9. הרכבת בירושלים צפופה ברמה נוראית דוחסים את הנוסעים כמו בקר. התחושה היא שחוסכים על גב הנוסעים. הרכבת מגיעה כל 6-7 דקות בשעות השיא והרבה פעמים מאחרת ואז היא מלאה עד אפס מקום. ממש מייאש. רמת שירות נוראית. אני זוכר שהתדירות של האוטובוסים על אותו ציר מהכניסה לעיר עד מרכז העיר שבו אני נוסע כיום הייתה גג 3 דקות בד״כ חיכיתי דקה או שתיים. חנן | 18.03.19 (ל"ת)
8. הרכבת הקלה צפויה לנסוע במהירות ממוצעת של כ10 קמ"ש קווי הרכבת הקלה הם עבודה בעיניים הולכים להשמיד שדרות ולכרות כל עץ בנתיב ולגזול מהתושבים מקומות חניה והרכבת תיסע במהירות מגוחכת. אבי | 17.03.19 (ל"ת)
7. רק"ל ירוק בגוש דן 01:20 שעות מראשון לאוניב' ת"א צעצוע יקר ומיותר שנועד לדחות את ההשקעה החיונית במטרו אמיתי פחות מ 16קמש | 16.03.19 (ל"ת)
6. הבעיה היא בבניה האולטרה רוויה ! במקום לעודד תעסוקה בפריפריה כמה מגדלי זכוכית עוד יבנו בתל-אביב ? כמה מליוני משרדים עוד צריך בכלל ? למה דוקא בתל-אביב ? מה רע בנתניה ? יהוד ? מודיעין ? באר-שבע ? ולמה תמיד לגובה ? אין מסםיק חניות לכל המגדלים הללו, וכן תשתיות הכבישים הגיעו למקסימום. הפקקים הם כבר לאורך כל היום ! תפסיקו לבנות עוד ועוד משרדים בתל אביב ! די ! אנני | 15.03.19 (ל"ת)
5. הבעיה היא המסלולים המפותלים והארוכים של האוטובוסים מתכננים מסלולים ארוכים ביותר כדי להעלות מקסימום נוסעים בפעם אחת ואחרי 1/2 מסלול האוטובוס כל כך דחוס שהוא מפסיק לעצור בתחנות, ככה עובד בחיפה. מבת גלים יותר מהר לת"א ברכבת (כשעובדת) מאשר לכרמל באוטובוס. בדוק אוטו או מונית | 14.03.19 (ל"ת)
4. מבקר המדינה האם מבקר המדינה היתייחס לכך שצירי תנועה ראשיים בגוש דן חסומים עקב עבודות הרכבת הקלה ? עמוס | 14.03.19 (ל"ת)
1. באוטובוס בו נסעתי בתל אביב , זאת היתה דהירה מטורפת של נהג פראי בצרוף של מוזיקה רועשת , זאת היתה נהיגה קטלנית , נס שנשארנו בחיים . לא פעם ולא פעמיים , אלא על בסיס יומיומי . זוועה 16 קמ״ש ? חחחחחחחחחחחחח | 13.03.19 (ל"ת)
האוטובוסים בערים הגדולות נוסעים במהירות של 16 קמ"ש, הרכבת הקלה בירושלים איטית מדי
9 תגובות לכתיבת תגובה