אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מאבק העובדים ברכבת מאיים לעכב את קיצור הנסיעה בין רעננה לת"א

77 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

69.
הוועד מנהל את הרכבת והממשלה חסרת אונים.
קשה להאמין שלהנהלת הרכבת אין כלים לנטרל את המפלצת מהוועד. חוק מניעת שביתות בשרותים חיונים דרוש מיד ונראה עם הפד לומר כחלון יעצור אותו. בנוסף על הרכבת לתקוף את ההסתדרות חסרת חוט שידרה שנותנת גב לפגיעה במיליוני נוסעים. מדינת דמיקולו.
אחד העם | 17.04.19
67.
מבקר המדינה
בישראל יש גוף הממונה על הסתכלות אירגונים ממשלתים ובעיותיהם באופן אובייקטי וחסר אינטרס בגלל שאנו האזרחים איננו יודעים מה באמת קורה שם ושומעים רק מה שמאכילים אותנו בעליי אינטרס כזה או אחר עדיף לקרוא את דוח המבקר בו הוא מצביע על הרבה כשלים מהממשלה ושר התחבורה ישראל כץ ועד ההנהלה של הרכבת מילה אחת רעה לא תקראו על העובדים נראה לי שמפנים את האש לכיוון אחר בישביל לכסות על כשלונותיהם מזל שיש את מבקר המדינה שעושה לנו קצת סדר בראש
הנסיך | 17.04.19
62.
הפרטה מיידית
איפה מרגרט תאצ'אר גב, הברזל שלנו, שאמרה , עובדי רכבת לא צריכים להיות עובדי מדינה. בדיוק כמו עובדי הסופר מרקטים והתגברה על עובדי המדינה החזירים ששבתו ללא סוף כדי לסחוט את משלם המסים. וכן על "ההיסתדרות האנגלית" לאחר חודשים ארוכים של שביתות הפריטה את שרות הרכבות, היום אנגליה פורחת.
קופי | 17.04.19
56.
למה בעצם לא להביא סינים להחליף את הישראלים הסחטנים?
אם קומץ עובדי רכבת ישראל פוגע בטובתם של 9 מיליון אזרחי ישראל אז אפשר להחליף את אותו קומץ בעובדים אחרים, מוכשרים לא פחות. הסינים גם יסכימו לעבוד בחצי מחיר מהישראלים הסחטנים וגם יתנו שירות יותר טוב לכלל הציבור. את קומץ העובדים הסחטנים אפשר להשליך לכלא, על בגידה ופגיעה בציבור. מדובר בעצם באירוע טרור כלכלי נגד כלל אזרחי המדינה.
נוסע | 17.04.19
53.
ארגון של אלפי עובדים
עבדתי בארגון הכולל 2500 עובדים. ההנהלה כל הזמן טיפחה את הגורם האנושי. שוחחה איתם. נתנה להם כבוד. נתנה להם הרגשה שהם החשובים ביותר. התוצאה? כל סוגיה נפתרה בפחות כסף ויותר טפיחה על השכם. אבל גנרלים שבאו מהצבא והמשטרה חושבים שהכל ייפתר דרך הכוונת של הרובה ומתן הפקודות.
אבי | 17.04.19
48.
רק שמעתי שגילה אדרעי חזרה לועד הרכבת, הבנתי שהולכות להיות בעיות
האישה הזו פגעה בציבור הנוסעים כבר לפני כמה שנים כשעמדה בראשות הועד והיה ברור שתעשה זאת שוב. שום רווח לא יצא לעובדי הרכבת מהתנהגות כזו. הממשלה תגלה רק יותר קשיחות כלפיהם כשהציבור משלם את המחיר ודורש להפרע מהם. אני מקווה שיועבר חוק לשירותי חירום שימנע שביתות פראיות כאלה ויפשר פיטורים מיידים של עובדים שנוקטים בעיצומים כאלה בשירותים חיוניים.
יריב | 17.04.19
46.
כתבה שיטחית!
לעניות דעתי הכתבה נותנת תיאור השתלשלות עינינים וגם זה בהמעטה. וציפיתי מהכתב שיתן "תמונה מעמיקה יותר " של הרקע למצב. הרי זה לא סתם מצב שבו הועד החליט על אוסף צעדים אירגוניים שפוגע בנוסעים. מה הרקע למצב המתואר? מה רוצה ההנהלה? מה רוצה הועד? מה נפסק \הוסכם ולא קויים עי 2 הצדדים. כתבה זאת , כמו דומות לה בתקשורת לוקה בהסטת האש לעובדים, האם ישש בסיפור הזה צדיק מוחלט ורשע מוחלט? לדעתי לא. היה ראוי להביא תחקיר קצת יותר מעמיק.
אדום ותיק | 17.04.19
38.
הגיע הזמן לסגור את הרכבת לכמה חודשים ולהקים אותה מחדש
נכון, יהיה בלאגן נוראי כמה זמן, אבל אם תקום חברת רכבות פרטית המצב כנראה יהיה טוב יותר. בכל מקרה, גם היום יש בלאגן נוראי ולא רואים את הסוף. אפשרות נוספת, להעיף לכל הרוחות את מחרחרת המלחמה שמשמשת בתור יושבת ראש הועד כמו שניסנקורן עשה בזמנו.
לא מאמין לעיתונות | 17.04.19
28.
לגיא (1) - הם לא צריכים לשפר את תנאי עבודתם. הם צריכים לשפר את עבודתם
בכל צורה בה תנסה להשוות שכר עובדי הרכבת הוא מעבר למקובל. וזה באמת לא אכפת לי אם הם היו מתפקדים כמו שצריך. אבל הם כל היום מחפשים עוד צורות לסחוט את הלימון. לא מוכנים לנהוג עוד עשרים דקות, לא מוכנים לפתוח מק"טים ועוד ועוד.
עברו כל גבול | 17.04.19
26.
למגיב מס. 4, זה לא שיסוי, זו התגוננות!
איזה שיסוי מה שיסוי? זאת התגוננות עממית מפני כנופיה מאפיונרית שסוחטת מהעם "דמי חסות". עובדי "עַכּבֶתֶ ישראל" הם חבורת ביריונים גסי רגל, ובראשם מאפיונרית מבחילה. עובדי הרכבת - רובם לא ממש מקצועיים, חסרי השכלה וכישורים ופרימיטיביים למדי - הם בעלי תיאבון וחמדנות בלתי נגמרים. כבר נתנו להם עשרות פעמים עוד ועוד ועוד תוספות ותנאים וקיצור שעות עבודה ופינוקים - אבל הם רוצים לבלוע את הכל. שילכו כולם קיבינימאט! עם ישראל מוכן לסבול ורק שיפסיקו לענות אותו ולסחוט אותו! אם יבטיחו לנו שיפרקו את החברה ושיפטרו את כל העובדים-סחטנים, נסתדר בלי רכבת עד שייסדו חברה חדשה, רצוי פרטית, שצריכה להתחייב שלא לקבל לעבודה אף סחטן שעבד ברכבת הישנה. שייצאו הסחטנים המבחילים לשוק העבודה, ויגלו שאף מעסיק לא מוכן להעסיק כפוי-טובה שברזומה שלו כתוב כי עבד ברכבת ישראל.
ישראל מישראל | 17.04.19
17.
למגיב 11
פשוט הרכבת נוסעת הפוך. מרעננה היא נוסעת מזרחה ודרומה ורק אז נוסעת לתל אביב. החתיחה שאמורה להפתח בסוף השנה תחבר את רעננה לתל אביב על בסיס כביש 531 החדש ואז הנסיעה תתקצר מאוד. 20 דקות זה זמן לכרכת דיזל. אם היו בונים אותה חשמלית זה היה לוקח 15 דקות (האצות יותר מהירות ביציאה מתחנה). שהקו יושלם יהיה קו מעגלי. אם יפעילו אותו לשני הכיוונים אז יקח 20 דקות גם בחזור
חם או יפת | 17.04.19
14.
האיזון
האמת, עדיף וודאות באי קיומה של רכבת לתקופה עד לפירוק החברה ובריאתה מחדש כחברה בריאה, מחוסר הוודאות בקיום הנסיעות כיום. פרקו את הגוף הזה. נסתדר. יש פה גם מסר ברור שצריך להעביר. עוד 4 שנים נהיה כבולים ככה גם עם הרכבת הקלה שמוקמת.. יש לעקור את העשבים השוטים הללו מהשורש הפעם. שורה תחתונה, תפרקו את הרכבת והוועד המגעיל הזה. נ י ס ת ד ר
נוסע מתמעד | 17.04.19
10.
הפנים המכוערות של "עַכֶּבֶת ישראל"
שיהיה ברור, שכרם של עובדי הרכבת - רובם חסרי השכלה, חסרי כישורים מקצועיים, ופרימיטיביים למדי - כבר מגיע כמעט לגובה השכר של טייסים ורופאים, והם רוצים עוד ועוד ועוד ועוד וכעוד. גילה אדרעי היא הפנים המכוערות של עובדי "עַכֶּבֶת ישראל"! - חמדנות מבחילה, גסות רוח מבחילה, זלזול מבחיל במאות אלפי הנוסעים שמפרנסים את החמדנים, חוסר התחשבות מבחיל בחיילים, קשישים, עניים - שהרכבת היא כלי התחבורה העיקרי שלהם. בקיצור, התמונה ברורה - חמדנים מבחילים מנהלים את החברה האומללה הזאת, גורמים לשיבושים יומיומיים ובועטים ברגל גסה במפרנסים שלהם. על ציבור הנוסעים להתאגד, לבחור בעורך דין מתאים ומרושע כמו גילה אדרעי, ולהגיש תביעת פיצויים ייצוגית של מיליונים נגד ראש הועד גסת הלב, חברי הועד המש"תפים שלה ועובדי החברה הגסים - במיליונים, ולקחת מהם כל מה שניכסו לעצמם בגסות ובחמדנות! רק כך תשקוט הרכבת ונוכל כולנו לנסוע בה בנעימים ובלוח זמנים שאפשר לסמוך עליו, כמו בכל מדינות התרבות בעולם.
ישראל מישראל | 17.04.19
8.
אני לא ממשתמשי הרכבת אבל אתמול דיברתי עם חבר ותיאר לי את הסיטואציה של
הבת שלו שחזרה מהבסיס בדרום היא הגיע לבאר שבע ושם גילתה להפתעתה שאין רכבת וההפתעה הנוספת הייתה שהיו איתה עוד כמה אלפי חיילים ובתור ילדה שלא יודעת למרפק לקח לה יותר משעה למצוא אוטובוס ולעלות עליו בקיצר נסיעה של 3 שעות (ביום שישי) הפכה ל כמעט 9 !!! זה הזוי !!! ולא מתקבל על הדעת ובשביל מה ? מה התנאים הכל כך גרועים שאתם מקבלים ומה התוספות שאתם מבקשים ולא נותנים לכם ? בבקשה תפרסמו.. גברת וועד צריך לזרוק אותך מכל המדרגות ! מי את ?? חצופה ! שנוהגים כמו מאפיה אין אמפטיה ואין סימפטיה
ליאור | 17.04.19
6.
להפריט
אם הועד חזק יותר מההנהלה, והשיקול היחידי הוא סחיטת כספים פשוט כי זה אפשרי, אין מנוס מסגירה והקמה מחדש כעסק פרטי והעסקה בחוזים אישיים. אנשים מקבלים משכורת מצויינת עבור העבודה, הבעיה היא שהם נדרשים גם לעבוד - וזה כבר דורש תשלום נוסף. ביזיון זו הגדרה עדינה. תתכבד ממשלת הימין הקפיטליסטית ותטפל בהם ביד קשה. במקרה הזה ובצדק - העם רק יריע.
אילן | 17.04.19
1.
רק משבר, סגירת החברה והפרטתה יעזור
כל פעולה של הועד שמקרבת יעד זה מבורכת תשביתו, תסגרו, תעצבנו תפגעו בנוסעים יש תמיכה מוחלטת וגורפת בהפרטה ועד הרכבת ובעיקבותיו ההסתדרות עושים כל מה שנדרש כדי שהציבור ידרוש מהמשלה לפעול ולסיים אחת ולתמיד עם הסחטנות של העובדים עוד נודה לגילה על פעולתה ל"מען הציבור"...במורד הדרך
עדו | 17.04.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת