10. שערוריה, מטוס אחד נפל והם לא הפסיקו מיד את השימוש בו זה מחייב פיצויים במיליארדים לקורבנות המטוס האתיופי. דני | 07.04.19 (ל"ת)
9. חרקירי צריך לפטר את המנכ"ל וכמה ממהנדסי התוכנה ,ביפן המנכ"ל היה מתאבד כבר מזמן חברת תעופה שאיבדה את האמינות שלה יגאל | 07.04.19 (ל"ת)
8. מתנצל... הפכו אנשים לשפני הניסיון שלהם. בואינג הייתי צריכה להחדיל את קו הייצור של המטוס ולא ליצור אפילו בדל של סיכוי למצב בו סיכון חיי הנוסעים יתאפשר בעתיד. הפיצויים למשפחות הם כטיפה בים עבור בואינג אבל עבור המשפחות שאיבדו את יקיריהן הן אבדו הכול. בואינג יוצרת בעייה בענף התעופה בכללותו. לא ניתן יהיה לסמוך על מטוסים מתוצרתה. הציניות היא שהמניה שלה עולה בזמן האחרון . זה קצת מזכיר את הסיפור על המושל המטורף שחיבר עיירה של כושים למים מזוהמים לטובת עסקה עבור חבריו. הביאו את אובמה לשם והוא ביקש כוס מיים אותה לא שתה. ללמדך הכסף קודם שם לחיים רמי חיימוב | 06.04.19 (ל"ת)
7. הזדקרות מטוס הזדקרות מטוס היא כתוצאה ממהירות נמוכה מידי ביחס לרוח. כלומר אין די זרימת אויר על משטחי הכנפיים מכאן שאין די עילוי למטוס והוא נופל כמו אבן. מצב נוסף, בו המטוס טס בזוית התקפה גבוה מידי ביחס למתוכנן לאותו סוג מטוס גם במצב זה ניתקת שיכבת האויר מעל הכנפיים והמטוס נופל כאבן. כדי למנוע את המצבים הנ"ל קיימת מערכת הגנה למניעת הזדקרות. א. היא מזהירה את הטייסים. ב. אם המערכת במצב אוטומטי היא מורידה את אף המטוס כדי לצבור מהירות או לתקן זוית התקפה גבוהה מידי בנסיקה. במקרה שלנו ניראה כי נתונים שגויים גרמו לאסון. מכונאי מטוסים | 06.04.19 (ל"ת)
6. עכשיו אני ממש מרגיש בטוח אז מחר תוכנה אחרת נניח msds או ghjk או איזה אחד מהחרטות שלהם תשתגע גם אז מה היה? משה | 06.04.19 (ל"ת)
5. תודה למספר 1 על ההסברים. הבנתי שסדרת ה737 מוצלחת ביותר ובשימוש נרחב בעולם מזה שנים. למה לשנות משהו טוב ? ואיך מנועים גדולים וכבדים יותר חוסכים דלק? ומי יסכים לעלות על המטוסים האלה גם אחרי העדכון המיוחל... משהו לא טוב מריח כאן ובואינג נראית רע בסיפור. איה | 06.04.19 (ל"ת)
4. מחשבים במטוסים מצילים חיים מאז שהותקנו מחשבים במטוסים נמנעו תאונות רבות. שני המקרים האלה הם ההיוצאים מן הכלל. מכוניות אוטונומיות יורידו את מספר ההרוגים בדרכים בישראל ב מאות אנשים. מהנדס | 06.04.19 (ל"ת)
1. מאיפה אתם מביאים את הנתונים האלה? שוקל פחות? הוסיפו לו מנוע גדול יותר וכנפונים חדשים, לפי ההיגיון (והנתונים) הוא חייב לשקול יותר הכנפונים לא יוצרות יותר עילוי אלה מפחיתות את ההשפעה של מערבולות קצה כנפות היוצרות גרר על המטוס. (הפחתת גרר לא שווה יותר עילוי. כמו שניפוח יותר אוויר בצמיג לא משמע יותר מהירות לרכב..) טייס בארקיע | 05.04.19 (ל"ת)
מנכ"ל בואינג: "מתנצל על התאונות, התיקון יושלם בשבועות הקרובים"
10 תגובות לכתיבת תגובה