12. nio ממליץ פה לכולם לקרוא קצת למה nio בהחלט מעניינת לשנתיים עד חמש הקרובות 1 nio כבר עם טווח נסיעה של 500 ק"מ 2 בגלל טווח הנסיעה הסינים נותנים הקלת מס נבדלת משאר החברות עם טווח של עד 300 ק"מ וזה רוב החברות הסיניות 3 הכי חשוב לכל אלה שלא מבינים אתן טיפ קטן הסינים חולמים להכנס לעולם הרכב האוטונומי (חשמלי מלא) כך שלעולם הם לא יתנו לחברה כמו nio להתרסק זה אינטרס ברור 4 ב 2021 החברה אמורה להתחיל תקן אירופאי כך שתקחו בחשבון שמרגע קבלת התקן החברה תתן קפיצה של כמה אחוזים 5 מי שישקיעו עכשיו יקצור רווח eli | 19.07.20 (ל"ת)
11. ובישראל הבוחר עדיין מקדם שמרנים שעושים ככל שביכולתם להתעלם מהעתיד ולעכב הציבור מטומטם | 11.05.20 (ל"ת)
10. ובישראל מיטב המוחות עובדים על איך למסות רכב חשמלי בצורה היעילה ביותר בהתחשב בחיסכון בדלק שעולה פה פי 3 וממשיך לעלות . הצעד הראשון היה להעלות את מחירי ההיברידיות ב30000 ש"ח בממוצע לרכב (ממוצע). בגלל זה עדיין אין רכבים חשמליים כמעט בישראל ואין תשתיות לזה . תמשיכו להצביע ביבי בסוף נחזור לעגלה עם סוס היברידיביבי | 01.04.19 (ל"ת)
9. למגיב מספר 5 תסתכל על מגיב מספר 6 ותחשוב טוב על מה שמגיב 2 ו 3 אמרו ואז תתיחס למגיב 7 לפני שאתה מדבר.... הכי קל להגיב למגיב ש | 29.03.19 (ל"ת)
7. לא מבינים כמו מגיב מספר 5 שכמו בבון טיפוסי רק יודע לטנף על אחרים בלי לומר משהו עם תוכן אביר המקלדת | 29.03.19 (ל"ת)
5. איזה כיף: אנשים שלא מבינים _כלום_ בטכנולוגיה מגיבים :) בעיה קטנה: מקבלי-החלטות בישראל מבינים אפילו פחות מן המגיבים פה. יש למדור התגובות ערך טיפולי, אולי? | 28.03.19 (ל"ת)
4. ל2, ו 3 בכל מקרה, המחירים של הטסלה הסינית יישארו תמיד נמוכים יותר. מחירים נמוכים+סובסידיות, זהו הסוד לצמיחה מואצת אצל הסינים. גבי | 28.03.19 (ל"ת)
2. ל-1 בדיוק ההיפך - טסלה בונה מערך יצור ענק בסין וה nio היר מכונית מאוד יקרה. ההיפך | 28.03.19 (ל"ת)
1. הטסלה הסינית במידה והסינים יצליחו להגדיל את טווח הנסיעה, טסלה האמריקאית עלולה להיות בבעיה רצינית. רכבים סיניים עם טווח נסיעה דומה לזה של טסלה, מחירם יהיה זול בהרבה מהטסלה של אלון מסק. מסק צריך להמשיך עוד להזיע, בשביל להתגבר על הצרה הסינית. גבי | 28.03.19 (ל"ת)
בדרך למערב, הרכב החשמלי הסיני חוטף מכות בבית
12 תגובות לכתיבת תגובה