75. מדינה מפגרת יאללה תתילו מס על קלומטרז, אני הולך כל הזמן להוריד לעצמי את הקילומטרים במד איזה מדינה של אידיוטים גמורים. ראוס | 04.06.19 (ל"ת)
74. רכב חשמלי 1. -עובדה מדעית: קיים קרינה אלקטרומגנטית מכל מנוע חשמלי. -רכב חשמלי שוקל מעל 1.5 טון! (בגלל מארז סוללות גדול). -כדי להניע רכב כזה צריך מנוע גדול וחזק=הרבה קרינה 2. הסיכון לחלות בסרטן ובמחלות הנגרמות מקרינה לנוהג זמן ממושך, ובפרט לילדים ונשים בהריון הוא לא פחות מהסיכון לחלות מזיהום האוויר, 3. רוב זיהום האוויר נוצר מסוגי רכב כבדים עם מנועי דיזל גדולים, וכן ממפעלים (גם מיצור החשמל הנקי...) 4. היום קיימים רכבים עם מנועי(טורבו) בנזין מאד ירוקים וחסכוניים. מהנדס חשמל | 29.05.19 (ל"ת)
73. ל 70. מנועי בנזין גורמים למחלות קשות נמצא שרכבים חשמליים יותר בטוחים משאיפת גזים רעילים של מנועי בנזין ודיזל אורי | 21.03.19 (ל"ת)
72. ל 70. רכבים חשמליים יותר בריאים נמצא שעדיף רכב חשמלי על פני שאיפת גזים רעילים של רכבי בנזין ודיזל שהוכח שהם מסוכנים אורי | 21.03.19 (ל"ת)
71. ל 70. התגלה שרכבים חשמליים יותר בריאים הקרינה שבקושי קיימת שלא הוכח שהיא עושה משהו של רכבים חשמליים, עדיפה על שאיפת גזים רעילים של מנועי בנזין שהוכח שהם מסוכנים אורי | 21.03.19 (ל"ת)
70. מחלות קשות לאחרונה התגלה בארה״ב שמכוניות חשמליות עלולות לגרום מחלות קשות. כאבי ראש חזקים וקרינה מסוכנת. אדי | 20.03.19 (ל"ת)
67. בושה למדינה שלנו במקום לעודד להביא את החשמליות הטובות בעולם כמו טסלה ולייפ ועוד רבות טובות אחרות הוא יאשר להביא את הזולות והדפוקות כדי שאחר כך הוא יוכל להגיד "מה אתם רוצים ממני ...אני אישרתי להביא אותם אני לא אשם שהם לא נמכרות או שאנשים לא מרוצים ממה שקנו ...זה בכלל לא אשמתי..." לא מובן למה מעצמה טכנולוגית כמו ישראל שמדינות מחו"ל כמו הענקית סין באות ללמוד ממנה צריכה להיות אחרונה תמיד בכל מה שקשור ביישום הטכנולוגיות האלה .....ולמי שדואג לקרינה שיכבה את הסלולארי קודם...הקרינה שיוצאת ממנו ישירות לראש שלך ושל הילדים כל היום הרבה יותר גרועה מהקרינה שהילד יקבל מכמות הזמן שהוא ישב ברכב.... שלומית | 20.03.19 (ל"ת)
66. סין עוד מעט נקנה רכבים במקסטוק. שיורידו 130% מס ונקנה מה שבא לנו במחיר שפוי דרור | 19.03.19 (ל"ת)
65. מקווה מאוד שאצליח לקנות רכב חשמלי טוב בהקדם זה זול מאוד, אמין מאוד, טוב לסביבה ומוריד את התלות בנפט הערבי. חשמלי זה העתיד | 19.03.19 (ל"ת)
64. ל 60. למה שתגמר הסוללה ברכב עם טווח של 300 ק"מ אם אני לא נוסע לאילת אין סיבה שמתישהו תיגמר לי הסוללה רועי | 19.03.19 (ל"ת)
61. אני לא מבין למה מלכתחילה יש בגלל הגבלה? שכל ייבואן ייבא כמות שהוא רוצה תנו ללקוחות להחליט מה הם רוצים אם רוצים לקנות 2000. אז יקנו 2000 מה אתם מגבילים את הכמות. ינבלות מדינת קומבינות ומעכרים אלי | 19.03.19 (ל"ת)
60. הכול קומבינות על חשבון גב האזרחים מה שבה בזול יבוא ביקר!! המדינה תשלם בעתיד מליארדים על הוצאות טיפולי סרטן באוכלוסיה!!! בושה | 19.03.19 (ל"ת)
59. האם יש כוונה לגרום לכך שגם אפשר יהיה להטעין רכבים אלו? אין שום התקדמות בתחום תחנות הכוח. בכדי להטעין רכבים חשמליים צריך חשמל. היכן יוטענו רכבים אלו ללא תשתית מתאימה? רונן | 19.03.19 (ל"ת)
57. מעדיף רכב חשמלי על גזים רעילים של בנזין אני מעדיף שהילדים שלי יסעו ברכב חשמלי עם קרינה מזערית שלא הוכח שהיא בכלל עושה משהו, על פני שהם ישאפו גזים רעילים של מנועי בנזין ודיזל שהוכך שהם מסוכנים רועי | 19.03.19 (ל"ת)
51. סוללות ליתיום: גם לא ירוקים וגם לא ממוחזרים. הממשלה תציף את המדינה בערימות של סוללות מתות אבי | 19.03.19 (ל"ת)
50. מסרטן, גורם להרס תאים אדומים בדם, שינויים גנטיים. די עם זה. רוצים רכבת תחתית אמיתית. משה | 19.03.19 (ל"ת)
49. בלי פיתוח ובניית תשתית להטענה חשמלית,, אין לחשמליות סיכוי בארץ, האמת היא שבכל דינה שבה אין תשתית לטעינה חשמלית ,(כמו תחנות דלק, או בחניונים) אין לישראל סיכוי למכוניות החשמיות, ורק אילו בעלי הממון והבתים התת קרקעיים יוכלו להשתמש בטעינה (בד"כ בלילה) במקום לבנות תשתית שכזו, או לפחות לפתח תכנית שכזו, (מה שבכלל כץ לא מעונין דיבר עליה בכלל), צריך לא רק יבוא של ארבע מאות חשמליות,,, אלא הקטנה של יבוא רכבים על בנזין וסולר.) אם כץ בכלל לא מצליח בתפקידו, ואפילו לא מצליח לשפר את מערך התחבורה הציבורית,,,, אז לצערי איכות הסביבה, הגזים הרעילים שנפלטים ברובם ממכוניות,, הם בכלל לא חשובים לגביו, שימי | 19.03.19 (ל"ת)
48. היום אנשים צרכים גם, מעל 50 שנה לשכור דירה ... תעשו את החשבון .......... היום אנשים צרכים גם, מעל 50 שנה לשכור דירה... תעשו את החשבון ... מאיזה גיל, מתחילים לשכור דירה. היום אנשים צרכים | 19.03.19 (ל"ת)
43. האם הן אינן מסרטנות? מכוניות חשמליות צורכות זרם עצום שיוצר שדה חשמלי חזק מאוד. בנוסף, נראה שמר ישראלי קומבינטור יביא מכוניות זולות, או כפי שכתוב בכתבה: "מדובר ברכבים שעומדים במבחנים האירופיים המקלים"? https://ec.europa.eu/programmes/horizon2020/en/news/clean-bill-health-electric-cars גלורל | 19.03.19 (ל"ת)
41. 400 מכוניות כפול כמה יבואנים עדיין לא שווה כל המכוניות בארץ אגב - אני לא רואה לפי הנתונים הללו שיש ביקוש למכסה של 200, אז העלאתה ל 400 לא הולך להשיג שום דבר. יסמין | 19.03.19 (ל"ת)
40. משרד התחבורה ושר התחבורה הם סמל לכישלון בקנה מידה עולמי עוד מעט ונזכה בתואר המפוקפק של המדינה הפקוקה ביותר בעולם וכל זה בארץ קטנה ולא הררית שבקלות ניתן להקים בה תשתית רכבות עיליות ותחתיות. אבל במשרד התחבורה יושב אחד, ישראל כץ, שרק רוצה לגזור סרטים במחלפים ולראות את שמו על שלטים של כבישים פיקטיביים והוא חולם להיות ראש ממשלה במקום ההוא שילך לכלא. ממשלת הלא יוצלחים כאן כבר 10 שנים, עוד כמה שנים איתם ואפשר לסגור את הבסטה. שר החצר | 19.03.19 (ל"ת)
39. ומה עם המיסים אחרי שרכבים היברידיים נהיו פופולאריים אמרו במשרד התחבורה שרוצים לבטל את ההנחות מס. אז אם זה יעלה עוד יותר מרכב רגיל למה שאנשים יקנו? משה | 19.03.19 (ל"ת)
38. מנסים לצמצם את האוכלוסייה? רוצים להביא רכבים מסוכנים בלי תקן? הם רוצים לצמצם את האוכלוסייה או שרוצים לתמוך בממשל הקומוניסטי של סין? הגיון אחר אני לא רואה פה אייל | 19.03.19 (ל"ת)
37. ומה שנשאר לתהות מניות של איזה חברה החזיק ביבי?? וכמה כסף הוא עשה אחרי ה"הקלה" הזו? איציק | 19.03.19 (ל"ת)
35. לחייב מכירה של רכבים חשמליים אם זה טוב לקליפורניה ולעוד 9 מדינות בארה"ב, אין סיבה שזה לא יעבוד גם פה. zev | 19.03.19 (ל"ת)
34. רק תחבורה ציבורית יעילה!!! כץ וביבי תתפטרו !!! רוצים להגיע לעבודה בקלות ובזול!!!! עמי | 19.03.19 (ל"ת)
33. ל4. קליפרניה וניו יורק הן ההיפך מסוציאליזם ועדיין הן מחייבות את יצרניות הרכבים למכור רכבים לא מזהמים כאחוז מסך המכירות שלהם גם פה | 19.03.19 (ל"ת)
32. שריין מקומות חניה ברחוב לטעינת רכב חשמלי כדי לאפשר "תדלוק" על כל עיריה לשריין מקומות חניה ברחוב לטעינת רכב חשמלי, כמו ששוריינו מקומות לאוטו-תל בתל-אביב. צריך לאפשר חניה חופשית עד שעתיים או שלוש רק לרכב המתחבר לתחנת הטעינה ולחייב את העיריה לאפשר לחברות המפעילות תחנות טעינה להקים על המדרכה עמוד יעודי עם מכשיר טעינה. רק כך ניתן יהיה להגביר את מספר כלי הרכב החשמליים ולחסוך בזיהום אויר ורעש בעל רכב חשמלי | 19.03.19 (ל"ת)
28. הדרך היחידה להוזיל שווי שימוש לחברי מההייטק הדרך היחידה להוזיל שווי שימוש לחברי מההייטק ... הרי כולנו יודעים רכב ליסינג מהעבודה זה רכב 4X4 הכי טוב השטח אם מאפשרים רכבים אז רק חשמלי היום עובד משלם כ 3000 שקל בברוטו שזה 1000 שקלים בנטו אם ישלם רק 500 כולם יסעו ברכב חשמלי המוציא לאור | 19.03.19 (ל"ת)
25. עם ישראל ילך ברגל כי בקרוב ייצרו רק חשמלי, תחבורה ציבורית אין ויבואנים רק מקורבים. בוקר טוב קובה!!! עם חכם אנחנו כבר מזמן לא. ביטחון זה לא רק צבא. תמשיכו לבחור ביבי | 19.03.19 (ל"ת)
23. ל1: די עם הסוציאליזם! אין לחייב אף אחד לשום דבר. שהשוק יעשה את שלו. לבטל לאלתר רגולציה מיותרת שכולנו משלמים עליה. יגאל | 19.03.19 (ל"ת)
22. קרטל / מונופול יבואני הרכב בישראל מונע יבוא של טסלה, כי טסלה לא צריכים מתווכים ממולחים עושקים. שקע, תקע, ושטקר | 19.03.19 (ל"ת)
19. ליפנים יש אחלה רכבים קטנים וחשמליים אם כבר לייבא, אז עדיף את הדגמים היפנים. יחיאל | 19.03.19 (ל"ת)
18. לא מבין מה הבשורה הגדולה בתחילת רכבים ללא תקינה אירופאית ולא בטיחותיים לארץ?? רכבים שנפסלים פעם אחר פעם לשיווק באירופה עקב בעיות בטיחות חמורות יוכלו להימכר בישראל, וואוו כבוד גדול בשבילנו... מאוד מקווה שיעצרו את השטות הזו. כלכלת בחירות | 19.03.19 (ל"ת)
16. צריכה חכמה 1. מה רמת הקרינה האלקטרומגנטית בתוך הרכב במהלך נסיעה ? ובמהלך טעינה ? 2. מה לגבי נקודות "תדלוק" בדרכים ? האם המצב הנוכחי (טעינה בייתית) כבר מספיק טוב לנסיעה סבירה, נניח לאילת, ללא טעינה נוספת בדרך ? 3. מה לגבי החלפת הסוללה בעוד מספר שנים, לאחר שהגיעה לשיאה וכל טעינה מספקת פחות ופחות אנרגיה ? 4. האם בכלל שווה היום כלכלית לרכוש רכב חשמלי ? יוד | 19.03.19 (ל"ת)
15. לאפשר להתקין עמדות טעינה בחניות של בתים משותפים כמעט בכל הבתים המשותפים שנבנו ב 20 השנים האחרונות יש בחניון של הבניין חניות פרטיות שמשויכות לדירות בבניין. צריך להוציא תקנות שיאפשרו לדיירים להתקין בקלות שקעי טעינה שישויכו לחשבון החשמל של הדירה. נדב | 19.03.19 (ל"ת)
14. שהמשטרה, העיריות וגופים ציבוריים אחרים. ככה עושות אנשים צריכים לראות מספיק רכבים נוסעים, אחרת לא יקרה כלום שמי | 19.03.19 (ל"ת)
13. תהיה גם הצפה של רכבי בנזין זולים ההקלה תאפשר גם לייבא בקלות כמויות קטנות של רכבי בנזין זולים רועי | 19.03.19 (ל"ת)
12. למה לא מאפשרים יבוא רכבים חשמליים באופן שוטף? כי רכבי הבנזין והמיסים הגבוהים מהדלק מממנים את השחיתות בכול מערכות השילטון. פנסיות ומשכורות של עשרות אלפי ש''ח לחודש. לכן, תמשיכו לקנות רכבים מזהמים ומיושנים, במקום להתקדם לרכבים חשמליים עם פליטת מזהמים אפסית. מדינת השחיתות זה פה. יובל שי | 19.03.19 (ל"ת)
11. ומי חוסם את טסלה? האם משרד השחיתות מתקמבן עם היבוא לא ייובא רכב לישראל בלי שקומבינטור יגזור קופון. מה שנקרא להגן על הציבור. . | 19.03.19 (ל"ת)
7. מתי כבר תגיע טסלה לארץ? אנחנו מפתחים כל כך הרבה טכנולוגיות לרכבים חשמלים ואוטונומיים, אבל נהיה כנראה בין המדינות האחרונות שיתחילו לייבא כאלה. הידד לחדשנות :( במחיר הוגן? | 19.03.19 (ל"ת)
6. איכות סינית עד היוםצאיכות ההרכבה הסינית לא משהוא ראה MG וגרייט וול. למה שמשהוא ישתנה רק כי הרכב חשמלי? אוטומובילה | 19.03.19 (ל"ת)
3. רכבים חשמליים כל הכבוד להגברת היבוא של רכבים חשמליים אבל בלי הגברה מקבילה של מערך טעינה ממטולה לאילת סיכויי הצלחה הם קלושים, אפילו פחות מהסיכויים של בטר פלייס, זוכרים? דיויד | 19.03.19 (ל"ת)
2. עידוד בכיס הקונה ! הכל נגוע באינטרסים ! מדוע התחבורה הציבורית לא קיימת ? הרי לא באמת קשה לרשת את ישראל בקווים מכל הסוגים והמינים במספר חודשים , זה עניין של רצון השקעת משאבים וכו׳ , זה פשוט פוגע באינטרסים של מספר מצוצם של אנשים ! ללל | 19.03.19 (ל"ת)
1. יש לחייב את יבואני הרכב למכור רכבים חשמליים הדרך היחידה להוציא את יבואני הרכב מאזור הנוחות של רכבי הבנזין ולהתחיל לשווק ולמכור רכבים חשמליים ברצינות היא לחייב אותם למכור כמות מסויימת של רכבים חשמליים כאחוז מהמכירות הכללי שלהם. כמו שעושים בקליפורניה, ניו יורק ובעוד מקומות קליפורניה | 19.03.19 (ל"ת)
הסינים באים: עולה המכסה ליבוא רכבים חשמליים
75 תגובות לכתיבת תגובה