אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנכ"לית לאומי מסכמת שנה: "נמשיך לסגור סניפים, אבל בקצב איטי יותר"

67 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

35.
24 מצחיק
אם היה אפשר לעשות הכל בערוצים הישירים הייתי עושה, אבל יש הרבה פעולות לא סטנדרטיות שצריך לדבר עם מישהו, ואז אני מתחיל ליסוע בבוקר מחיפה לת"א, שם את הטלפון בדיבורית ומאזין למוזיקה של לאומי קול אחרי שניסיתי להשיג את הבנק (אני לקוח פרימיום) אבל הסניף לא עונה אז בסוף אני מגיע כמו כולם רק אחרי יותר המתנה לאותו מוקד עלוב ששולח הודעה לסניף כדי שזה יחזור אלי מתישהו.
הייטקיסט | 07.03.19
34.
בנק לאומי יפתח סניפים בברוקלין בבני ברק, מאה שערים, אלעד, בית שמש וכפר חב״ד לשוק החרדי.
זו הדרך ההיחידה להגיע לשוק הזה. והסניפים יהיו עמוסים בלקוחות לכן רווחיים. לא בהכרח הרבה סניפים. אבל זה רווח של 5-3 מיליארד של בשנה וגם ברוקלין עם 5 מיליון חרדים. עם עובדים חרדים שירוויחו 4,000₪ כדאי לשמור על רווחיות. בקילר רעיון. גם בברוקלין וCrown Hights.
מנכ״ל לאומי | 07.03.19
32.
כלקוח ותיק - לא להצטרף לבנק הנחשל והנכשל הזה
אני לקוח של בנק לאומי מעל 25 שנים - ועד לפני שנתיים הייתי לקוח של לאומי ישיר ומאז שסגרו אותו השירות הפך ללא קיים. עלאק בנק דיגיטלי - את הבקשות אני מחוייב לשלוח בפקס. מזל שלא בקשו עם יונת דואר.... עשו לעצמכם טובה - אל תצטרפו לבנק הזה. תודו לי אחר כך
ג'ק | 07.03.19
30.
כבר 3 חודשים שהמשכורת שלי לא עוברת ללאומי, והם עוד לא גילו את זה
עברתי מלאומי לבנק אחר, לא אכתוב איזה כי למה שיאשימו אותי בפרסום, בינתיים 3 חודשים המשכורת שלי כבר לא מגיעה ללאומי והם לא טרחו להתקשר, לשאול או אפילו ליקר לי את העמלות... או שיקרו ועדיין לא שמתי לב. בנק גרוע, עם שרות שגורם לאדם נורמטיבי לרחם ולהאשים את עצמו כי אין במשק שירות יותר גרוע מבנק לאומי. שלכם, לקוח לא מרוצה.
דאטה, ביג דטה | 07.03.19
20.
שרות הלקוחות
לקוחות כותבים ואינם מרוצים משרות הלקוחות ,רבותי העולם עובר לדיגיטל בתחומים רבים , נוסעים לחו"ל עושים צ'ק אין בבית ,תור לקופת חולים באינטרנט , יש בעיה רפואית כלכלית עוברים לגוגל , נוסעים בכביש מחוברים Waze וגם לכל ההודעות והשיחות אנשים מחוברים למסך כמו לאינפוזיה , מציע למי שרוצה שרות אנושי לפתוח חשבון בבנק הדואר וגם לעמוד בתור , ואת חשבון הבנק ניתן לעקוב באינטרנט וכך גם כרטיסי אשראי חוץ בנקאי , למבוגרים אני מציע להעזר בילדים , ולמקטרים נגד הבנקים צאו לחפש את שרות הלקוחות בחברות הביטוח וגם בביטוח לאומי בהצלחה !!!
לקוח הבנק | 07.03.19
19.
בנק לאומי ייצור לייט צ׳ק שזה פנקס צ׳קים מזומן, בלי נמען, תאריך ומוטב עם קוד ושם משתמש ואבטחה בפנקס.
כמו כן לאומי ייצור בקופות חולים ובתי חולים ומרכזי ביטוח לאומי מכונות שנותנות שירות בנקאי כמו הפקדת צ׳ק או לייט צ׳ק וגם משיכת מזומן, הפקת מזומן או הלוואה במכונה חדשה או בקשת הלוואה למשל לשוק החרדי או בברוקלין וזה שוק של 100 מיליארדים ללאומי בארץ או בברוקלין. וגם בבנקים אחרים במכונה של לאומי. לאומי יהיה אחד הבנקים הגדולים בעולם בשני פטנטים קדימה לעבודה,
מנכ״ל בנק לאומי | 07.03.19
16.
בנק שערוריה
19 שנה אני לקוח של הבנק בפרטי ובעסקי. עד לפני כארבע שנים השירות היה מעולה. טלפון או מייל לבנקאי וקיבלתי מענה מיידי. אין תלונות. מאז, העבירו אותי שלוש פעמים סניף עקב רארגון. סלחנו. אח"כ לאט לאט נחסמו כל דרכי הגישה לצוות בבנק. מיותר לספר שלא את כל הפעולות ניתן לפתור דרך מוקדי השירות הכלליים. במרבית הפניות מפנים אותך חזרה לסניף, מה שמאלץ אותך לגשת פיסית לסניף כי בטלפון לא עונים. היה מקרה בו ניסינו (אני ומנהל הסניף) להשיג בטלפון צוות מסניף אחר. חצי שעה בטלפון ואף אחד לא עונה. אבל, שומרים על אופטימיות. במענה הקולי בסניף אפשר לבקש כל אחד מהצוותים ואז להמתין לגודו. לא עונים. את הטלר העיפו בסניף העסקים שלי. את הצ'קים מוסרים לי בעמידה מחוץ לבוטקה עלובה בסניף, תוך כדי חתימה על הקיר... בטלפון ללאומי קרד, מעבירים אותך ללאומי קול ששם מחזירים אותך ללאומי קרד.. מנגד, כל הזמן סקר שביעות רצון... נמאס, עוברים
אברהם | 07.03.19
14.
קיבלו מונופול, את הבנק החברתי לא נתנו להקים, ועכשיו בגלל המונופול הם מקצצים
הוצאות וסניפים על חשבון האזרחים והלקוחות השבויים בכמה בנקים . גם חוק המזומן הוא חוצפה שלא תאמן. אזרחי ישראל שבויים בידי שלטון משרת את הבנקים העולמיים ואת הבנקים הישראלים ומובילים תהליך של ביטול הכסף, לא בשביל להלחם בהון השחור, אלא בשביל לשלוט על אזרחי ישראל. כדאי לאזרחי ישראל ללמוד את הנושא ולהפיל מהשלטון את הקבוצה הזו .
משה | 07.03.19
11.
אין גבול לחוצפה שירות זבל תסגרי את כל הבנק ותעיפי
את כל ההנהלה ואת בראשה גנבתם את כל הלקוחות שלכם והיום אין אפשרות לקבל מינימום של שירות בסניף ובטלפון מקבלים זבל של שירות מחכים שעה בטלפון ואחר כל אומרים לך לגשת לסניף לבנקאי ככה זה במדינה מושחתת בנק ישראל משרת את הטייקונים במקום את אזרחי המדינה
תום | 07.03.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת