6. צודק מאה אחוז סתם פופוליזם זול. זה נושא שחייבים לבדוק והגיע הזמן שהרימו את הכפפה הילה | 23.03.19 (ל"ת)
5. נותן דוגמא מצויינת לצדקתה של השרה מר סוסו אולי לא שם לב אבל רישוי הרכבים דווקא עבר הפרטה, מוצלחת מאוד, מכוני הרישוי הם זכיינים ,פרטיים, של משרד התחבורה. והפלא ופלא, טסט שנתי הוא כבר לא הסיוט והמסחטה שחוו בעבר כול בעלי הרכבים הלא מקומבנים. אין מאכרים, אין (כמעט) שוחד ואילו איכות הבדיקות השתפרה. אז דוגמא מצויינת, ממשלה לא יודעת לעשות שום דבר, פקידי ממשלה עוד יודעים פחות. לא רק שלא צריך עוד חקיקה צריך למחוק יותר מחצי מהחקיקה הקיימת שהיא לא רק מפריעה אלא גם לא נאכפת ואם נאכפת אז בצורה מגמתית/חלקית ולא שוויונית. בקיצור צא לי מהחיים גד | 23.03.19 (ל"ת)
4. ילודה.. אדון מספר 1 ; ידידי; יש לך פה אוכלוסיות בלי לציין שמות...שמיצרות 10 ילדים. נראה אותך מטפל בזה אחד | 21.03.19 (ל"ת)
3. כותב מרומם מהעם בבקשה שהכותב במקומם מהעם ייצא מן הבועה ויינשום קצת.אני ממליץ לבחון את דבריך בהקשר למציאות שלא ציינת(כן זו שבחוץ).הנכון כי 98 אחוזים ממדינת ישראל איננה מגדלים של 20-30 קומות? האם נכון כי אותם 98 אחוז כמעט ואינם גורמים את החודש ותמורת מה שישלחו יקבלו פחות נהריים או שפשוט תחייב אותם בעוד מאות שקלים בחודש כי בר לך שתהיה חברת ניהול?? אני מציע לך שתלך ותלמד ורק אז תכתוב כי כרגע אתה נשמע כמו איזה חמוץ המחפש לתקוף ולא מעניינות העובדות.... ישראלי שלא חי בבועה | 21.03.19 (ל"ת)
2. לזה אתה קורה חיים? לא בכל דבר הממשלה צריכה להתערב, להגביל, לעשות מסובך ולקחת לנו כסף. איפה זה יגמר- אולי משרד ממשלתי שבקר לי את הנקיון במטבח שלי? אני מאי שם | 21.03.19 (ל"ת)
1. כמה חיים היו נחסכים אני נפעם מהיכולת שלך לחזות תמותה עתידית ואפילו יותר מהיכולת שלך ליחס אותה לגובה הבניינים. עכשיו מעניין לשאול... כמה חיים היו נחסכים לו היו משאירים ריאות ירוקות ולא מחרבים אותם בשביל משפחה וחצי? עד כמה איכות החיים הייתה משתפרת לו היו לנו עוד שעתיים של פנאי לרוגע ולמשפחה לו לא היינו כלואים בסבך הבניינים שפרוסים ברחבי המדינה, בלי סדר, בצפיפות ואחראים על תנועת רכבים איטית ולא יעילה. אני נרגש מהדאגה הכנה שלך לסיכון שיש במגדלים, אך משתומם איך המציאות האלטרנטיבית הגרועה בהרבה עדיין קוסמת לך. משה | 21.03.19 (ל"ת)
שקד, אל תסכני חיים
6 תגובות לכתיבת תגובה