אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"המדינה השקיעה בכבישים ומחלפים - ושכחה את התחבורה הציבורית"

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
למספר 3- רכבים אוטונומיים רק יחמירו את המצב.
יפה מאוד שהקימו כבישים מהירים חדשים- אבל בסופו של דבר כל הרכבים שנוסעים במהירות ובבטיחות בכבישים החדשים והנוצצים מתנקזים לאותם כבישים ישנים ופקוקים שבלתי אפשרי להרחיב (כביש 20, כביש 4...) שהפקקים בהם רק הולכים ומחמירים. רכבים אוטונומיים רק יחמירו את המצב- כי העובדה שעמידה בפקקים תהפוך למטלה פחות נוראית ואנשים לא יצטרכו לחפש חניה רק יגרמו ליותר אנשים לוותר על נסיעה באוטובוס או ברכבת ולעבור לרכב שלהם.
מישהו | 15.03.19
3.
הבעיה היחידה - חוסר חזון של כולם - וחבל
אין לי מניות אצל כץ, אולם אנו איחרנו את הרכבת, תחבורה ציבורית במתכונת הקלאסית לא תהיה... אבל... כל ההשקעה בכבישי אורך ורוחב תקינים ללא צמתים יאפשרו בעתיד הקרוב לרכבים אוטונומיים לנסוע בבטחה ובמהירות. כלומר, כולם מסתכלים על העתיד בעניים של האתמול... בעוד שאנו עומדים בפני מהפכה בה חוליות קטנות (רכב אוטונומי) ישמש כתחבורה ציבורית ואנשים יוכלו לוותר על הרכב הפרטי, ככל שהתשתיות טובות יותר כך היכולת של רכבים אלו להיות חלופה לרכבים האנושיים גדולה יותר.
אני | 14.03.19
1.
להוציא מייד מייד את הרכבת הקלה והמטרו מנת"א לפרויקטור מיומן. BOT
BOT - הפויקטור מממן את עיקר הפרויקט. אפשר גם לסינים ושלא יפחידו בחובבנות הסיכון בנושא רכבות מגודר. ויש גם הודים, שמרימים פרויקטי ענק בצורה מבריקה. ואחרים. בכל מקרה, נת"א חובבנים בצורה מבחילה. או שמא מושחתים. וחייבים להוציא ממנה את כל פרויקטי הרכבות. מייד מייד.
חחח | 13.03.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת