אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מפגע הולך ומחמיר ברחבי ישראל: מכוניות נטושות

28 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

26.
ישראלים מבינים רק דרך הכיס..
בעיה חמורה.לנו ברחוב יש 2 מכוניות כאלה.. ובחנייה של הבניין עוד 2 ! המסקנה שלי היא שכל עוד לא יוצא כסף מהכיס.. אין תמריץ .. וזה לא מעניין.. אפשר לפתור את הבעיה בקלי קלות, ובאפס תקציבים : 1.העיריות יתקשרו במכרז עם חברות מסודרות לגרירה/פירוק/מגרשי גרוטאות. 2.רכב ללא טסט - קנס מהעירייה של 5000 שקל (יהיה להם תמריץ להוציא פקחים לרחוב). יתכבד בעל הרכב, וימציא מסמכים שעשה טסט - הקנס יופחת. יתכבד בעל הרכב,וימציא מסמך ששלח את הרכב לפירוק/גריטה מיוזמתו - הקנס יבוטל. לא יקרה - טלפון מהעירייה לחברות מסעיף 1 , באים לוקחים את הרכב ושולחים חשבונית על הגרירה לבעל הרכב.הם מקבלים את הרכב + כסף על הגרירה+ תהיה להם מוטיבציה לאתר ולדווח. 3.נכון להיום,ניתן לנקוט צעדים רק לגבי רכב שננטש במקום ציבורי(כביש).להחיל את התקנות גם על חניונים וחניות של בנייני דירות.
כפר סבא | 15.03.19
25.
זה מה שקורה כשיש אינפלציה של כלי רכב...
כל החברות מציעות הלוואות 100 אחוז על רכב ואנשים לוקחים את זה כמעט בלי לחשוב וקונים רכבים חדשים, ומה עושים עם הישנים? אם מצליחים למכור הם אומרים תודה.. ומי שלא פשוט אוכל אותה ונוטש את הרכב באיזה חניון. שוק כלי הרכב בארץ כבר 5 שנים לפחות איבד את הכיוון... חבל שאין כ"כ הרבה דירות כמו שיש רכבים...
ציף המציף | 15.03.19
23.
תנסו להיפטר מרכב ישן! אף אחד לא בא לקחת
לפני שנה הצלחתי איכשהו למכור יונדאי אילנטרה 2003 שהיו לה בעיות במנוע אבל כל שאר הרכב מצוין ובלי תאונות ב800 שקל. גם זה לקח חודשיים של נסיונות. סוחרי רכב וגרוטאות ניתקו לי בפנים - לא הסכימו אפילו לבוא לקחת בחינם!! מוסכים לא רוצים לפרק את הרכב אפילו שהיו לו בולמי זעזועים חדשים לגמרי. גריטה ממשלתית - אין. מה בדיוק הפתרון חוץ מלהשאיר את האוטו איפשהו ולקוות שמישהו ירצה לקחת צ'אנס על הרכב בכמה גרושים עלובים?
חיפאי | 14.03.19
20.
יום יבוא ונזדקק לכל המתכת הזו-לשעת מלחמה או צמיחה בארץ
אני בטח נשמע הזוי,אבל ישראל מעבירה את כל המתכת שלה לטורקיה ואז טורקיה מוכרת לנו חזרה במחיר מופקע. לכן,כדי שישראל גם תפנה מקומות חניה וגם תקבל מדינה נקיה יותר וקוביות ברזל שיחכו לרגע המתאים,אם לבניית גשרים ואם לבניית כלי מלחמה במידת הצורך. ואם אני נשמע הזוי...תתארו לעצמך מה קורה אם אני צודק
נמרוד | 12.03.19
13.
למשרד התחבורה יש אשמת תורם נכבדת לתופעה וגם למשטרה
לא מזמן ראיתי הונדה סיוויק נחמדה נטושה ,אני ראיתי את הפוטנציאל לשפץ אותה. ניסיתי את מזלי במשטרה , שם כמובן האזרח לא נספר וסירבו לעזור לי לאתר פרטים. אז ניסתי לשים פתק על הרכב ואח"כ לשים בריסטול בוהק מנויילן. אחרי זמן מה הבעלים יצר עימי קשר ואמר לי שאין לרכב טסט כבר 5 שנים אוקיי הייתי מוכן לשלם את הטסט אחורנית שזה 980 ש"ח כפול 5 שנים , אבל בזה לא הסתיימה הסאגה , משרד התחבורה התנה העברת בעלות בתנאי שיש לרכב טסט בתוקף כלומר אני צריך לשלם על הטסטים רטרו ולשפץ את הרכב שהוא לא שלי להביא אותו למעבדה של משרד הרישוי ,לעשות לו טסט ורק אז יתנו לי להעביר בעלות. ומי יהיה ערב לזה שבעל הרכב ישתף פעולה בכל התהליך ? הרי אני הלכתי וטרחתי לרכוש שעדין הוא לא שלי , בעל הרכב עלול להתחרט. אילו משרד התחבורה היה מוותר על הבירוקרטיה לכל מה שצוין לעיל הבעיה בחלקה הייתה נפתרת. קל לזרוק אשמה על משרד איכות הסביבה.
גלעד מנחם | 12.03.19
1.
מזדהה כל כך
יש לנו בביניין שני שכנים שבטוחים שהגרוטאות שלהם צריכות לעמוד מתחת לבית ולחכות ליום שבו הן יתפרקו מרוב חלודה. זה שילוב של המנטאליות הישראלית של חוסר התחשבות באחר ושל האמונה שמכונית זה נכס שעדיין שווה המון כסף. וזה לא כולל את כל המוסכניקים שעובדים מהבית שמחזיקים ברחוב 10 מכוניות שמהן הם מפרקים חלקים, אז כל הרחוב נראה כמו מוסך.
רענני | 11.03.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת