אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שמואל חרל"פ: אחרי עשר שנים - צריך לתת קרדיט לישראל כץ

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
בודאי שחרל"פ יהלל את שר התחבורע.
חרל"פ ויבואני הרכב הם המרווחים הגדולים מקומבינת המוביל איי:- - יבואני הרכב, שהיו פטורים מליייבא לישראל מכוניות עם מערכות בטיחות אקטיביות, וזכו למענקים/שלמונים ממשרד התחברע. - חרל"פ הוא המשקיע הגדול ביותר ב"מוביל-איי" וברור שהוא בעל אינטרס מיוחד בקומבינה. - משקיע אחר במוביל איי, צבי נטע ממכשירי תנועה, "מצפצף" על הציבור כולו, וממשיך לייבא מכוניות סוזוקי כשהם "ערומות" מכל איבזור בטיחותי, כדי שיוכל להמשיך להתקין את מערכות המוביל איי הכושלות, ולקבל את השלמונים ממשרד התחבורע. בכל מדינה מתוקנת היו משליכים אותו זה מכבר לבית סוהר!
כרמל | 29.03.19
2.
בוודאי- הרי חרל"פ נהנה משני הכיוונים מהקומבינה שמובילאיי עשתה עם משרד התחבורה:
בתור אחד המשקיעים הגדולים במובילאיי- חרל"פ הרוויח מכך שמובילאיי מכרה מערכות במאות מיליוני שקלים ליבואני הרכב כתוצאה מסבסוד של משרד התחבורה. במקביל, בתור יו"ר כלמוביל, חרל"פ הרוויח מכך שיבואני הרכב חסכו מיליונים ע"י יבוא רכבים ללא מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות שמתקינות היצרניות והחלפה שלהן בצפצפות מסובסדות מתוצרת מובילאיי.
מישהו | 27.03.19
1.
כולם שונאים את כץ חוץ מיבואני הרכב... מעניין למה?
אולי כי יבואני הרכב מאושרים שאין תחבורה ציבורית בארץ וסוללים רק עוד כבישים כדי שהם יוכלו למכור לנו עוד מכוניות אבל אנחנו נמשיך להילחם וללחוץ על הממשלה עד שהכל יהיה כאן מפוצץ רק רכבות ונתיבי תחבורה ציבורית מלחמה זו מלחמה
שי | 27.03.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת