79. ל-78: "מחלות" מאורגנות שהן "שקר" מאורגן, מסוכנות לעבודה מאורגנת. בחיים יש לשמור על איזונים. כל דבר קיצוני הוא רע. פלוני | 16.04.19 (ל"ת)
78. צפון שוב חוזר הניגון... אחת לכמה חודשים עולה החשש מפגיעה בעבודה המאורגנת בישראל. החוסן שלנו העובדים המאורגנים והשפויים הינו בעבודה המאורגנת ובהסתדרות חזקה. במקום לנסות ולפתור בצורה אמיצה את המשברים מנסים שוב לנגוס בביטחון התעסוקתי של מאות אלפי עובדים. אנחנו לא ניתן ולא נאפשר פגיעה בנו ובפרנסת משפחותינו. תמיר | 16.04.19 (ל"ת)
77. עובדי רכבת בוגדים ועבריינים עובדי הרכבת עבריינים ברמה של אנסים הורסים את המדינה בושה להם ולמשפחותיהם עמיר ירושלים | 15.04.19 (ל"ת)
75. חוק שכזה יביא לסוף של הליכוד והעומד בראשו שמקבל.. שמקבל הרבה כוח מהוועדים הגדולים בבחירות עובד מאורגן | 15.04.19 (ל"ת)
73. כח משחית של הוועד האזרח לא יכול להילקח כבן ערובה בידי אנשים חסרי אחריות. מי שאינו חושב שהשירות לאזרח אינו מעל לשקול טובתו האישית וסבל של מילוני אזרחים לא מעניין אותו ישלם את המחיר בסוף ועובדי הרכבת מתחילים להימאס על הציבור כמו ההסתדרות שמגבה אותם . אזרח | 15.04.19 (ל"ת)
72. לפטר את כל הועד, לפטר את כל מי שישבות ואם יהיה צורך אז יש בעולם מספיק נהגי קטר שישמחו לבוא ולעבוד. אזרח | 15.04.19 (ל"ת)
71. כדאי שאנחנו הנוסעים ברכבת שממילא לא נוסעים , נשבות ונפסיק להגיע לתחנות. ננטרל את הכוח והחוצפה של עובדי הרכבת. ארון | 15.04.19 (ל"ת)
70. "חוק בוררות חובה יפגע בעבודה המאורגנת בישראל" - וואלה? המונח "עבודה מאורגנת" כבר מזמן אינו קשור לזכות העובדים להתארגן. הוא משמש כמעט באופן רשמי בהקשר אחד - סחטנות של ועדים חזקים ומונופוליסטיים. ואכן: חוק בוררות חובה אמור לחול אך ורק על ארגונים מונופוליסטיים עם כוח הרס יוצא דופן. דש | 15.04.19 (ל"ת)
69. מידע. זוכרים את סיכסוך העבודה באל על? בסוף הטיסים צדקו וקיבלו מה שמגיע להם. גם כאן כניראה שההנהלה מבקשת להיתיעל על חשבון העובדים ובצדק העובדים לא מוכנים לדרישות ההנהלה ללא תמורה. בקיצור הכל ענין של כסף אורי | 15.04.19 (ל"ת)
68. גילה שגורמת צער חיילים יום שישי באים פעם בשבועיים או יותר צריכים לאבד זמן בגלל גילה המצערת. אש | 15.04.19 (ל"ת)
67. לסגור את החברה הכושלת לפטר את כולם ולהתחיל מהתחלה אין ברירה את החברה הזו אי אפשר לתקן, היא חולה מהיסוד, משכורות מנופחות, בטלנות לשמה, ועד שחושב שהוא מנהל את העסק לפני שמשקיעים שקל נוסף יש לסגור את החברה, לפטר את כול הבטלנים ולהקים חברה חדשה, אפשר לחשוב כמה מסובך זה להיות נהג קטר, לא עושים כלום רק משגיחים על המערכות למקרה של תקלה. רמי | 15.04.19 (ל"ת)
66. כיצד הפרטה תעזור פה? שיהיה ברור תחבורה ציבורית זה דבר לא מכניס, כך שהמדינה בכל מקרה תצטרך לשלם לחברה פרטית. אם תהיה הפרטה כיצד זה יתרום? הרי אתה יכול להפריט את מתווה אשקלון - אשדוד, ואז שתגיע לבאר שבע או תל אביב היא פתאום באורך פלא תעבור חברה? הרי שאנו מדברים על תחרות אין לך בכל שעה שני רכבות לאותו מקום, או אם אתה רוצה להגיע מתל אביב לבאר שבע, אתה לא תרצה לקחת את המתווה של אשדוד - אשקלון שלוקח שעתיים, מאשר המתווה של קריית גת שהוא רק שעה ו- 20 דקות? אם אתה מפריט לאדם אחד אתה חוזר למונופול, מה עשינו בזה? מה גם שזה לא תורם לביטול השבתה, אז החברה הפרטית תנהל את משא מתן, כיצד זה יעזור? אי אפשר להכניס תחרות למשק שאינו תחרותי, כמו הרכבת. אלון | 15.04.19 (ל"ת)
63. לא נשכח את נמל אשדוד ואת הועד הכוחני שלו. הרכבת היום באותו מצב רק הקמת הנמלים המודרניים בחיפה ובאשדוד כמעט ותייתר את הנמלים הישנים ותשדרג את היכולות הכלכליות של ישראל. מעז יצא מתוק. הרכבת לצערנו באותו מצב. כולם יודעים מה יש לעשות כדי שבננו לא יתקעו בכרמיאל בימי שישי ,ושאם מדינת המפרץ רוצות סחורה ישירה מאירופה הן יכולות לסמוך עלינו. מה שלא נכון היום. הדברים שיש לעשות הם פשוטים: להפריט את המסילות-כלומר התשתית הפיזית (כולל תחנות) תהייה שייכת לחברה אחת. ותפקידה יהיה לפתח תשתיות ולתחזק אותן עם הנוכחיות בהתאם למוסכם מראש עם לוח זמנים וכו'. ואז תוקם חברת רכבות נוספת שגם היא תשכור שירותי תשתית מחברת האחזקות. שתי החברות, או שלוש, יתחרו על הקווים לפי מכרז. מצב זה יתרום מאוד לבריאותם של אנשי הרכבת...... היהודי החדש | 15.04.19 (ל"ת)
61. לפושעים כאלה לא מגיעים פיצויים, רק במקרה הטוב פיטורים בלי להחזיר אותם בכל מקרה, מישהו חייב לסגור את החברה, לפתוח אותה מחדש ולעשות הסכמים הגיוניים מחדש. גם לחסוך עלויות וגם למנוע טרור כזה. אבי | 15.04.19 (ל"ת)
60. אם יממנו פתרונות לרכבת איך יהיה כסף לסלול כבישים עוקפים שניים, שלישיים ורביעיים במלכת יהודה (ושומרון)? כי... | 15.04.19 (ל"ת)
59. דן הראל למה אתה צריך את הכאב ראש הזה דן הראל למה אתה צריך את הכאב ראש הזה. עשית כל כך הרבה בחיים עכשיו יהיה ברזומה שלך מלחמות עם גילה בחיים לא עבדת עם אנשים "פח" כאלו אריאל | 15.04.19 (ל"ת)
56. כץ ושלוחיו בהנהלת הרכבת כץ ושלוחיו בהנהלת הרכבת מחפשים כל הזמן רק לנטרל את וועד העובדים ולא להיטיב עם הנוסעים גידי | 15.04.19 (ל"ת)
55. רק בישראל !!! במדינה שפויה יו"ר ועד העובדים מזמן הייתה מצויה בחקירת ה-שב"כ בחשד לפגיעה בבטחון המדינה אדי שור | 15.04.19 (ל"ת)
52. כל המדינה ככה ועדי העובדים בנמלים, ברכבת וכל מונופול ממסדי נשלט על ידי מפיה מאורגנת. אזרח | 15.04.19 (ל"ת)
51. לכל המגיבים ואתם גיבורים מאחורי מיקלדת . המדינה שלנו חיה בזכות ההיטק . ביננו יש המון טפילים.עושים חיים בזכות הנפוטיזם.לצערי בסופ של יום נקבל חורבן בית שלישי כי המדינה לא דואגת למחר .הרבה אזרחים חיים טוב בזכות ימי מחלה.אם במדינה לא יקומו כל האזרחים בעתיד לא יהיו מספיק ממחטות לנגב את הדמעות.ולכל עובדי הרקבת אל תישכחו לאכול מצות בחג. מושיקו | 15.04.19 (ל"ת)
50. לכל תומכי ההפרטה והתחרות - טעות בידכם אי אפשר באמת להפריט או ליצור תחרות במוצר שהוא מונופוליסטי בטבעו. כל מה שתייצרו זה מונופולים אזוריים קטנים. כמו באוטובוסים. זה לא שאני יכול להחליט שאני מעדיף לנסוע מירושלים לתל אביב בחברה שתיתן לי את השירות או המחיר הכי טוב. אני חייב לנסוע עם אגד. ממודיעין לירושלים רק עם קווים וכן הלאה. ואז מפסידים את יתרון הגודל ונוצרות בעיות בקישוריות. אם רכבת של קווים מרעננה לרחובות תיתקע בתחנת השלום רכבת של אגד מבנימינה לאשקלון תיתקע. צריך מישהו עם תמונת על ופתרון תקלות. הנוסע המתמיד | 15.04.19 (ל"ת)
49. צריך להכניס תחרות ולהפריט את החברה זה מה שקורה כשנותנים לעובדים את האצבע על השאלטר , משיכרון הכח הועד אפילו מתנגד ליוזמות ההסתדרות. הממשלה עשתה טעות קשה בצורה שבה נוצרה פעולת הרכבת ואת המחיר כולם רואים. אפשר להוציא את הפעלת הרכבות במכרז לכמה חברות פרטיות לתקופה קצובה שיתחייבו ללוחות זמנים ולמחירים וכל כמה שנים יצא מכרז חדש. זה המודל שעובד באנגליה למשל. גם שם אגב הנוסעים לא מרוצים מהמחירים ומהצפיפות אבל לפחות הרכבות פועלות שם באופן רציף בלי השבתות. המגיב | 15.04.19 (ל"ת)
48. גם בזה ביבי לא טיפל 13 שנה. למה עכשיו? גם בזה ביבי לא טיפל 13 שנה. למה עכשיו? גם בזה ביבי לא טיפל 13 שנה. למה עכשיו? | 15.04.19 (ל"ת)
47. איך הדבר הרע, המתוסכל והמכוער הזה עדיין מופיע בתקשורת? בושה לשר התחבורה שלא בועט בה מאיר | 15.04.19 (ל"ת)
46. אדרעי פושעת על חשבון הגב של חיילים! תתביישי לך חתיכת פח אשפה מהלך, הבן שלי רב מכות בכניסה לאוטובוס כי החלטת לעשות שביתה איטלקית בושה!!!!! אמא לחייל | 15.04.19 (ל"ת)
45. בפעם הקודמת שילמו לה הרבה מליונים כדי שתלך גם הפעם היא הולכת לקבל בוחתה יפה. זה מה שקורה כשאנשים מאד חלשים (הנהלת הרכבת, יו"ר והשר) מנסים להיתנהל באופן כוחני. הבורר | 15.04.19 (ל"ת)
42. ועד עובדי הרכבת צודק בהחלט מנכל הרכבת !!! הגב' אדרעי כבר מזמן לא לוחמת למען העובדים "המסכנים" ורווחתם - היא מזמן חצתה את הקו האדום - וכן עובדי הרכבת...המתפרעים.יש גבול. רק בית משפט יכריע - ועד אז שיעבדו..... אורה | 15.04.19 (ל"ת)
41. תעיף את הסמולנית הדוחה הזו מפה חבורה של מפגרים איגודים עלובים ומטונפים בארה"ב היא היתה בלי עבודה ממזמן אריאל | 15.04.19 (ל"ת)
40. במקום להצביע זהות, רצתם להצביע לחיים כץ מהליכוד ואבי ניסנקורן מהגנציאדה אז תעמדו בתור לרכבת ובפקקים ותחכו בסבלנות. די להתבכיין | 15.04.19 (ל"ת)
38. אדרעי חברת ליכוד מינוי פוליטי של ביבי אסור לגעת בה ולכן שר התחבורה מוריד ראש בהכנעה | 15.04.19 (ל"ת)
37. להחזיר את אלדראק לארץ מוצאה צחצחית מכוערת פנימית וחיצונית . לתרום אותה למדע לראות מאפה הכיעור הזה . יובל | 15.04.19 (ל"ת)
36. להכריז על ההסתדרות ועובדי הרקבת כארגון תומך טרור. יש להכניס אותם למעצר מינהלי ולשפוט אותם על חברות בארגון טרור. אריסטובלוס | 15.04.19 (ל"ת)
35. אחריות הועד הועד בראשות גילה הוא מיליטנטי שאינו מתחשב בלקוחות שזה מליוני אזרחים וחיילים. היא תוביל את הרכבת למשבר וגם ההסתדרות תיפגע מכך. אם ארנון רוצה להצליח לתפקידו עליו לפטר את גילה וזוהי זכותו של היושב ראש . חבל שארגון כמו הרכבת יקלע למהומות בגלל יושבת ראש לא אחראית.היה פעם עקיש איש רציני ומבין. חבל שעובדי הרכבת לא למדו לקח מהמשבר הקודם וממשיכים לבחור בה. מקווה שכולם ירגעו וינהלו שיח רציני ללא גילה. יצחק | 15.04.19 (ל"ת)
34. זה לא בעייה עם גילה אדרעי, זה בעייה עם העובדים !!! הם לא רוצים לעבוד !!! יום שישי אף אחד לא עונה לטלפונים !!! חסר פקחים !!! צריך להפריט את החברה ואז נראה מי לא עונה לטלפון ... לא קשור לגילה ,גם ההנהלה וגם העובדים מטפסים עלייה .. מכיר מבפנין | 15.04.19 (ל"ת)
33. בהחלט לא מספיק צפוף ברכבות והן מגיעות יותר מדי זמן אולי כשלליכוד יהיו 50 מנדטים יהיה מספיק צפוף ומאוחר לכם. מאמין שכיף לכם | 15.04.19 (ל"ת)
29. בדיוק כפי שחולדאי מחק את כוחו של יו"ר ארגון העובדים בעיריית ת"א. והעובדים נותרו בלי הגנה. נעה | 15.04.19 (ל"ת)
28. אין תחרות הדרך היחידה ליעל את השרות הוא לפתוח תחרות לכמה קווים של הרכבת שכבר קיימים , מי שינצח במכרז ידאג להביא עובדים יעילים לתמרץ אותם ושלא ירצו לאבד את מקום עבודתם . די , נמאס מעובדי ממשלה והנהגה הכושלת של שר התחבורה שרק חושב על קולות ומוכן למכור אוכלוסיית מדינת ישראל עבור הקולות של ועדות העובדים ומשפחתם. וכן לומר לחוסר תחרות על מוניות. בארה ב ואירופה נגמר עידן המוניות , אנשים במרכז ערים מפסיקים לקנות מכוניות ונוסעים דרך אובר בשליש מחיר. לוקח למונית דקה להגיע אל נוסע. אנחנו חיים בהזיה. דן | 15.04.19 (ל"ת)
27. שימוש ציני בזכות השביתה ברכבת יש נפוטיזם. צריך לפרק אותם ולהפריט. הם מסכלים את ההתקדמות. שתעשה הגברת וועד שרירים במכון כושר דורית דרמן | 15.04.19 (ל"ת)
25. עבר כל גבול! עושה רושם שהגב' מרשה לעצמה ולעובדי הרכבת יותר ממה שאנחנו מרשים לה ולחבריה. השקענו מכיסנו מיליארדים לבניית תשתית תעבורתית לטובת הציבור. אם זו הדרך שלהם למרר לציבור את החיים, אין הצדקה לקיומם וצריך לשלוח אותם הביתה! יורם | 15.04.19 (ל"ת)
22. לסגור את החברה ולפטר את כל העובדים, ואח"כ להקים מחדש עם עובדים חדשים זה הפיתרון היחיד, החברה הזו רקובה לגמרי. ברק | 15.04.19 (ל"ת)
21. יישר כח עובדי עיריית ראשון לציון מחזקים את ידי ועד עובדי הרכבת ומייחלים גם אצלנו לוועד לוחם מול ההנהלה החדשה שלא סופרת את העובדים ומונעת קידומים ראשוני | 15.04.19 (ל"ת)
20. בזיון. גם במשטה אין זכות שביתה. חלס הנמוק הזה מי שנמצא בארגון שנותן שירות צבורי הכרחי לא יכול להפעיל נשק שביתה כמו סופר מרקט בתל אביב חמום | 15.04.19 (ל"ת)
18. הגיע הזמן להפריט את הרכבת ולהעיף משם את כל המאפיה של ועד העובדים שממרר לכולנו ת'חיים! בחור ת"א | 15.04.19 (ל"ת)
17. להעיף אותה לעזאזל זו אנרכיה נראה לכם שמישהו בסין ישבות יערפו את ראש די עם השביתות האלה לחוקק חוק מייד אין שביתות בשדה התעופה נמלים בתי חולים משטרה צהל חברת מקורות חברת חשמל דואר וכל משרדי הממשלה כולל משרד החינוך ורשויות מקומיות אלי | 15.04.19 (ל"ת)
14. הגיע הזמן למצוא פיתרון לכל ההשבתות הפראיות של המדינה ההסתדרות הרסה כל חלקה טובה. אוכלי חינם בחסות החוק יוני | 15.04.19 (ל"ת)
13. חוצפנית, חושבת שהיא מירי רגב. מנסה להחזיק מדינה שלמה בביצים בגלל אגואיזם. צריך להעמיד אותה לדין על פגיעה מכוונת במשק הישראלי ובאזרחי מדינת ישראל. עודד | 15.04.19 (ל"ת)
11. שובה של השימפנזה אדרעי לרקבת היכן מצאו הנהלת הרכבת את הקופה החולה הזו? אני רק שאלה | 15.04.19 (ל"ת)
10. ניהול של הליכוד,פני המדינה כפני הרכבת. שר התחבורה מהליכוד, יו"ר הוועד מהליכוד, העובדים מהליכוד וכך זה ימשיך להיראות. דער נסתר | 15.04.19 (ל"ת)
9. הגייע הזמן שמישהו יטפל עניינית בגברת. הגייע הזמן שמישהו יטפל עניינית בגברת. הגייע הזמן שמישהו יטפל עניינית בגברת. | 15.04.19 (ל"ת)
8. סוף סוף כתבה רצינית ועניינית בנושא. תודה אחד הדברים הטובים שיוצאים מכל הכאוס ברכבת הוא שזה גורם לאזרח הקטן להבין בצורה ברורה ומוחשית שהמדינה שלנו מנוהלת ע"י אנשים שלא אכפת להם מהעם. אורי | 15.04.19 (ל"ת)
7. להעיף את גילה ארדעי מהרכבת ולתבוע שתשלם את הנזקים וקנסות. גילה ארדעי גרמה נזקים למיליון אזרחים ע"כ יש להעיף אותה מהרכבת ולתבוע ושתשלם את הנזקים שגרמה וקנסות. למען ידעו ראשי וועדים לא להתעלל בציבור. אזרח פשוט | 15.04.19 (ל"ת)
6. נו רציתם ליכוד ? גילה אדרעי היא ליכוד נהגי הרכבת ליכודניקים ומי נדפק מכל המצב החיילים שבחרו ליכוד. המסכנים שחייבים תחבורה ציבורית אותם הליכוד דפק. במדינה שולטים. 1 אלון חסן נמל אשדוד 2 פנחס עידן שדה התעופה 3 גילה דרעי מהרכבת שימו לב רק מיזרחיים שולטים בוועדים.................... ישראלי | 15.04.19 (ל"ת)
5. שערורייה עובדים שמקבלים שכר מטורף כנהגי הקטר... עובדים רק 4 שעות בתכלס ביום והם שובתים. ישר לפטר ולתת לאנשים אחרים - יש להם חוצפה ותעוזה - וכח מהועד.... יש לתגמל אותם בפיטורים ושילמדו לקח. מדינה שלמה לא צריכה לסבול בגלל חוצפתם! ואת ראש הועד לזרוק לכל הרוחות גם כן. רז | 15.04.19 (ל"ת)
4. עושים על גילה אדרעי סיבוב !!! על חשבון בכשלים של הנהלת הרכבת !!! מישהו יודע איך קוראים ליו"ר הוועד בשנים האחרונות לפני גילה אדרעי? גם שם היו תקלות ושביתות .. ביום שישי 2 פקחים לא הגיעו לעבודה , אחרים לא רצו לבוא להחליפים!!!! כי אלה העובדים , לדעתי לא קשור לוועד .. זה תרבות ארגונית . הנהלת הרכבת החליטה להשבית את את קווי הרכבת בישראל בגלל 2 פקחים . תוהה מהצד | 15.04.19 (ל"ת)
3. וועד מושחת כל הרוע לעובדים מתחיל בוועד חבורה של שיכורי כח שרק מזיקים לעובדיםהמלצתי לפרק את ההסתדרות הגוף המאוס ביותר במדינה ודאי שלא תורם כלום רפי | 15.04.19 (ל"ת)
2. הפרטה או אי איסור שביתה מי שהתנאים לא מתאימים לו מוזמן להתפטר. נמאס להיות שבויים של ההסתדרות ושל הסמרטוט האדום. ליאור | 15.04.19 (ל"ת)
מסלול התנגשות שעלול להסתיים בחוק בוררות חובה: כולם מפסידים בקרב על הרכבת
80 תגובות לכתיבת תגובה