6. פה עושים מה שרוצים לא משופע מכלום כל שנה יש מס ירוק שרק מעלים את המחיר בלי קשר לכלום. המטרה של הממשל לגנוב כסף מהיהודים ולעשות להם חיים יותר קשים רהכ | 20.04.19 (ל"ת)
5. זיהום אוויר מקצר חיים. הגיע הזמן להפסיק את ההפקרות הקיימת בענף המכוניות. רכב מקצר את זמני ההגעה ליעד, אך יחד עם זאת מקצר את החיים בעשור שנים. מה הועילו חכמים. יש לתעדף תחבורה ציבורית ושיתופית, מאשר שכל אחד יחזיק מכונית, החונה ליד הבית רוב הזמן. גבי | 17.04.19 (ל"ת)
4. מערכות לבקרת כשירות הנהג יהיו יותר יקרות ממערכות אוטונומיות יש פה כשל שוק ברור - במקום להתקין מערכות: לזיהוי עייפות, לזיהוי שיכרות, לזיהוי עזיבת גלגל ההגה, לזיהוי הסרת העיניים מהכביש, לזיהוי שימוש בסלולר, אפשר להתקין מערכות שנוהגות אוטונומית - כמעט באותו מחיר. למערכת אוטונומית עוד יתרונות עצומים רבים - בין השאר שההשקעה בתחום בכל מקרה חייבת להיעשות (כי כולם מבינים שתוך עשור לא יהיה נהג אנושי באף רכב) וכן רכב שחונה את עצמו מפנה עשרות אלפי מקומות חניה ממרכזי הערים ומשחרר לחצי תנועה (ע"י שימוש במספר רב של כלי תחבורה ציבוריים קטנים - לשניים עד ארבעה נוסעים - במקום כלי תחבורה ציבורית הנהוגים ע"י אדם שחייבים להיות גדולים כדי "לחלק" את עלות העבודה של הנהג). מהנדס | 16.04.19 (ל"ת)
2. איך מסתדרת המגמה של אודי להעביר דגמים לדיזל (6,7,8) מול צפי קתנות נגד דיזל ? דיזלגייט2 באופק? קטונתי | 15.04.19 (ל"ת)
1. בדיוק להיפך רכבים שיתופיים נכנסים יותר ויותר באירופה וצפוויים להקטין את הביקושים שמה. בנוסף הטכנולוגיה של רכבי בנזין בסוף דרכה והיצרניות ינסו לדחוף את הסחורה לפני שהשוק ימות. מחיר רכב בכיוון למטה וזאת מגמה עולמית. אלון | 15.04.19 (ל"ת)
שוק הרכב: רעידת האדמה באירופה תורגש היטב גם בישראל
7 תגובות לכתיבת תגובה