אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חללית? קודם שהרכבות יגיעו בזמן

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
יחי הצנזורה והצנזור - אחזור ואכתוב את מה שכתבתי אתמול
כותב הכתבה הזו פשוט לא מחובר. הוא פשוט מדגים הכי טוב את ההבדל התהומי שבין יוזמה פרטית, טכנולוגית, מתקדמת, פורצת דרך, ויעילה, מול מערכת הסתדרותית, מסואבת, עצלנית, גזלנית, ובלתי יעילה. הוא מדגים בדיוק את ההבדל בין מצב של חברה ממשלתית, הסדתרותית, שבה העובדים נבחרים על ידי קשרים, ועושים הכל כדי שהחברה תשאר מפגרת מכל הבחינות, יקרה לתפעול פי כמה ממה שצריך, גדולה, ובלתי יעילה (מישהו אמר סוציאליזם?), ומולה חברה צעירה, שפועלת מכוחם של אנשים פרטיים, יצרניים,פורצי דרך, שנבחרים על פי כישורים, ועל פי הערך שהם מביאים איתם. כדי שהרכבות יגיעו בזמן, וגם יהיו הרבה יותר זולות לכל האזרחים, צריך לעשות לרקבת את מה שעשו לרשות השידור - לסגור ולפטר את כולם. אחרכך - להקים חברה פרטית, יעילה, טכנולוגית, שתכניס אוטומציה ואוטונומיה, תייתר כמעט את כל הנהגים, אטטים, ועוד אוכלי חינם ומובטלים סמויים.
המגיב | 15.04.19
3.
קודם לבטל את הועדים ולהחליש את ההסתדרות
למנוע זכות שביתה בארגונים כמו הרעבת, לא לתת משכורות גבוהות ולפטר עובדים מיותרים ולא יעילים. יש המון שירצו לעבוד ברכבת שכר יותר שפוי ובלי זכות שביתה, עבריינית כמו גילה מקומה לא איתנו - שתלל לעבוד אם מישהו ירצה להעסיק אותה...
הועדים אסון למדינה | 15.04.19
1.
הוא לא אמר שיממן מקופת המדינה את הפרוייקט
הוא אמר שידאג שיקוםם פרוייקט, ועובדה כבר עכשיו כפי הנראה הפרוייקט בראשית 2 יקום על בסיס תרומות מפילנטרופים. עצם היותו בשיגור ובנחיתה במטה תעשייה אוירית, הוסיף יוקרה ומעמד לפרוייקט, יותר אנשים רוצים להיות שותפים לפרוייקט וגם לתרום כסף. המדינה נתנה לפרוייקט רק את מה שיכלה לפי החוקים של התחרות של גוגל (למרות שהתחרות הסתיימה לפני הפרוייקט) ובקשר לרכבת, בשביתה הקודמת היו מספיק קולות שקראו לפטר את כל העובדים ולהעסיקם מחדש, ללא הועד ההורס, דבר שהיה משבית לחלוטין את הרכבות לחודשיים, אבל פותר את ההבעיות שאנחנו צריכים להתמודד איתם היום, אבל לא, בוא ניתן לועד ההרסני שלהם להחליט מתי תהיה ומתי לא תהיה לנו רכבת.
עמית | 15.04.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת