22. אפשר לעקוף את הפסיקה המטומטמת הזו כל מה שצריך לעשות, זה הסכם עם העובדים שהם משלמים על החניון, תשלום חודשי קבוע, מאידך להחזיר להם את זה בתור החזרי הוצאות וכיוב בתלוש. ואז החניון משלם גרושים .... לעירייה יוסי | 01.04.19 (ל"ת)
18. זו התחלה מצוין. המטרה שכמה שפחות רכבים יגיעו לתל אביב ויהיה פחות פקוק, ויותר אנשים ישתמשו בתחבורה ציבורית :) ולאט לאט החברות הגדולות יצאו מתל אביב כמו למשל הבנקים הגדולים. ממממ | 28.03.19 (ל"ת)
17. צ'קפוינט יושבת עשר דקות הליכה מתחנת רכבת שהיא גם המוקד הכי גדול בארץ של תחבורה ציבורית. בעוד שנה יעבור ממש ממולה גשר הולכי רגל מעל איילון, ובעוד שנתיים תפעל בצדו השני תחנת רכבת קלה. הם בכלל לא צריכים חניונים, רק כמה חניות לנכים ולרכבי שירות. הרכב הפרטי הוא פיתרון תחבורה גרוע ולא יעיל לבעיית ההגעה לעבודה של המון אנשים בבוקר והחזרה בערב. הוא טוב בשביל לטייל עם המשפחה בשבת. דוד | 28.03.19 (ל"ת)
15. לא ייתכן שייקחו ארנונה על חנייה! ארנונה גובים על שטח שמשמש בני אדם, לא רכב חנייה היא זכות יסוד. לג'יפ שלי מגיע לחנות! לא רוצים שבילי אופניים, לא תחבורה ציבורית, לא "גשר להולכי רגל" (הולך רגל? מה זה פה, המאה ה-12?! מי הולך ברגל? גם הבת שלי בגן נוסעת על קורקינט מהחנייה לכניסה לגן. טוב שלא עשו גשר גמלים חחחח). חניות! כבישים! חניות וכבישים! לא רוצים פה אמסטרדם. רוצים קנזס סיטי! נהג נהגוס | 28.03.19 (ל"ת)
13. לעזוב את תל אביב אסור להתאגד בשביל לקבוע מחירים אבל אין איסור להתאגד ולבצע עזיבה המונית של תל אביב יפו. חולדאי היה צריך לפנות את מקומו מזמן. עושק אזרחים במסגרת החוק. הכוח של תל אביב נובע מהעסקים שבעיר ולא רק המיקום של העיר חברות כבר התחילו להעביר את המשרדים שלהם לראשלצ חולון והסביבה כנראה שבעיריה לא מבינים את המסר. אבי | 28.03.19 (ל"ת)
10. יש פתרון, תהפכו אותו לחניון בתשלום, 50 שקל לשעה תנו לעובדים כרטיס חניה יומי או כרטיס מגנטי וככה יהיה מדובר בחניון ציבורי, במחיר הזוי שכמובן אף אחד לא ירצה לחנות בו, אבל לעובדים תהיה אפשרות לשלם בכרטיס מגנטי, ושחולדאי יחזור לנסות את מזלו במבינו המקורי (מIOL) | 27.03.19 (ל"ת)
7. מדינה אוכלת יושביה הסיכוי של/גוף פרטי לנצח בביהמש גוף ממשלתי/עירייה שואף לאפס. בתי המשפט מוטים בקיצוניות לטובת הרשויות וזנחו כליל את תפקידם כמגיני זכויות האזרחים. איך חניון יכול להיות מסווג כמשרד? איך??? עמי | 27.03.19 (ל"ת)
5. זו שערוריה שעריה שעשתה כל כך מעט דורשת כל כך הרבה. אדרכלי הקטסטרופה של החניה בתל אביב מתפארים שהגבילו את מקומות החניה כדי שהעיר לא תוצף בזבל אנושי מהפריפריה. עכשיו בית המשפט כהרגלו בקודש חובר לעברינות של עריית תל אביב ומעניש חברות שדאגו שעובדיהם לא יתפסו חניה ציבורית. מתי פעם אחת בית המשפט יקנוס את מקבלי ההחלטות. תפקיד העריה לשרת את הציבור ולא הפוך. אבל בחסות ארגון הטרור המשפטי... החמס פורח. משה | 27.03.19 (ל"ת)
4. כמו שנאמר בכתבה - ההשלכות של זה על בנייני מגורים תהייה תוספת של כ 10-15 אחוז בסכום הארנונה שיוכלו לגבות כל הרשויות בישראל. המגיב | 27.03.19 (ל"ת)
3. טירוף מדינה מטורפת עיר מטורפת עירייה מטורפת ומחירים מטורפים.ושיהיה לנו בהצלחה אזרח | 27.03.19 (ל"ת)
2. לאפשר אפשרות תשלום בלילה שיאמצו את האפשרות שהחניונים האלה יהיו בתשלום בשעות שאחרי שעות הפעילות, ככה אולי יגיעו לסכום ביניים עם העירייה וגם יפנו חניות בתל אביב דולב | 27.03.19 (ל"ת)
1. שימכרו את החניון לחברה חיצונית, שתשכיר אותו חזרה זה סתם יגרום לעוד בירוקרטיה מטופשת. שחר | 27.03.19 (ל"ת)
הפסיקה שתעלה למשרדים הגדולים בתל אביב מיליוני שקלים בשנה
22 תגובות לכתיבת תגובה