10. כן, זה נראה כמו חוגה תתפלא, אבל לא מדובר על מתג חשמלי. במקרה כמו זה שקרה, הטייסים אמורים לסובב בכח ידני לא קטן, משהו שבאמת נראה כמו גלגל או חוגה, כדי לשנות את זוית הזנב. אל תתנשא אם אתה לא יודע. מטוס ה 737 טס לראשונה ב 1967. יש בו עוד כמה דברים שנשארו מאז. למשל "חוגה" לחיים ממספר 2 | 02.04.19 (ל"ת)
9. בואינג ידעו מהבעיה עוד לפני 2 המטוסים התרסקו הבעיה הייתה קיימת לפני ההיתרסות מספר טייסים נתקלו בבעיה הזאת והיצליחו לצאת מיזה ולייצב את המטוס אריאל | 02.04.19 (ל"ת)
7. 737 כואב על הנוסעים שככה הלכו ,יש להפיק לקחים ולנסות לתקן את כל צי המטוסים. מנחם גולני | 01.04.19 (ל"ת)
4. על שקרים וטעויות בסיסיות כרגיל כמו כל פשלה גדולה יש כאן יותר מאחראי אחד בשרשת הטעויות שמובילה לאסונות כבדים. 1. טעות מתכנן בואינג- לא בונים מטוס נוסעים ( אולי מטוס קרב כן ) שהוא בבסיסו בלתי יציב פיזית ואז בונים מערכת בקרה לתיקון פגם זה. הסיבה, אם מערכת הבקרה תידפק - וזה רבותי קורה- והטייס יקח את ההגהים לידיו צפויה לו הפתעה לא נעימה. 2. הרגולטורים - FTNSB האמריקאית וה EASA האירופית פשוט התעלמו מהדפקטים המובנים של המטוס- שיקרו לעצמם ולאחרים ואישרו לו לטוס . חמור מכך הרגולטור האמריקני המשיך לשקר ורק אחרי שכל העולם השליך מטוס זה לפח האשפה שך ההיסטוריה - נזכרו גם הם ליירט אותו - לא לפני שטראמפ זירז אותם - DAM SHAME לכל המעורבים בחרא הזה. מקווה מאוד מאוד שבואינג ישלמו על כך בקופות לפחות ( כלומר בהכנסות) ירון | 01.04.19 (ל"ת)
3. האם זו טעות טייס אם כך ? הייתי מצפה מטייס להכיר את מערכות המטוס מספיק טוב כדי להבין שאם המטוס עומד להתרסק שיכבה מערכות אוטומטיות ויפעיל מה שהוא יכול ידנית כדי לייצב את המטוס. מני | 01.04.19 (ל"ת)
2. התרסקות בלה , בלה , בלה , שקרים ועוד שקרים . בנוסף הצחיק אותי הכתב , חוגה ( מה זה טלפון אנלוגי ) יותר פשוט לכתוב מפסק , או בורר מצב . חיים | 30.03.19 (ל"ת)
1. אם זה נכון, מי שאישר את זה לא מבין בבקרה ותפעול של מערכות, ובמיוחד מערכות כמו של מטוס שבו התגובות מהירות מאוד והתפעול אמור פשוט ומהיר אני | 29.03.19 (ל"ת)
"הרגולטורים ידעו כי השיטה לייצוב מטוס הבואינג 737 מקס היא בעייתית"
10 תגובות לכתיבת תגובה