16. על ראשכם הרוגי תאונות הדרכים עם כל העומס של הרכבים בכביש ועם עידוד עליה של רכבים לכביש כמו בהודו לצד הזנחת התחבורה תתביישו לכם חזירים. יגיע יומכם אופטימו | 12.07.19 (ל"ת)
15. כל הכבוד לשר בזכותו התעשרת יותר ממילא התחבורה הציבורית בקרשים סיבה טובה לעשות קופה על הישראלי המצוי טיפש פוקוס 2010 עושה את העבודה מעולה גם אחרי 9 שנים זיו | 02.04.19 (ל"ת)
14. באמת כל הכבוד לשר זה שר התחבורה הראשון שעושה כזו קפיצה בתחום התחבורה, לו יהי הרבה כמוהו! שחף | 31.03.19 (ל"ת)
13. בודאי שחרל"פ יהלל את שר התחבורע. חרל"פ ויבואני הרכב הם המרווחים הגדולים מקומבינת המוביל איי:- - יבואני הרכב, שהיו פטורים מליייבא לישראל מכוניות עם מערכות בטיחות אקטיביות, וזכו למענקים/שלמונים ממשרד התחברע. - חרל"פ הוא המשקיע הגדול ביותר ב"מוביל-איי" וברור שהוא בעל אינטרס מיוחד בקומבינה. - משקיע אחר במוביל איי, צבי נטע ממכשירי תנועה, "מצפצף" על הציבור כולו, וממשיך לייבא מכוניות סוזוקי כשהם "ערומות" מכל איבזור בטיחותי, כדי שיוכל להמשיך להתקין את מערכות המוביל איי הכושלות, ולקבל את השלמונים ממשרד התחבורע. בכל מדינה מתוקנת היו משליכים אותו זה מכבר לבית סוהר! כרמל | 29.03.19 (ל"ת)
12. כל המדינה תיהיה פקוקה אין לתת לכץ קרדיט מיכוון שלא רק שלא פתר את בעית הפקקים אלה החריף אותה .בעיות ברכבת חישמול הרכבת עוכב תקלות אין סופיות .הכניס אוטובוסים סיניים על חשבון התעשייה הישראלית בתמורה לגובים לחברי ליכוד.איפה שנגע שם לא גדל דשא. רוני | 29.03.19 (ל"ת)
11. זה ברור שהוא שירת אינטרס שלו בזמן הזה אחרת לא היה מחמיא לו. אפילו לא קראתי את הכתבה מכיוון שזה כ"כ ברור!!!! עצוב עידו | 29.03.19 (ל"ת)
10. חרלפ גדול הנוכלים בדורנו העניק ערבות של מליון שקל לגנץ מפרגן לישראל כץ הבחור בתקופת האסיף מתכונן לקציר אבי | 29.03.19 (ל"ת)
9. מזמן היו אמורים להכניס תאי מימן,במקום הדלק מב''זן. לכל מנועי הרכב בישראל.ולחסוך בזיהום ובסרטן ומוות מיותר לישראל. צביקה | 29.03.19 (ל"ת)
8. ברור... 8 שנות-ניוון בתחבורה ציבורית העשירו את ד"ר חרל"פ כ"ץ התעורר רק לפני שנתיים, בקושי. | 28.03.19 (ל"ת)
3. חרל"פ כמובן יוצא נשכר מכך שאין נתיבי תחבורה ציבורית שאין תחבורה ציבורית בשבת, שאין די מסופי אוטובוסים ושאין שבילי אופניים ראויים. מדיניות כץ גורמת לייבוא עוד ועוד מכוניות והאינטרס של חרל"פ ברור. דוד | 28.03.19 (ל"ת)
2. בוודאי- הרי חרל"פ נהנה משני הכיוונים מהקומבינה שמובילאיי עשתה עם משרד התחבורה: בתור אחד המשקיעים הגדולים במובילאיי- חרל"פ הרוויח מכך שמובילאיי מכרה מערכות במאות מיליוני שקלים ליבואני הרכב כתוצאה מסבסוד של משרד התחבורה. במקביל, בתור יו"ר כלמוביל, חרל"פ הרוויח מכך שיבואני הרכב חסכו מיליונים ע"י יבוא רכבים ללא מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות שמתקינות היצרניות והחלפה שלהן בצפצפות מסובסדות מתוצרת מובילאיי. מישהו | 27.03.19 (ל"ת)
1. כולם שונאים את כץ חוץ מיבואני הרכב... מעניין למה? אולי כי יבואני הרכב מאושרים שאין תחבורה ציבורית בארץ וסוללים רק עוד כבישים כדי שהם יוכלו למכור לנו עוד מכוניות אבל אנחנו נמשיך להילחם וללחוץ על הממשלה עד שהכל יהיה כאן מפוצץ רק רכבות ונתיבי תחבורה ציבורית מלחמה זו מלחמה שי | 27.03.19 (ל"ת)
שמואל חרל"פ: אחרי עשר שנים - צריך לתת קרדיט לישראל כץ
16 תגובות לכתיבת תגובה