6. מדוע נהגי קטרים ביפן עובדים משמרות ארוכות ואין תאונות לעייפות יש פוטנציאל גדול לגרימת תאונות אבל משמרות קצרות, לא מבטיחות עובדים ערניים. במקומות עבודה בהם ניסו משמרות מאוד קצרות, ערנות עובדים ועייפות חמורים ממקומות בהם משמרות של 8 שעות ומעלה. יש לתופעה סיבות רבות כמו שיעמום, עבודות נוספות ועיסוקים שהעובדים לוקחים על עצמם, מטלות נוספות בבית, השמנה ועודף סוכרים בדם כתוצאה משעות רבות של המתנה וחוסר מעש וכד'. רכבת ישראל צריכה תוכנית הדרכה והשגחה על העובדים במקצועות פיקוח ונהיגה, בתחום הבריאות הפיזית והנפשית וכן הדרכה . ותזכורת מתמדת לשמירה על שעות שינה נאותות. בומבה | 01.04.19 (ל"ת)
5. זה לא מוזר שבדיוק כשוועד העובדים החליט להפוך את העייפות לקרדום שלו מול ההנהלה, התחילו פתאום כמעט-תאונות שאפשר לייחס לעייפות? אהרל'ה | 01.04.19 (ל"ת)
4. הוועד המופקר אשם! זה פשוט לא ייאומן מה מוכנים אנשי הוועד לעשות כדי לקבל את דרישותיהם המופקרות! את שני חברי הוועד (הנהגים הנ״ל) חייבים לפטר ומייד! תמיר | 31.03.19 (ל"ת)
3. רשלנות פושעת בגיבוי הוועד וועד של קרימינלים מגבים נהג קרימינל שלא מציית לתמרורים כדי להצדיק טענות סרק על סידור עבודה. במקום לטפל ברשלנות פושעת הוועד מגבה נהג עבריין . רב קו | 01.04.19 (ל"ת)
1. נראה כי ! לכאורה ! הנהגים מנסים לבצע טרור משהו בסגנון של : אם לא תאפשרו לנו לעבוד 3 שעות ביום בלבד, תוך קבלת שכר על כאילו יום עבודה מלא, נתחיל לעשות תאונות לא צפויות, ולפגוע בציוד, ואולי גם בחיי אדם. המגיב | 01.04.19 (ל"ת)
כמעט התנגשות: נבדק אירוע חמור ברכבת ישראל
6 תגובות לכתיבת תגובה