אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מבקר המדינה: אחרי 10 שנים בתפקיד - ישראל כץ נכשל בקידום התחבורה הציבורית

41 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

41.
לפי מצב הכבישים המשמשים עורק תחבורה בארץ, יש לעשות צינתור דחוף למשרד התחבורה
כל מצב התחבורה הציבורית בארץ הינו מכוון כך לתת מעט שרותים לאזרח על מנת שיעלה על הרכב הפרטי, מדיניות מכוונת מלמעלה ברור ומאפשרת רווח נקי לאוצר ולממשלה מעל 40 מיליארד שקל. סכום אינו מתורגם למתן שרותים לאזרח ושינוע בתוך המדינה, אלא שימוש בכספים למטרות אחרת.
יוסי | 16.03.19
40.
מה מבין עורך דין מושחת וסנילי בתחבורה ?
הוא,או יתר עובדי המשרד,נסעו פעם באוטובוס ? במונית שרות ? מה מבינים עורכי דין בביקורת ? כל עובדי המשרד היו אמורים להיות מבקרים או רואי חשבון. למה הדוח מפורסם באמצע מערכת בחירות ? התערבות גסה בבחירות. למה דוח שאמור להיות 3 עמודים משתרע על פני 600 ? זה ממש לא תפקיד של מבקר המדינה לחלק ציונים למשרדי ממשלה אלא לבדוק אם עברו על החוק או לא. פיטורי המבקר וכל הטפילים במשרד שלו - מתבקשים.פשוט פחדניהו לא יודע לעשות כלום מלבד לנאום,לשקר,ולהגיב בפייסבוק.
אאא | 16.03.19
39.
תגובה כנה לישראל כץ.
ראשית אבהיר כי אינני מצביע ימין למעשה אני באזור מרץ ושמאלה. וכעת לעניין עצמו. אני מתקשה להבין האם דוח המבקר נכתב כך שהוא מנותק ממציאות המנהלה בארץ או מה ? הרי כל אחד יודע שבשביל להוציא בישראל המודרנית אישור למשוה אתה צריך להתסתובב שנה בנהלה המחורבנת שיש כאן שכל פקיד תוקע אותך לחודשים. הרי פרויקטים של הבנייה פשוטה של בניין עם שלוש קמות לוקח כאן שלוש שנים. אז מה בדיוק הסיפור של המבקר בעניין כץ . כאחד שנוסע די הרבה הן בערים המרכזיות בארץ והם בכבישיים בין עירוניים אני רואה בכל מקום תנופת עשייה שמעולם לא ראינו. אני פשוט מעוצבן כי לדעתי עושים לישראל כץ עוול. ושוב ברור שאצביע שמאל וברור שאינני מעוניין שהליכוד או כץ יצליחו בבחירות. יחד עם זאת הוגנות היא שמי השני. ישראל תמשיך. מה אתה בכלל מחפש עם ביב שרק מנצל אותך ואת כולכם. תעשוב אותו תצטרף לבני גנץ ותקבל תפקיד ביצועי. שלך משה.
משה | 15.03.19
38.
ל-36 די עם שטויות במיץ עגבניות סרוח...
אם בטוקיו, ניו-יורק, סיאול, לונדון ויש עוד התחבורה הציבורית מסיעה את רוב האוכלוסיה מהבית לעבודה ומהעבודה לבית אז ניתן כך בישראל. גידול אוכלוסיה זה דבר טוב. רק שצריך להשקיע בתחבורה ציבורית נאותה. כאשר בתחנות יש שלט שאומר מתי האוטובוס הבא מגיע בזמן אמת. שהיו משקיעים ברכבת תחתית ורכבת עילית כבר משנות השבעים באזור המרכז, ירושלים, חיפה. שאדם שעולה על תחבורה ציבורית יודע את זמן הנסיעה בתחבורה הציבורית וזה לא ניחוש מספר בלוטו. שיש לוח זמנים לקווי אוטובוס (לא קטע של כל 10 דקות שאינך יודע אף פעם מתי להתחיל לספור אותו). ועוד ועוד ועוד... באירופה מצליחים. לכו ללמוד מהם. לכו ללמוד מהיפנים שמבקשים סליחה מקהל הנוסעים כיון שאיחרו בשתי דקות לצאת או להגיע.
ישראלי | 15.03.19
36.
שר התחבורה הגרוע ביותר. מדיניות כושלת של משרד התחבורה.
התקציב שהיה למשרד התחבורה ב-10 השנים האחרונות נוצלו בצורה רשלנית בתוכנית אשר מעדיפה את התחבורה הפרטית והזנחת התחבורה הציבורית. מדיניות זו מזיקה ופוגעת יום יום באזרחי המדינה המשתמשים בתחבורה הציבורית. השר ישראל כץ לא משתמש בתחבורה ציבורית לכן הוא השקיע תקציבי ענק בפופוליזם זול לקבל אהדה ממשתמשי התחבורה הפרטית. בושה השר שלא מתמקד בכלום מרוב תפקדי שרק שהוא ממלא.
יצחק | 14.03.19
34.
תחבורה ציבורית זוועה ופרטית עוד יותר
השר הזה לא רואה אנשים בעיניים, רק בטון ואבק, לא מעניין אותו קשישים שמתקשים לעלות לאוטובוס, צעירים שלא מגיעים לעבודה בגלל סרבול הקווים והזמנים. לא זוכרת דבר כזה בנעורי, לצאת מהבית זו משימה קשה, מסורבלת ולא נעימה. שילך לביתו השר הזה ומישהו יקח את התפקיד במקומו ויתקן את הבלאגאן בכבישים
שרה | 14.03.19
31.
יש התקדמות אבל אין תאום בין רכבת לאוטובוסים . הכל
אין תאום בין רכבות לאוטובוסים. מחכחם המון זמן לאוטובוס. צריך מחשוב חכם שדואג שלא כל האוטובוסים יגיעו יחד לאותה תחנה אלא כל 2 דקות אחר באותו ציר. למשל רכבת השלום בתחנה בכניסה 15 דקות אין אף קו. ואז כולם באים יחד. חחח
חשומה רבינה | 14.03.19
23.
משרד התחבורה הצליח בשיווק רכבים והעשרת המדינה
מס על דלק, רכבים, ליסינג, הלוואות בנקים. מחזור הצריכה והחובות והריביות גדל. מה פחת? הזמן הפנוי. בקיצור, מעבר לחובות לליסינג, מכרנו את הזמן הפנוי שלנו (משחק עם הילדים,חוגים,חדר כושר,סקס,מנוחה) לבהייה בתא מטען של מכוניות 20 שעות בשבוע. איכות חיים .
הפוך גוטה | 13.03.19
19.
אני מצביע שמאל, אבל יש כאן עוול אמיתי
הבעיה העיקרית היא תרבות הועדים בעיקר ברכבת זו הסיבה העיקרית לכשל. מעבר לזה כץ היה משרי התחבורה שהיה בולט במלחמה שלו מול ועדי הרכבת. נכון שכמו הרבה פוליטיקאים בעיקר מהימין, הפך עצמו לליצן עם כל הסרטונים של פתיחות הזויות וגזירות סרט על מהלכים לא גמורים.
רון | 13.03.19
15.
מספר הנסיעות ברכבת גדל ביותר מ 100% בעשר השנים האחרונות !
אני לא מצביע ליכוד, אבל ברור לי שמעולם לא היה בישראל שר תחבורה שעשה כל כך הרבה כמו ישראל כ"ץ. איך אפשר להגיד שישראל כ"ץ נכשל בקידום התחבורה הציבורית, בזמן שמספר הנסיעות ברכבת יותר מהוכפל בתקופתו?
לא מצביע ליכוד | 13.03.19
12.
אינני זקוק לדו"ח המבקר על מנת לומר באופן נחרץ ששר התחבורה הוא כישלון מהדהד.
במבחן התוצאה הליכוד הוא כישלון ענק והעם הדפוק ממשיך להצביע ליכוד. ברפואה - לא רק בזבוז כספים אלא אנשים גם מתים. בכל שנות שילטון הליכוד לא הוקם בית חולים אחד לרפואה בעוד שהאוכלוסיה הכפילה את עצמה. תחבורה - "מבלים" היום הרבה יותר זמן בפקקים מאשר לפני עשור. נכון זה לא רק הכשלון שלו אלא של האוצר ושל הליכוד שחולב את עם ישראל בכל הקשור לתחבורה ובכספים הללו במקום שתהיה תחבורה ציבורית ראויה הם מאכילים חרדים שונאי ישראל. ליכודיניקים- תמשיכו להצביע ליכוד ותקבלו כלום, נאדה, אפס אחד גדול. מצב עם ישראל טוב היום מהרבה בחינות למרות שילטון הליכוד ולא בגללו !!!
פישלזון | 13.03.19
7.
לצערי הרב המבקר צודק.זה שבנו גשרים ורכבות לא אומר שזה מספיק
מקום המדינה בונים,לפעמים יותר ולפעמים פחות,זה שבנו הרבה לא אומר שפתרו את בעיות הפקקים והנגישות לרכבים ציבוריים. שם כץ נכשל,הוא פיתח תשתית רכבת,אבל הרכבת רקובה מהיסוד ולכן לא משנה איזה קטר תקנה,כל עוד איזה איש ועד יושב על השאלטר,כולנו נשארים תקועים בתחנה. כמובן,שמאחר ויש שלטון ימני,מה שעשית בפועל לא חשוב,רק כמה נ יפנפת בנוצות הטווס שלך..ולכן,המצביעים של הליכוד לא מסוגלים לראות שהשר לא באמת הביא בשורה טובה לאזרחים. אבל הם נבובים מדי ויצביעו בעדו שוב. תסמונת האישה המוכה לא עוזבת אותנו. יחי הקיסר יחי יחי יחי
נמרוד | 13.03.19
3.
כל ההתנהלות היתה להעשיר את קופת הממשלה
מדינה מפגרת שמעודדת את האזרחים שלה לרכוש רכבים לזהם לבזבז שעות בפקקים ולמה? כדי שיהיה יותר כסף לחלק לשותפי הפשע בקואליציה. בכל העולם התחבורה הציבורית בעדיפות עליונה. פה היא משמשת רק לצעירים ומעוטי יכולת .רק על זה צריך להעיף את הממשלה הזו
דוד | 13.03.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת