33. שינויים רבים לאף 15 כולל יכולות הפצצה ומיכלי דלק תוצרתיים החלו בישראל שתי הערות : 1. דווקא בישראל החלו להסב לראשונה את מטוסי האף 15 למטוסים רב משימתיים, שיכולים גם להפציץ, למעשה ישראל היתה הראשונה ולמשך תקופה היחידה שהשתמש במטוסי אף 15 גם למשימות הפצצה . 2. כחלק מהשינויים שבוצעו באף 15 כבר בשנת 78 החלו לפתח מיכלי דלק תוצרתיים (CFT) בתעשיה האווירות, לפני מקדונלד דגלס . אמיר | 26.03.19 (ל"ת)
30. אוהבים טיסה? בוא להתנסות בטיסה מציאותית בסימולטורים השונים אוהבים טיסה? בוא להתנסות בטיסה מציאותית בסימולטורים השונים האקדמיה לטיס, בבית הספר לטיסה וירטואלית מכשירה טייסים וירטואלים לטיסה מציאותית ברשת כולל בקרה, פיקוח אווירי וניווט ברמה הגבוהה ביותר. בואו לפתח תחביב שיעיף אתכם לגבהים וייקח אתכם למקומות רחוקים. בואו להכיר חברים חדשים ולהצטרף לקהילה מתפתחת של טייסים וירטואליים שטסים ביחד בזמן אמת ברשת האינטרנט "כנף אל כנף". אתם מוזמנים להיכנס: www.vfs-il.net אזהרה: מדובר בחיידק מידבק במיוחד אשר טרם נמצאה לו תרופה אני כבר התמכרתי and I like it !!!!!! www.vfs-il.net טייס | 25.03.19 (ל"ת)
27. הפגנות ענק ובצעקות "ביבי לקלבוש! ביבי לקלבוש!" הפגנות ענק ובצעקות "ביבי לקלבוש! ביבי לקלבוש!" הפגנות ענק ובצעקות "ביבי לקלבוש! ביבי לקלבוש!" | 23.03.19 (ל"ת)
25. כשיש טילים מהירים ומדוייקים, לא משתלם לפתח מפציצים איטיים יותר ויקרים בהרבה מישהו | 24.03.19 (ל"ת)
23. אני פשוט מכור לכתבות של ניצן.... כתבה אחר כתבה...הוא מוצא את השטויות ההזויות ביותר ומציג אותן נהדר....זה כמו 'עובדות לא חשובות' רק של מטוסים תאווה לעיניים תמשיך כך ניצן אסף | 24.03.19 (ל"ת)
21. השאלה תמיד ששאלתי את עצמי, מדוע לא המשיכו ויצרו את ה XL במקום הרגיל? אחרי הכל, שינוי פס הייצור בשביל הדגם הזה, לאחר ביטול הדגם הקודם היה שווה את המאמץ. לדעתי שיקולים פוליטיים היוו את השיקול העיקרי. משה | 24.03.19 (ל"ת)
20. לא תמצאו הרבה כתבות כאלו הסיבה: ביבי ממדר את שר הביטחון, הרמטכ"ל וכלל שרותי הביטחון- מנושאי ביטחון. רק הוא מוסמך לקרוא כתבות כאלו. z | 24.03.19 (ל"ת)
18. F-16 I. ו- F-15 E I תענוג לקרוא, מעניין מרגע לרגע כמו סרט מתח הוליוודי, חשוב לציין, מי מטיס את המטוסים האלו....? דוד עשור | 24.03.19 (ל"ת)
17. F-16 Xl. ו F- 15 I E ממש ממוגג. צריך להדגיש מי מטיס את הנשרים הכי טוב בעולם.....? דוד עשור | 24.03.19 (ל"ת)
15. לנדב (מגיב מספר 12) כנס ללינק המצורף: https://www.calcalist.co.il/home/0,7340,L-3704-190015,00.html גדי | 24.03.19 (ל"ת)
14. איך אהבתי את המטוס הזה בשנות ה-90 העליזות- ומעולם לא הבנתי למה לא יצאה לפועל התכנית שלו.. הידד | 24.03.19 (ל"ת)
9. כתבה מצוינת מענינת וגם שיעור חשוב בכלכלה כל הכבוד. תפרסמו עוד כתבות כאלו שמשלבות גם טכנולוגיה גם צבא גם כלכלה. מרתק מיכאל | 23.03.19 (ל"ת)
5. כתבה מעניינת קראתי את כולה ורציתי עוד כל הכבוד על ההסבר הפשוט יחסית והמאוד מעניין. כתבה עדיפה על ביבי גנץ ושות'. הלואי עוד כתבות דומות. רם | 23.03.19 (ל"ת)
4. כתבה ברמה גבוהה מאוד עניינית, מקצועית, חדה ולעניין. כיף לקרוא גם לי, אפילו איני חובב תעופה גדול. שאפו ניר | 22.03.19 (ל"ת)
2. כרגיל עוד טור אדיר של ניצן ומהנה לקריאה איזה כיף לקרוא את הכתבות של ניצן פשוט תענוג. המשך ככה זה הטור הכי אהוב עלי בכלכליסט. טיס ללא רישיון | 22.03.19 (ל"ת)
1. חשוב לציין שהf 16XL הוא מטוס נסיוני, שנועד לבדוק את יעילות הגדלה של כנפי הדלתא של הf16, אחד המטוסים שהורכבו התרסק, וגם בגלל תצורה מוזרה בחרו החל האוויר האמריקאי שלא לבחור בו טייס משנה | 22.03.19 (ל"ת)
כנפי הקסם: איך קרה שה-F16 הכי גדול ומיוחד גם נכשל בענק?
34 תגובות לכתיבת תגובה