אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המלשינון לא מלשין: "איך אני נוהג?" זה לא באמת משנה

18 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

18.
נוהל הזוי
בתור אחד שמקפיד לנהוג כחוק ובצורה מתורבתת, ונוהג על רכב חברה שעליו מודבקת מדבקה עם מספר לדיווח, אני יכול להעיד שפעם בשנתיים מתקבלת תלונה שקרית מאדם משועמם שנהנה לדווח סתם על רכבים. הנוהל הזה הזוי כיוון שהוא מאפשר לכל אדם שרק רואה אותך להכפיש ולהמציא תלונות שקריות.
גיא | 21.04.21
17.
נוהל 6
ביזבוז כספי חברות.רווח נטו למפעילים. שום תועלת אפקטיבית. להיפך,מי שמתלונן והשאיר שם וטלפון לזיהוי עלול למצוא עצמו ,בקבלת זימון למשפט על שימוש טלפון נייד בזמן נהיגה. בנוסף,השומרי דרך שמצלמים ברגע שיש עבירה ,ברגע שלחצו על הכפתור הקלטה בנייד ,עלולים למצוא עצמם בתביעה נגדית על שימוד בטלפון נייד בזמן נסיעה.
גבי | 07.02.20
16.
כן מענה ,ולו הקטן ביותר מקטין הסוררים
נכון הוא שמשרד התחבורה הטיל עלינו עול של פיקוח ,עול של מעקב ודיווח ,ולא טרח לתת לנו יכולת סמכותית לנקוט באמצעים אפקטיביים ,אבל ........מה שלא יהיה יש לנוהל זה קצת משקל חיובי ....הרתעה ,ואוליי במקרים בהן מנהלי חברות פרטיות איכותיות חפץ בנהגים טובים ,כן נותן יתייחסות לדיווח .ונכון שהדיווחים השנתיים למשרד התחבורה ניתן בפקס ....נו אז מה ?מה ההמשמעות לעניין הנוהל ?ואגב ,שליחת מסמכים בפקס הרבה יותר יעילים ,הן בקבלת אסמכתא שהתקבל ,והן במוחשיות ההדפסה ,ולא בשמירת קבצים במחשב שלוקח שעות וימים לפתוח אחד אחד ...., ולעניינינו :הנוהל לדעתי כן אפקטיבי ,נכון הוא שנחוץ לחשוב על מתן כלים אפקטיביים לנקיטת הליכים כלפי נהגים סוררים .וחבל לבטלו !!!!!!!!!!!!!!!!!!
קצין בטיחות בצפון  | 07.04.19
15.
גם במשרד התחבורה לא מיישמים את החוק
גם שהחוק לא בוטל לא תמצאו כמעט כלי רכב של המדינה עם המדבקה של נוהל 6 ..תבדקו אותי ...אם יש לכם רכב ממשלתי צמוד אתם יכולים לנהוג איך שבא לכם ,גם מערכת הניטור פוינטר לא מופעלת ובנוסף תעשו כמה תאונות שאתם רוצים ואף אחד לא יחייב אתכם בהשתתפות עצמית ...בקיצור הם עושים מה בא להם והציבור משלם...
מנשה  | 04.04.19
14.
סתם מטרטרים אותך ולא עושים כלום
ראיתי וצילמתי רכב צבאי משתולל ופוגע ברכב אחר . הייתי בקשר עם המס' שהיה על הרכב ודיווחתי דיברתי כחמש פעמים כל פעם עם מישהוא אחר והסיפור חזר על עצמו עד שדיברתי עם "מנהל" שאמר שהוא יטפל ויחזור אליי. כמובן שלא חזר וכשהתקשרתי וביקשתי אותו אמרו "אין פה אחד בשם הזה" למותר לציין שהם השיגו את מטרתם - התייאשתי ועזבתי המשך טיפול ומעקב . כיום יש גוף שאני חבר בו - שומרי דרך וניראה לי שהוא הרבה יותר יעיל. מצלמים את העבירה - המצלמה של הטל' עובדת אך לא מצלמת רק שאני רואה את העבירה אני מתחיל לצלם מתוך האפליקציה ושולח לחברה.
דוד | 03.04.19
13.
אני מסכים עם דב קרדו מתגובה 12
לכל המגיבים ולכותב הכתבה אנא שאלו קציני רכב שאכפת להם מהנהיגה בארץ. אפילו שנהג משלם על הרכב זאת הטבה משמעותית מרכב פרטי. כל מה שיכול לצמצם את תאונות הדרכים וזה אחד מהם אסור לזלזל. נהג שיודע שיש לו כזאת מדבקה מאחורה נוהג יותר באחריות.
יהודה | 02.04.19
12.
כלי מאוד אפקטיבי לקצין בטיחות, שגם מחזק את מעמדו מול הנהגים!
כמי שהפעיל "נוהל 6" עוד הרבה לפני שחלמו עליו, אני יכול להעיד מגוף ראשון שהוא מאוד מאוד משפיע - אם קצין הבטיחות עושה בו שימוש נכון (דהיינו זימון אליו של נהג שהתקבלה תלונה לגביו, ובירור המקרה). מניסיוני, התלונות שהגיעו הגיעו בדרך כלל לגבי אותו נהג ואותה התנהגות לא-תקינה, וטיפול נכון הביאו לשינוי התנהגות של הנהג. חבל שיש מי שקורא לו "מלשינון" - טוב מאוד שנהגים מרגישים ש"רואים אותם" - הם לומדים לכבד את קצין הבטיחות (שאמור לדעת להבדיל בין תלונה עניינית לתלונה קנטרנית), בירור של תלונה כזו מזמן אפשרות לדון עם הנהג במצבי נהיגה בעייתיים... מה רע?
דב קרדו | 01.04.19
10.
חוק מטופש שמייצר עבודה למי שמקבל את התלונה
בגדול התלונות הללו נזרקות לזבל גם ככה והיחידים שמרוויחים הם החברות שמפעילות את המרכזים הללו. לחברות הייטק זה לא ממש משנה כי גם ככה האנשים שנוהגים ברכב משלמים עליו מחיר מלא ויותר מזה, הם לא יקחו לאף אחד את הרכב כי הם לא ממש נותנים אותו. לשאר התעשיה זה גם לא באמת משנה, סוכנים ונהגי משאית חייבים את הרכב לעבודה. אז נשארים הרבה ממורמרים שלפעמים סתם מציקים כי הם יכולים ומדווחים על כל נהג סתם בשביל הכיף האישי שלהם.
נעם | 01.04.19
8.
ונוהל 14 יותר הגיוני? ממש בדיחה
נוהל 6 אמנם לא ממש עובד אבל לפחות מישהו עוד מטפל בתלונות בחברה, נוהל 14 יצא לאחרונה המחייב בדיקת רשיונות נהיגה של נהגי חברה פעם ב 3 שנים, מידע מהבדיקה הינו מידע כללי שניתן לקבל מצילום רשיון נהיגה, בזבוז זמן, כסף וחוסר הגיון מוחלט, למה את זה לא מבטלים תשאלו במשרד התחבורה
עופר | 01.04.19
7.
לא נכון כדאי שישאר המס, זה בהחלט עוזר.
אותי עקפה נהגת חוצפנית , בצורה מאוד לא סימפטית . תוך כדי שמאחורה אני רואה במראה שהיא עושה לי תנועות, כדי לזרז אותי. אחרי שהיא עקפה אותי. מייד חייגתי, למס שהיה לה מאחורה, תוך שניות ענתה בחורה ואמרה "מוקד דיווחים שלום, מה מס הרכב?". מסרתי, למחרת בבוקר מתקשר אליי הקצין רכב שלה וביקש פרטים נוספים. אחרי 4 ימים בערך הוא יצר איתי שוב קשר וסיפר לי שהיא מתנצלת ושהיא בסך הכל מיהרה להוציא את הילדים מהגן... ונרשמה לה אזהרה, אז זה מאוד עוזר ושימוש, כדאי שישאר לדעתי.
רן | 01.04.19
6.
עוד מעשה חלם
רבים מעשי החלם מבית המחוקקים המושחת שלנו. פעם היו סרטי מחזיר אור. היום מלשינון. מחר פטישון למוח. כאשר נותנים סמכויות למי שאינו מבין בנושא כך זה מתנהל. ממנהלים במשרד התחבורה ועד ליועצים שונים והזויים. היחידים שפועלים בשטח למניעת תאונות אלו רציני הבטיחות בתעבורה שמקבלים יחס מזלזל וחוסר פירגון מצד המשרד ועובדיו. חבל שכך.
הרצליהAvi | 01.04.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת