אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מסלול התנגשות שעלול להסתיים בחוק בוררות חובה: כולם מפסידים בקרב על הרכבת

80 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

78.
צפון
שוב חוזר הניגון... אחת לכמה חודשים עולה החשש מפגיעה בעבודה המאורגנת בישראל. החוסן שלנו העובדים המאורגנים והשפויים הינו בעבודה המאורגנת ובהסתדרות חזקה. במקום לנסות ולפתור בצורה אמיצה את המשברים מנסים שוב לנגוס בביטחון התעסוקתי של מאות אלפי עובדים. אנחנו לא ניתן ולא נאפשר פגיעה בנו ובפרנסת משפחותינו.
תמיר | 16.04.19
70.
"חוק בוררות חובה יפגע בעבודה המאורגנת בישראל" - וואלה?
המונח "עבודה מאורגנת" כבר מזמן אינו קשור לזכות העובדים להתארגן. הוא משמש כמעט באופן רשמי בהקשר אחד - סחטנות של ועדים חזקים ומונופוליסטיים. ואכן: חוק בוררות חובה אמור לחול אך ורק על ארגונים מונופוליסטיים עם כוח הרס יוצא דופן.
דש | 15.04.19
67.
לסגור את החברה הכושלת לפטר את כולם ולהתחיל מהתחלה
אין ברירה את החברה הזו אי אפשר לתקן, היא חולה מהיסוד, משכורות מנופחות, בטלנות לשמה, ועד שחושב שהוא מנהל את העסק לפני שמשקיעים שקל נוסף יש לסגור את החברה, לפטר את כול הבטלנים ולהקים חברה חדשה, אפשר לחשוב כמה מסובך זה להיות נהג קטר, לא עושים כלום רק משגיחים על המערכות למקרה של תקלה.
רמי | 15.04.19
66.
כיצד הפרטה תעזור פה?
שיהיה ברור תחבורה ציבורית זה דבר לא מכניס, כך שהמדינה בכל מקרה תצטרך לשלם לחברה פרטית. אם תהיה הפרטה כיצד זה יתרום? הרי אתה יכול להפריט את מתווה אשקלון - אשדוד, ואז שתגיע לבאר שבע או תל אביב היא פתאום באורך פלא תעבור חברה? הרי שאנו מדברים על תחרות אין לך בכל שעה שני רכבות לאותו מקום, או אם אתה רוצה להגיע מתל אביב לבאר שבע, אתה לא תרצה לקחת את המתווה של אשדוד - אשקלון שלוקח שעתיים, מאשר המתווה של קריית גת שהוא רק שעה ו- 20 דקות? אם אתה מפריט לאדם אחד אתה חוזר למונופול, מה עשינו בזה? מה גם שזה לא תורם לביטול השבתה, אז החברה הפרטית תנהל את משא מתן, כיצד זה יעזור? אי אפשר להכניס תחרות למשק שאינו תחרותי, כמו הרכבת.
אלון | 15.04.19
63.
לא נשכח את נמל אשדוד ואת הועד הכוחני שלו. הרכבת היום באותו מצב
רק הקמת הנמלים המודרניים בחיפה ובאשדוד כמעט ותייתר את הנמלים הישנים ותשדרג את היכולות הכלכליות של ישראל. מעז יצא מתוק. הרכבת לצערנו באותו מצב. כולם יודעים מה יש לעשות כדי שבננו לא יתקעו בכרמיאל בימי שישי ,ושאם מדינת המפרץ רוצות סחורה ישירה מאירופה הן יכולות לסמוך עלינו. מה שלא נכון היום. הדברים שיש לעשות הם פשוטים: להפריט את המסילות-כלומר התשתית הפיזית (כולל תחנות) תהייה שייכת לחברה אחת. ותפקידה יהיה לפתח תשתיות ולתחזק אותן עם הנוכחיות בהתאם למוסכם מראש עם לוח זמנים וכו'. ואז תוקם חברת רכבות נוספת שגם היא תשכור שירותי תשתית מחברת האחזקות. שתי החברות, או שלוש, יתחרו על הקווים לפי מכרז. מצב זה יתרום מאוד לבריאותם של אנשי הרכבת......
היהודי החדש | 15.04.19
51.
לכל המגיבים ואתם גיבורים מאחורי מיקלדת .
המדינה שלנו חיה בזכות ההיטק . ביננו יש המון טפילים.עושים חיים בזכות הנפוטיזם.לצערי בסופ של יום נקבל חורבן בית שלישי כי המדינה לא דואגת למחר .הרבה אזרחים חיים טוב בזכות ימי מחלה.אם במדינה לא יקומו כל האזרחים בעתיד לא יהיו מספיק ממחטות לנגב את הדמעות.ולכל עובדי הרקבת אל תישכחו לאכול מצות בחג.
מושיקו | 15.04.19
50.
לכל תומכי ההפרטה והתחרות - טעות בידכם
אי אפשר באמת להפריט או ליצור תחרות במוצר שהוא מונופוליסטי בטבעו. כל מה שתייצרו זה מונופולים אזוריים קטנים. כמו באוטובוסים. זה לא שאני יכול להחליט שאני מעדיף לנסוע מירושלים לתל אביב בחברה שתיתן לי את השירות או המחיר הכי טוב. אני חייב לנסוע עם אגד. ממודיעין לירושלים רק עם קווים וכן הלאה. ואז מפסידים את יתרון הגודל ונוצרות בעיות בקישוריות. אם רכבת של קווים מרעננה לרחובות תיתקע בתחנת השלום רכבת של אגד מבנימינה לאשקלון תיתקע. צריך מישהו עם תמונת על ופתרון תקלות.
הנוסע המתמיד | 15.04.19
49.
צריך להכניס תחרות ולהפריט את החברה
זה מה שקורה כשנותנים לעובדים את האצבע על השאלטר , משיכרון הכח הועד אפילו מתנגד ליוזמות ההסתדרות. הממשלה עשתה טעות קשה בצורה שבה נוצרה פעולת הרכבת ואת המחיר כולם רואים. אפשר להוציא את הפעלת הרכבות במכרז לכמה חברות פרטיות לתקופה קצובה שיתחייבו ללוחות זמנים ולמחירים וכל כמה שנים יצא מכרז חדש. זה המודל שעובד באנגליה למשל. גם שם אגב הנוסעים לא מרוצים מהמחירים ומהצפיפות אבל לפחות הרכבות פועלות שם באופן רציף בלי השבתות.
המגיב | 15.04.19
35.
אחריות הועד
הועד בראשות גילה הוא מיליטנטי שאינו מתחשב בלקוחות שזה מליוני אזרחים וחיילים. היא תוביל את הרכבת למשבר וגם ההסתדרות תיפגע מכך. אם ארנון רוצה להצליח לתפקידו עליו לפטר את גילה וזוהי זכותו של היושב ראש . חבל שארגון כמו הרכבת יקלע למהומות בגלל יושבת ראש לא אחראית.היה פעם עקיש איש רציני ומבין. חבל שעובדי הרכבת לא למדו לקח מהמשבר הקודם וממשיכים לבחור בה. מקווה שכולם ירגעו וינהלו שיח רציני ללא גילה.
יצחק | 15.04.19
28.
אין תחרות
הדרך היחידה ליעל את השרות הוא לפתוח תחרות לכמה קווים של הרכבת שכבר קיימים , מי שינצח במכרז ידאג להביא עובדים יעילים לתמרץ אותם ושלא ירצו לאבד את מקום עבודתם . די , נמאס מעובדי ממשלה והנהגה הכושלת של שר התחבורה שרק חושב על קולות ומוכן למכור אוכלוסיית מדינת ישראל עבור הקולות של ועדות העובדים ומשפחתם. וכן לומר לחוסר תחרות על מוניות. בארה ב ואירופה נגמר עידן המוניות , אנשים במרכז ערים מפסיקים לקנות מכוניות ונוסעים דרך אובר בשליש מחיר. לוקח למונית דקה להגיע אל נוסע. אנחנו חיים בהזיה.
דן | 15.04.19
6.
נו רציתם ליכוד ? גילה אדרעי היא ליכוד
נהגי הרכבת ליכודניקים ומי נדפק מכל המצב החיילים שבחרו ליכוד. המסכנים שחייבים תחבורה ציבורית אותם הליכוד דפק. במדינה שולטים. 1 אלון חסן נמל אשדוד 2 פנחס עידן שדה התעופה 3 גילה דרעי מהרכבת שימו לב רק מיזרחיים שולטים בוועדים....................
ישראלי | 15.04.19
4.
עושים על גילה אדרעי סיבוב !!! על חשבון בכשלים של הנהלת הרכבת !!!
מישהו יודע איך קוראים ליו"ר הוועד בשנים האחרונות לפני גילה אדרעי? גם שם היו תקלות ושביתות .. ביום שישי 2 פקחים לא הגיעו לעבודה , אחרים לא רצו לבוא להחליפים!!!! כי אלה העובדים , לדעתי לא קשור לוועד .. זה תרבות ארגונית . הנהלת הרכבת החליטה להשבית את את קווי הרכבת בישראל בגלל 2 פקחים .
תוהה מהצד  | 15.04.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת