אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בנק ישראל: 60% הישראלים מעדיפים להשתמש באופן דיגיטלי בשירותים בנקאיים

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
כן, אבל נמאס שמספר הטלפון הופך להיות לגורם המזהה
חברות עושות לעצמן חיים קלים ..במקום מנגנונים של משתמשים וססמאות מגובות באימות דו שלבי - מצמידים היום כל שרות למספר טלפון. אז אם ללקוח טלפון מהעבודה, או שהוא בחו"ל או שהוא רוצה להליף מספר הוא בצרות. אימות עם טלפון זה נחמד אבל לא כאופציה יחידה ולפי מה שבדקתי (אולי אני טועה) השרותים האלו צמודים למספר טלפון.
מ | 14.04.19
2.
אפליקציה מול מחשב ביתי
אני אומנם הרבה מתחת לגיל 50, אני בהחלט מעדיף דפדפן במחשב ביתי מול האפליקציה מכל מיני סיבות: 1) מה שלא חייבים לשמור בטלפון נייד - עדיף לא לשמור. לך תדע מי יפרוץ. או מתי תשאיר אותו לא נעול בטעות. 2) מבחינתי אף פעם אין לחץ לבצע פעולות כאלה בדיוק בשניה הזאת. בהחלט אפשר להמתין עד הערב שמגיעים הביתה. אפליקציה בעיקר מתאימה למי שרוצה לסגור עניין כאן ועכשיו. 3) אני הרבה יותר אוהב לעבוד מול מסך גדול ועם עכבר ומקלדת (וכל מיני תוכנות עזר) מאשר עם טאץ ומסך קטן. 4) אני מצד אחד מתעצל כל פעם להקליד ידנית את הססמא הארוכה באפליקציה בטלפון, אבל מצד שני לא מתלהב מהרעיון להתקין מנהל ססמאות בנייד ולהתחיל לסנכרן אותו. פעולות שזמינות באפליקציה בלבד, כמו הפקדת צ'קים למשל אני כמובן עושה באפליקציה
משתמש | 14.04.19
1.
בנק ישראל מסבן במידע שיקרי. עשה מהאזרח סמרטוט ללא זכויות. מסבסד את הבנקים על חשבוננו במיליארדים.
אני ממליץ לפעול לניהול דיגיטלי של הבנקים. לא צריך מנכ"ל ולא הנהלה ולא מגדלים 40 קומות במרכז ת"א. הכי חשוב שתשלם 10-15% ריבית לבנק על מינוס. כסף שהוא מקבל מבנק ישראל ב 0.25% מבנק ישראל. חבורה של נוכלים בחסות הפקידים שמחכים לגוב הבא בבנקים המיסחרים. כמו גליה מאור. ליאורה מרידור ועוד.
התרמית הגדולה | 14.04.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת