אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הסינים באים: עולה המכסה ליבוא רכבים חשמליים

75 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

74.
רכב חשמלי
1. -עובדה מדעית: קיים קרינה אלקטרומגנטית מכל מנוע חשמלי. -רכב חשמלי שוקל מעל 1.5 טון! (בגלל מארז סוללות גדול). -כדי להניע רכב כזה צריך מנוע גדול וחזק=הרבה קרינה 2. הסיכון לחלות בסרטן ובמחלות הנגרמות מקרינה לנוהג זמן ממושך, ובפרט לילדים ונשים בהריון הוא לא פחות מהסיכון לחלות מזיהום האוויר, 3. רוב זיהום האוויר נוצר מסוגי רכב כבדים עם מנועי דיזל גדולים, וכן ממפעלים (גם מיצור החשמל הנקי...) 4. היום קיימים רכבים עם מנועי(טורבו) בנזין מאד ירוקים וחסכוניים.
מהנדס חשמל | 29.05.19
67.
בושה למדינה שלנו
במקום לעודד להביא את החשמליות הטובות בעולם כמו טסלה ולייפ ועוד רבות טובות אחרות הוא יאשר להביא את הזולות והדפוקות כדי שאחר כך הוא יוכל להגיד "מה אתם רוצים ממני ...אני אישרתי להביא אותם אני לא אשם שהם לא נמכרות או שאנשים לא מרוצים ממה שקנו ...זה בכלל לא אשמתי..." לא מובן למה מעצמה טכנולוגית כמו ישראל שמדינות מחו"ל כמו הענקית סין באות ללמוד ממנה צריכה להיות אחרונה תמיד בכל מה שקשור ביישום הטכנולוגיות האלה .....ולמי שדואג לקרינה שיכבה את הסלולארי קודם...הקרינה שיוצאת ממנו ישירות לראש שלך ושל הילדים כל היום הרבה יותר גרועה מהקרינה שהילד יקבל מכמות הזמן שהוא ישב ברכב....
שלומית | 20.03.19
49.
בלי פיתוח ובניית תשתית להטענה חשמלית,, אין לחשמליות סיכוי בארץ,
האמת היא שבכל דינה שבה אין תשתית לטעינה חשמלית ,(כמו תחנות דלק, או בחניונים) אין לישראל סיכוי למכוניות החשמיות, ורק אילו בעלי הממון והבתים התת קרקעיים יוכלו להשתמש בטעינה (בד"כ בלילה) במקום לבנות תשתית שכזו, או לפחות לפתח תכנית שכזו, (מה שבכלל כץ לא מעונין דיבר עליה בכלל), צריך לא רק יבוא של ארבע מאות חשמליות,,, אלא הקטנה של יבוא רכבים על בנזין וסולר.) אם כץ בכלל לא מצליח בתפקידו, ואפילו לא מצליח לשפר את מערך התחבורה הציבורית,,,, אז לצערי איכות הסביבה, הגזים הרעילים שנפלטים ברובם ממכוניות,, הם בכלל לא חשובים לגביו,
שימי | 19.03.19
40.
משרד התחבורה ושר התחבורה הם סמל לכישלון בקנה מידה עולמי
עוד מעט ונזכה בתואר המפוקפק של המדינה הפקוקה ביותר בעולם וכל זה בארץ קטנה ולא הררית שבקלות ניתן להקים בה תשתית רכבות עיליות ותחתיות. אבל במשרד התחבורה יושב אחד, ישראל כץ, שרק רוצה לגזור סרטים במחלפים ולראות את שמו על שלטים של כבישים פיקטיביים והוא חולם להיות ראש ממשלה במקום ההוא שילך לכלא. ממשלת הלא יוצלחים כאן כבר 10 שנים, עוד כמה שנים איתם ואפשר לסגור את הבסטה.
שר החצר | 19.03.19
32.
שריין מקומות חניה ברחוב לטעינת רכב חשמלי
כדי לאפשר "תדלוק" על כל עיריה לשריין מקומות חניה ברחוב לטעינת רכב חשמלי, כמו ששוריינו מקומות לאוטו-תל בתל-אביב. צריך לאפשר חניה חופשית עד שעתיים או שלוש רק לרכב המתחבר לתחנת הטעינה ולחייב את העיריה לאפשר לחברות המפעילות תחנות טעינה להקים על המדרכה עמוד יעודי עם מכשיר טעינה. רק כך ניתן יהיה להגביר את מספר כלי הרכב החשמליים ולחסוך בזיהום אויר ורעש
בעל רכב חשמלי | 19.03.19
28.
הדרך היחידה להוזיל שווי שימוש לחברי מההייטק
הדרך היחידה להוזיל שווי שימוש לחברי מההייטק ... הרי כולנו יודעים רכב ליסינג מהעבודה זה רכב 4X4 הכי טוב השטח אם מאפשרים רכבים אז רק חשמלי היום עובד משלם כ 3000 שקל בברוטו שזה 1000 שקלים בנטו אם ישלם רק 500 כולם יסעו ברכב חשמלי
המוציא לאור | 19.03.19
16.
צריכה חכמה
1. מה רמת הקרינה האלקטרומגנטית בתוך הרכב במהלך נסיעה ? ובמהלך טעינה ? 2. מה לגבי נקודות "תדלוק" בדרכים ? האם המצב הנוכחי (טעינה בייתית) כבר מספיק טוב לנסיעה סבירה, נניח לאילת, ללא טעינה נוספת בדרך ? 3. מה לגבי החלפת הסוללה בעוד מספר שנים, לאחר שהגיעה לשיאה וכל טעינה מספקת פחות ופחות אנרגיה ? 4. האם בכלל שווה היום כלכלית לרכוש רכב חשמלי ?
יוד | 19.03.19
12.
למה לא מאפשרים יבוא רכבים חשמליים באופן שוטף?
כי רכבי הבנזין והמיסים הגבוהים מהדלק מממנים את השחיתות בכול מערכות השילטון. פנסיות ומשכורות של עשרות אלפי ש''ח לחודש. לכן, תמשיכו לקנות רכבים מזהמים ומיושנים, במקום להתקדם לרכבים חשמליים עם פליטת מזהמים אפסית. מדינת השחיתות זה פה.
יובל שי | 19.03.19
1.
יש לחייב את יבואני הרכב למכור רכבים חשמליים
הדרך היחידה להוציא את יבואני הרכב מאזור הנוחות של רכבי הבנזין ולהתחיל לשווק ולמכור רכבים חשמליים ברצינות היא לחייב אותם למכור כמות מסויימת של רכבים חשמליים כאחוז מהמכירות הכללי שלהם. כמו שעושים בקליפורניה, ניו יורק ובעוד מקומות
קליפורניה | 19.03.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת