אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הפסיקה שתעלה למשרדים הגדולים בתל אביב מיליוני שקלים בשנה

22 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
צ'קפוינט יושבת עשר דקות הליכה מתחנת רכבת
שהיא גם המוקד הכי גדול בארץ של תחבורה ציבורית. בעוד שנה יעבור ממש ממולה גשר הולכי רגל מעל איילון, ובעוד שנתיים תפעל בצדו השני תחנת רכבת קלה. הם בכלל לא צריכים חניונים, רק כמה חניות לנכים ולרכבי שירות. הרכב הפרטי הוא פיתרון תחבורה גרוע ולא יעיל לבעיית ההגעה לעבודה של המון אנשים בבוקר והחזרה בערב. הוא טוב בשביל לטייל עם המשפחה בשבת.
דוד | 28.03.19
15.
לא ייתכן שייקחו ארנונה על חנייה! ארנונה גובים על שטח שמשמש בני אדם, לא רכב
חנייה היא זכות יסוד. לג'יפ שלי מגיע לחנות! לא רוצים שבילי אופניים, לא תחבורה ציבורית, לא "גשר להולכי רגל" (הולך רגל? מה זה פה, המאה ה-12?! מי הולך ברגל? גם הבת שלי בגן נוסעת על קורקינט מהחנייה לכניסה לגן. טוב שלא עשו גשר גמלים חחחח). חניות! כבישים! חניות וכבישים! לא רוצים פה אמסטרדם. רוצים קנזס סיטי!
נהג נהגוס | 28.03.19
13.
לעזוב את תל אביב
אסור להתאגד בשביל לקבוע מחירים אבל אין איסור להתאגד ולבצע עזיבה המונית של תל אביב יפו. חולדאי היה צריך לפנות את מקומו מזמן. עושק אזרחים במסגרת החוק. הכוח של תל אביב נובע מהעסקים שבעיר ולא רק המיקום של העיר חברות כבר התחילו להעביר את המשרדים שלהם לראשלצ חולון והסביבה כנראה שבעיריה לא מבינים את המסר.
אבי | 28.03.19
5.
זו שערוריה שעריה שעשתה כל כך מעט דורשת כל כך הרבה.
אדרכלי הקטסטרופה של החניה בתל אביב מתפארים שהגבילו את מקומות החניה כדי שהעיר לא תוצף בזבל אנושי מהפריפריה. עכשיו בית המשפט כהרגלו בקודש חובר לעברינות של עריית תל אביב ומעניש חברות שדאגו שעובדיהם לא יתפסו חניה ציבורית. מתי פעם אחת בית המשפט יקנוס את מקבלי ההחלטות. תפקיד העריה לשרת את הציבור ולא הפוך. אבל בחסות ארגון הטרור המשפטי... החמס פורח.
משה | 27.03.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת