4. 1: ההיגיון הוא שכסף יעבור מהחברה המזהמת יותר לחברה המזהמת פחות ככה יהיה לה אינטרס כלכלי לשפר את מידת הזיהום שלה ולהפסיק את התשלומים. ירון | 07.04.19 (ל"ת)
2. אין להם תקנה לפיאט קרייזלר אין תקנה. שתי חברות עם מכוניות גרועות ובזבזניות, וככול שיזדרזו להימכר לחברה רצינית שתבריא אותן, כך ייטב. סקוטי קילמר | 07.04.19 (ל"ת)
1. אתם כותבים את זה כאילו הם עוברים על החוק אבל למעשה החוק מאפשר את זה?? מה ההגיון לכלול פליטות מזהמים של חברות (!!) שונות בשביל להגיע לממוצע תקין של זיהום פר רכב?! אחד | 07.04.19 (ל"ת)
הקומבינה האיטלקית: פיאט תשלם לטסלה מאות מיליוני יורו כדי "לעמוד" ביעדי זיהום
4 תגובות לכתיבת תגובה