30. צריך להפריט וליצור תחרות למה לא מקדמים הפרטה של רכבות ישראל? החברה הנוכחית רקובה מהיסוד. רחלי | 13.03.19 (ל"ת)
29. וידוי אני חבר של מזכיר ועד צפון מאוד קרוב אני רוצה שהציבור ידע שאנחנו הנהגים אכן נוהגים שלוש וחצי שעות ונכון המשכורות שלנו והתנאים מעולים וכך ישאר אבל אנחנו בצפון הודענו חד משמעית לגברת גילה אדרעי שאם היא לא מצליחה במאבק שלנו אנחנו נדאג המיידית להדיח אותה המועד והאמת היא שחברי לעוד הודיע לנו שא י ניסן קורן נתן לנו את הגיבוי להשבית נוסעים וזה בדוק אז אנחנו מצפים מגיל לעמוד על שלה ואם לא תתפטר לבד כי אנחנו הכח בכל רכבת ישראל נהג קטר נוסעים חיפה | 12.03.19 (ל"ת)
28. חרפה אדומים. לשלוח את ההסתדרותניקים\ועדיסטים לצפון קוריאה שמה הם ירגישו בבית. אליהו | 12.03.19 (ל"ת)
27. לפטר את הכרזן שנשמע בהקלטה ויחד איתו להשעות את יו"ר הועד על סיכון בטיחותי חמור משפטן | 12.03.19 (ל"ת)
26. עד שיקרה אסון ברכבת ואז כולם יאשימו אחד את השני איך משחקים כך עם מנגנון מסורבל ומסוכן כמו רכבת? איך הם מעזים? במדינה אחרת היו נלקחים מי לכלא . אסון לאומי | 12.03.19 (ל"ת)
24. ככה מנהלים וועד נכון !!! זה וועד עובדים עם ביצים. מדוע רק לעובדי חח"י ועובדי הנמלים מותר??? ככה מנהלים וועד | 12.03.19 (ל"ת)
21. ועדיין האחריות הכוללת על מצב הרכבת היא על שר התחבורה,המודיעין והחוץ !! אזרח ותיק | 12.03.19 (ל"ת)
19. שביתה רכבות פתאום מעניין את ביביהו שביתה ברכבות ,ראש ממשלת הריקבון והשחיטות. בוסקיל מרוקאי | 12.03.19 (ל"ת)
17. לסגור שנים על גבי שנים שהעובדים מתעמרים בנוסעים. אין מנוס אלא לסגור את הרכבת ולפתוח מחדש בבעלות פרטית או אחרת, כך אי אפשר להמשיך. שמואל בר | 12.03.19 (ל"ת)
16. הוועדים עושים כרצונם על חשבון האזרח הפשוט - חייבים לעשות חריש עמוק ברכבת, בנמל ולכל אותם וועדים חזקים שגוזלים (כן גוזלים) כספי ציבור לטובתם האישית !!! איציק | 12.03.19 (ל"ת)
14. להפריט את הרכבת וכמה שיותר מהר, להכניס 2 חברות פרטיות לפחות ולהשכיר להם מסילות, בנוסף, לארגן תמריץ לחברות שיגיעו לפה. את מה שעשו עם הנמלים צריך ליישם ברכבת. נמאס שועד עובדים חונק מדינה שלמה. מיכאל | 12.03.19 (ל"ת)
13. שהציבור יביא נהגי רכבת הודים/סינים בעלות של 500 דולר בחודש ויזרוק לפח האשפה את נהגי הרכבת בארץ - פשוט וקל אבי | 12.03.19 (ל"ת)
12. תקראו את התנאים שהם זוכים ופשוט עצוב מנהלים מרוויחים 50 אלף בחודש,שמי יישמע איזה תפקיד הם כבר עושים ובטוח חלק גדול מהם מקורבים,התבכיינו לפני שנתיים שקיבלו מהחברה טויוטה קורולה קומפקטית ולא מאזדה 6,נהגי רכבת לא יודע כמה הפרטים נכון אבל 20 אלף שקל,בוא נראה שוטר מתחיל שעושה עבודה קשה פי אלף מרוויח 7 וחצי אלף שקל,ולשוטרים אין ועד וזה רק מוכיח איזה גנבים הם רכבת ישראל,ולמאבטחים שהם טוענים שחסר להם מביאים להם כולה 40 שקל שעה,ואין להם הרבה זמן מנוחה כמו לנהגים,וגם ככה מי יישמע מה זה נהג רכבת שיעשו לי טובה,הא כן וזה נינסנכורן גרם לזה.נגעל רון | 12.03.19 (ל"ת)
11. ניסקורן עם גנץ יובילו לאבדון.הדבר האחרון שמעניין אותם זה טובת המדינה.עלובים. כחול שחור | 12.03.19 (ל"ת)
9. ביבי חלש מול עובדי המונופולים הציבוריים לכולם ברור שהמונופולים הציבוריים בישראל משתמשים בכוחם באופן לא מידתי כדי להשיג תנאים טובים בהרבה מאשר במגזר הפרטי, שמממן את כל החגיגה הזאת. במשך 10 שנים של ביבי בשלטון, הכוח של עובדי המונופולים הציבוריים רק התחזק. ביבי רק מדבר אבל לא עושה כלום מול המונופולים. צריך מישהו שיהיה חזק גם במעשים ולא רק בדיבורים. משה | 12.03.19 (ל"ת)
8. מתי כבר יסגרו את חברת ״רקבת ישראל״ יפטרו את כול העובדים ויקימו חברה בחוזים אישיים? תמיר | 12.03.19 (ל"ת)
7. לפטר את כולם מיידית ולהביא נהגים מחו״ל עד שיכשירו נהגים מהארץ מספיק עם ההפקרות תום | 12.03.19 (ל"ת)
6. חחחחחח. צחוקים איתכם.. בחיים לא תהנו מרכבות נורמליות. בזמן שאתם תתווכחו אם ימין או שמאל, ענחנו נסטאלבט מנהל תחנה | 12.03.19 (ל"ת)
5. בטיחות אהבתי את גיבובי השטויות על הסיכון הנהיגות ארוכות אבל להשתמש בתדר חירום להשבתה זה בטיחות יו יו | 12.03.19 (ל"ת)
3. השבתת מגן בכל השרות כלחץ על העובדים בהשבתת מגן ההנהלה תצליח להבאיש את ריחך של הפרזיטים המתלוננים והלחץ הצבורי על חעד העובדים יאלץ אותם לחזור לעבודה מלאה. מי שלא יחזור יפוטר לאלתר שביט | 12.03.19 (ל"ת)
1. חבורת גנבים מאפיה מקבלים 20,000ש בחודש פלוס פנסיה תקציבית. על 3.5 שעות עבודה ביום. שובתים כי ביקשו מהם לעבוד 4 שעות ביום. לזרוק אותם לים עזה. ולהביא במקומם אוקראינים ב 5000ש בחודש קנידל | 12.03.19 (ל"ת)
"כל הנהגים - לעצור את הרכבות ל-5 דקות": כך נשמעה הוראת הוועד להשבית את הנסיעות
30 תגובות לכתיבת תגובה