל בכל אירופה כבר חמש שנים. מה שמתחיל עכשיו בתור פיילוט בחברה אחת עם חברת אשראי אחת ייקח עוד חמש שנים לפני שיהפוך לסטנדרט בכל בית עסק. ימשיך להיות רב-קו לתוכניות מנויים שונות (חופשי חודשי, חיילים, וכיו"ב) וגם למי שמעוניין לטעון אותו במזומן, אבל אין שום סיבה שבעולם שנוסע מזדמן יצטרך גם להוציא רב-קו וגם להבין איך לטעון אותו -- כשהטכנולוגיה כבר קיימת בכל שאר העולם המפותח. עמוס | 06.03.19 (ל"ת)
27. הזוי - מה בדבר כרטיס אלקטרוני בטלפונים? כמעט בכל מקום באירופה ניתן לרכוש באינטרנט כרטיס לרכבת ולקבל כרטיס אלקטרוני לטלפון. בכניסה וביציאה ואצל הכרטיסן יש קורא מתאים - מדובר בטכנולוגיה פשוטה, זולה, ואמינה שאפשר היה להטמיע בקלות ובזול. אומת הסטרטאפ | 06.03.19 (ל"ת)
24. מעולה, הלוואי גם באוטובוסים, די להטענת הרב קו הכי פשוט לשלם בכרטיס אשראי בלי לטרטר אנשים עם הטענות ולקחת מהם כסף מראש. נמאס להיתקע. הרי אי אפשר לדעת כמה כסף נשאר ברב קו עד שעולים לאוטובוס ומגלים שאין. ואז צריך לרדת ולחפש מקום הטענה. שלומית | 06.03.19 (ל"ת)
22. שכבר יבצעו התאמות למערכת סלולרית בהזדמנות זו אם כבר מבצעים שינוי אזי כדאי כבר לבצע התאמות למערכת מבוססת סלולר/מיקום במקביל, כך שלא נשאר מאחור. EMV קיים כבר 30 שנה, ורק עכשיו מטמיעים אותו בישראל, וגם באופן חלקי. אני | 06.03.19 (ל"ת)
20. אולי כדאי ראשית להוסיף קרונות, ולייעל את תדירות הרכבות? רק מתעסקים בכסף, ובלעורר אי שקט בכך שעוד מערכת תחזיק במידע על חשבונות הבנק.. שרות טוב לצרכן בכלל לא על הפרק... מינלה שמוליאקוב | 06.03.19 (ל"ת)
18. תשובה לחכמים שביננו ל1- איך הרכבת מתנהלת? זה ארגון גדול עם עובדים וותיקים ולא הם שאחראים על החדשנות ולכן אין קשר בין הדברים. ל4 - איפה אתה עובד? אצלך אין תקלות?! ברכבת לפחות זה נובע משיפור וייעול, הגידול בנוסעים הוא ההוכחה וגם מה שגורם לחלק מהתקלות (צמיחה גדולה יותר מצמיחת מסילות, ורכבות) ובכלל, אתם יכולים ללכת ברגל או באופניים. ל 3 - קל לנהל אנשים כמו אלו שהגיבו?! כולל אותך? סתם עברתי פה... | 06.03.19 (ל"ת)
16. טפש מי שמשתמש! ברב-קו יש הנחה על כל הטענה. טוענים ב-200 ומקבלים 250 זה הופך את המשפט "מלכתחילה לא ברור מדוע הנוסע חייב לטעון מראש את הכרטיס בסכום גדול ובכך לתת בעצם הלוואה חינמית לרכבת עד שינצל את מלוא הסכום שטען בכרטיס." - לטענה שיקרית ! ד. | 06.03.19 (ל"ת)
14. קודם כך שהרב קו יאפשר להשלים עלות לנסיעה מחוץ לאזור. עם אתה צריך להוסיף עוד שני תחנות על אזור הרב קו שקנית למה לקנות כרטיס במחיר מלא? צפצפ | 06.03.19 (ל"ת)
12. גנבת יתרות ברב קו לי יש רב קו אני נוהג כל הזמן באופנוע יטענתי רב קו ב100 שח שיהיה לי לנסוע באוטובוס שיש גשם נסעתי אולי 8 פעמים. במשך שנה לא נסעתי שעליתי לאוטובוס לאחר שנה הכרטיס היה ריק, אפילו חצי שקל לא נישאר. בו נגיד אם הייתי ונסעה מקסימום נסיעות שיכולתי ושכחתי היה צריך להשאר לפחות כמה שקלים אבל לא אפס. ברוך | 06.03.19 (ל"ת)
10. וואוו שנת 2019 ואפשר לשלם בכרטיס אשראי ברכבת... אני חי בחלום איזו מדינה מתקדמת. ז'בוטינסקי זאב | 06.03.19 (ל"ת)
9. לא יספיקו לתיירים שבאים בגלל האירוויזיון- ואם יספיקו בלחץ, בטח לא יעבוד טוב כמה "פיספוסים" יהיו עם חיובים לא תקינים? בעיות תקשורת עם היציאה? אפילו לצברים- בעיות של קבלת החזר במקרה של תקלה.... ענת | 06.03.19 (ל"ת)
8. שאלת זיהוי כיצד המערכת תדע באם הנוסע הוא אזרח רגיל או גימלאי הזכאי לשלם רק 50% ממחיר הכרטיס ? אשמח לקבל תשובה לכך. דוד ש | 06.03.19 (ל"ת)
7. למי שיש ילדים, אתם זוכרים שאתם צרכים לעדכן בעירייה למי שיש ילדים, אתם זוכרים שאתם צרכים לעדכן בעירייה כתובת מגורים. ולבדוק שילדכם רשום בגן / במעון , בבית ספר. וכו' *עבור שנה החדשה . למי שיש ילדים | 06.03.19 (ל"ת)
6. מזכיר את תשובה שמכר את הפניקס לסינים ללא אישור מה שלא יצא לפועל שכחו לשאול את בעל הבית | 06.03.19 (ל"ת)
3. עוד ועוד ועוד! העבריינים הדלוחים הללו יפרצו לחשבונות הבנק של הציבור? לא גרמו מספיק סבל? הנישחט | 06.03.19 (ל"ת)
1. אומת החדשנות? בסין כבר שנים משלמים דרך הטלפון רק זהות תפתח את שוק הסליקה לתחרות חופשית אמיתית מאור מאשדוד | 06.03.19 (ל"ת)
פיילוט חדש ברכבת ישראל: ישראכרט במקום רב־קו
35 תגובות לכתיבת תגובה