אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סליחה, טעינו ביבשת: איך קורה שמטוסים נוחתים בשדה הלא נכון?

32 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

32.
31.לא נכון. לדעתי הכתבה מעניינת, משעשעת במידה, ובשפה ברורה לכולם.גם ההנחה שלך על איכות הציוד שגויה
לדעתי הכתבה מעניינת, נוחה לקריאה וערוכה היטב. מדובר בטיסות מסחריות רגילותבמטוסים נפוצים כי מדובר בטיסות מסחריות רגילותבמטוסים נפוצים, בחברות מנוסות עם צי מטוסים גדול
מטייל | 20.04.19
31.
כתבה ברמה נמוכה. למה לא להביא סטיסטיקות רציניות ?
משנות ה - 90, ועד 2014 (מונחים לא מדויקים שכנראה כוללים 24 שנים) היו כחמש מאות מיליוני טיסות בארה"ב (אם לא יותר). מה זה 150 טיסות מתוך מספר טיסות כזה גדול ? ויש להניח שכמעט כל הטעויות היו במטוסים קטנים עם מעט מאוד ציוד טכנולוגי מתקדם
מ1. | 31.03.19
27.
במקרה הספציפי הזה הטייסים חשבו שהם צריכים לטוס לאדינבורו, הגישו תכנית טיסה לאדינבורו
טסו לאדינבורו, דיברו עם המגדל של אדינבורו שחיכה להם וכיוון אותם למסלול הנכון, ורק כשהודיעו לנוסעים שהנה עומדים לנחות באדינבורו, ואלו, כפויי טובה שכמותם, התחילו לטעון שהם בכלל רצו לדיסלדורף התחילה להתברר הפדיחה. כלומר, הטעות היא מנהלתית, איפושהוא בין המשרד לטייסים.
מתעניין | 30.03.19
20.
בתור פעיל אתה יודע שהיה צריך להעיף את ביבי ממזמן
עושה לביתו הרבה ולמען המדינה מעט. אבל מלהעיף אותו הרבה אנשים עשירים יפסידו אז הם דואגים להחפיש את האחרים. דואגים לכתבות בהם מכנים אותם שמאלנים פסיכופטים ועוד השמצות. חבל שפעילי הליכוד לא מבינים עניין לוקחים אחריות וגואלים אותנו מהאיש הרדוד הזה.
כל האמת | 30.03.19
16.
אתם מסתלבטים עלינו? שדות דומים?
זה כמו שמתא אני אצטרך לנסוע לחיפה ואני אגיע לבאר שבע ויגיד שהבניין דומה הם בכלל לא היו בכיוון , ונראה לי תמוהה שמפספסים בעשרות קולמטרים ,הריי יש להם GPS שאומר להם איפה הם נמצאים בדיוק! ועוד משהו מגדלי הפיקוח הריי אמורים לדעת איזה טיסה אמורה לנחות אצלם , לא?
עופר | 30.03.19
9.
אף מילה על IFR
טייסי חברות תעופה טסים בגבהים של מעל 30 אלף רגל לרוב מעל עננים ומחוייבים לקיים נוהל טיסה IFR (גם במזג אויר בהיר) לפיו הם מנווטים בעזרת עזרים כמו משואות רדיו אשר ניתן לבצע "חיתוכים" של האזימוט מהן אל המטוס ולמצוא את מיקום המטוס. הסבר המבוסס על דימיון שדה התעופה הינו דימיוני לכשעצמו. בכל מטוס נוסעים יש מחשב ניווט אשר יכול להטיס את המטוס בעזרת הטייס האוטומטי אל היעד הנכון - בתנאי שהטייס הזין למחשב את היעד הנכון תכנית הטיסה כולל נ.צ. של יעדי מישנה בדרך ליעד הסופי מוגשים מראש לבקרה האווירית לצורך מעקב כל מטוס נוסעים מצווה לדווח לבקרה האווירית האחראית על תעבורת המטוסים באיזור ומקיימת מעקב אחר מיקום המטוס והפרדה בין נתיבי וגבהי כל המטוסים. ואסיים בקוריוז על טייס חיל האויר שלנו שנחת על נושאת מטוסים אמריקאית וכאשר נשאל בתיחקור מדוע עשה זאת הוא השיב: חשבתי שנושאת המטוסים הזו היא שלנו...
אמיר | 30.03.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת