77. יש להכריז על ההסתדרות וועד עובדי הרקבת כארגון תומך טרור . לעצור אותם מינהלית ולשפוט אותם על חברות בארגון טרור . יובל | 21.04.19 (ל"ת)
76. אם הוועד יפגע בשירות לנוסעים יהיה צורך לכלוא את גילה אדרעי שמחבלת בניהול החברה דני | 18.04.19 (ל"ת)
75. למספר 59 זה לא היה בקליפורניה אלא בכל ארצות הברית זה לא היה בוש אלא ריגן אבל בקטנה אתה צודק דן | 18.04.19 (ל"ת)
73. חייבים רפורמה במשק. דבר ראשון פיזור היסתדרות דבר שני פתיחת משק לתחרות דבר שלישי הורדת מיסים וביטול מס שלילי לפארזיטים דבר אחרון - ביטול קיצבאות ילדים אזרח | 18.04.19 (ל"ת)
71. שר החינוך רצה להיות שר הביטחון שר התחבורה רוצה להיות ראש הממשלה אז מה אתם רוצים yossi | 17.04.19 (ל"ת)
69. הוועד מנהל את הרכבת והממשלה חסרת אונים. קשה להאמין שלהנהלת הרכבת אין כלים לנטרל את המפלצת מהוועד. חוק מניעת שביתות בשרותים חיונים דרוש מיד ונראה עם הפד לומר כחלון יעצור אותו. בנוסף על הרכבת לתקוף את ההסתדרות חסרת חוט שידרה שנותנת גב לפגיעה במיליוני נוסעים. מדינת דמיקולו. אחד העם | 17.04.19 (ל"ת)
68. שיבושים בפעילות הרכבות אני חושב שכצעד ראשון להבראת הרכבת צריך לפטר את יושבת ראש ועד עובדי הרכבת. כאן זה לא מרוקו. חיים | 17.04.19 (ל"ת)
67. מבקר המדינה בישראל יש גוף הממונה על הסתכלות אירגונים ממשלתים ובעיותיהם באופן אובייקטי וחסר אינטרס בגלל שאנו האזרחים איננו יודעים מה באמת קורה שם ושומעים רק מה שמאכילים אותנו בעליי אינטרס כזה או אחר עדיף לקרוא את דוח המבקר בו הוא מצביע על הרבה כשלים מהממשלה ושר התחבורה ישראל כץ ועד ההנהלה של הרכבת מילה אחת רעה לא תקראו על העובדים נראה לי שמפנים את האש לכיוון אחר בישביל לכסות על כשלונותיהם מזל שיש את מבקר המדינה שעושה לנו קצת סדר בראש הנסיך | 17.04.19 (ל"ת)
65. זבוטינסקי צדק תקראו את המאמר שלו כן לשבור והכוונה לשבור את ההסתדרות והמאפיה שהיא מגדלת אז אין פתרון אחר מאשר לסגור את הרקבת לשלם פיצויים לעובדים ולפתוח מחדש כחברה פרטית עם חוזים אישיים בלי ועד אחד העם | 17.04.19 (ל"ת)
62. הפרטה מיידית איפה מרגרט תאצ'אר גב, הברזל שלנו, שאמרה , עובדי רכבת לא צריכים להיות עובדי מדינה. בדיוק כמו עובדי הסופר מרקטים והתגברה על עובדי המדינה החזירים ששבתו ללא סוף כדי לסחוט את משלם המסים. וכן על "ההיסתדרות האנגלית" לאחר חודשים ארוכים של שביתות הפריטה את שרות הרכבות, היום אנגליה פורחת. קופי | 17.04.19 (ל"ת)
60. מה שחשוב זה התנאים של עובדי הרכבת! מה זה חשוב כל השאר? 20 דקות, 45 דקות, זה סתם details גידגיד | 17.04.19 (ל"ת)
59. להפריט ומיד. מדינה לא צריכה להיות בעלת עסקים כל שהם. היא צריכה לבנות את התשתיות שעליהן יבנו עסקים חדשים. חברות ממשלתיות ברובן לא יעילות. חיים | 17.04.19 (ל"ת)
58. שביתת פקחי טיסה קליפורניה בוש החליף את כולם באנשי שירות קבע בצבא והם ניניו שקטים זה קרה למה לא פה!!!! ארהב | 17.04.19 (ל"ת)
56. למה בעצם לא להביא סינים להחליף את הישראלים הסחטנים? אם קומץ עובדי רכבת ישראל פוגע בטובתם של 9 מיליון אזרחי ישראל אז אפשר להחליף את אותו קומץ בעובדים אחרים, מוכשרים לא פחות. הסינים גם יסכימו לעבוד בחצי מחיר מהישראלים הסחטנים וגם יתנו שירות יותר טוב לכלל הציבור. את קומץ העובדים הסחטנים אפשר להשליך לכלא, על בגידה ופגיעה בציבור. מדובר בעצם באירוע טרור כלכלי נגד כלל אזרחי המדינה. נוסע | 17.04.19 (ל"ת)
54. ל 15 מזה 40 שנה שבראש המדינה עומדים שלטון ימני וראשי מדינה ימניים. כמה מאות שנים צריכות לחלוף עד שהבכיינים מהימין יפנימו שהשמאל ירד מהשלטון בשנת 1977? להטיל היום אשמה על השמאל? אבי | 17.04.19 (ל"ת)
53. ארגון של אלפי עובדים עבדתי בארגון הכולל 2500 עובדים. ההנהלה כל הזמן טיפחה את הגורם האנושי. שוחחה איתם. נתנה להם כבוד. נתנה להם הרגשה שהם החשובים ביותר. התוצאה? כל סוגיה נפתרה בפחות כסף ויותר טפיחה על השכם. אבל גנרלים שבאו מהצבא והמשטרה חושבים שהכל ייפתר דרך הכוונת של הרובה ומתן הפקודות. אבי | 17.04.19 (ל"ת)
51. אדרעי דואגת לעובדים בניגוד לוועדי עובדים אחרים שהם נגד העובדים למען פוליטיקאים אינטרסנטים ותחשבו על זה א | 17.04.19 (ל"ת)
50. רכבת ישראל האשה הזו צריכה לעוף מהרכבת. כך היה בקדנציה הקודמת שלה כ-ו-ל-ם חולים. מעבירה הודעות דרך קו הודעות חירום על מחלות מדומות. מיכל | 17.04.19 (ל"ת)
49. לזרוק את הערסים האלה הביתה. הם לא באמת אוהבים לעבוד והם לא שווים שקל משכורת. קודם כל על כל עיכוב לתושבי השרון - להוריד מהשכר שלהם. נראה אז אם ישבתו הפרזיטים שלא מוכנים לעבוד יותר מ-4.5 שעות ביום אלי | 17.04.19 (ל"ת)
48. רק שמעתי שגילה אדרעי חזרה לועד הרכבת, הבנתי שהולכות להיות בעיות האישה הזו פגעה בציבור הנוסעים כבר לפני כמה שנים כשעמדה בראשות הועד והיה ברור שתעשה זאת שוב. שום רווח לא יצא לעובדי הרכבת מהתנהגות כזו. הממשלה תגלה רק יותר קשיחות כלפיהם כשהציבור משלם את המחיר ודורש להפרע מהם. אני מקווה שיועבר חוק לשירותי חירום שימנע שביתות פראיות כאלה ויפשר פיטורים מיידים של עובדים שנוקטים בעיצומים כאלה בשירותים חיוניים. יריב | 17.04.19 (ל"ת)
47. למרר את חיי הועד הציבור צריך להתארגן ולהפגין ליד ביתם של חברי הוועד ולמרר את חייהם ומשפחתם . בדמוקרטיה מותר להפגין לא ? נוסע מתמיד | 17.04.19 (ל"ת)
46. כתבה שיטחית! לעניות דעתי הכתבה נותנת תיאור השתלשלות עינינים וגם זה בהמעטה. וציפיתי מהכתב שיתן "תמונה מעמיקה יותר " של הרקע למצב. הרי זה לא סתם מצב שבו הועד החליט על אוסף צעדים אירגוניים שפוגע בנוסעים. מה הרקע למצב המתואר? מה רוצה ההנהלה? מה רוצה הועד? מה נפסק \הוסכם ולא קויים עי 2 הצדדים. כתבה זאת , כמו דומות לה בתקשורת לוקה בהסטת האש לעובדים, האם ישש בסיפור הזה צדיק מוחלט ורשע מוחלט? לדעתי לא. היה ראוי להביא תחקיר קצת יותר מעמיק. אדום ותיק | 17.04.19 (ל"ת)
45. ביזיון ממש ביזיון האישה הזאת בשביל לרפד את התחת שלה כל כמה חודשים בעוד תוספת לשכר לה ולעובדים היא גורמת לסבל לאנשים קשיי יום להשתמש בתחבורה הציבורית. צריך להוריד אותה מהאיגרה רמה שהיא נמצאת לבירה עמיקתה. שלמה לוי | 17.04.19 (ל"ת)
44. מי שבחר BB בחר בחיים ללא רכבת וגם ללא בתי חולים, ללא תשתיות, ללא שירותים וללא ביטחון רק עם הגולן שלנו לנצח נצחים תומר | 17.04.19 (ל"ת)
42. גועל נפש של רכבת מתי כבר ימציאו קטר רובוטי במקום הפרזיטים שעובדים שם, זה לא נראה לי יותר מסובך מאוטו אוטונומי. אולי מובילי תפעיל את הרכבת או איזו חברה דומה. סמי | 17.04.19 (ל"ת)
41. ישראל כץ תעשה מה שנשיא ארה"ב עשה בשנת 1981 לפקחי הטיסות, זה יוריד את האף לא רק לועד הרכבת אלא לכל הועדים למיניהם, פרזיטים ואוכלי חינם רייגן | 17.04.19 (ל"ת)
39. הרמת כוסית? שיקום מערכת היחסים? לפטר את הועד! שודדים שהשתלטו על משאב ציבורי אבישלום | 17.04.19 (ל"ת)
38. הגיע הזמן לסגור את הרכבת לכמה חודשים ולהקים אותה מחדש נכון, יהיה בלאגן נוראי כמה זמן, אבל אם תקום חברת רכבות פרטית המצב כנראה יהיה טוב יותר. בכל מקרה, גם היום יש בלאגן נוראי ולא רואים את הסוף. אפשרות נוספת, להעיף לכל הרוחות את מחרחרת המלחמה שמשמשת בתור יושבת ראש הועד כמו שניסנקורן עשה בזמנו. לא מאמין לעיתונות | 17.04.19 (ל"ת)
36. נמאס מהעובדים העצלנים האלה לא רוצים לעבוד, סוחטים את הציבור כמו מאפיה. לפטר את כולם! שלא תהיה רכבת גם שנה שלמה, עד שלא יפרטיו לעזאזל את כל הקווים כמו שעשו עם אגד ודן. אלכס | 17.04.19 (ל"ת)
33. החרדים סוחטים את המדינה אז גם לעובדי הרכבת מותר! חבל רק על החיילים שסובלים. למה רק לחרדים מותר?? | 17.04.19 (ל"ת)
32. מתי יפטרו את כל חברי וועד הרכבת ויפתחו במשפט כנגדם? וועד עובדי הרכבת מבצע מגוון רב של עברות פליליות. הגיע הזמן לעצור את כל חברי הוועד. לאפשר לעובדים לבחור וועד חדש. לשלוח את חברי הוועד הנוכחי לכלא, שם מקומם. רונן | 17.04.19 (ל"ת)
28. לגיא (1) - הם לא צריכים לשפר את תנאי עבודתם. הם צריכים לשפר את עבודתם בכל צורה בה תנסה להשוות שכר עובדי הרכבת הוא מעבר למקובל. וזה באמת לא אכפת לי אם הם היו מתפקדים כמו שצריך. אבל הם כל היום מחפשים עוד צורות לסחוט את הלימון. לא מוכנים לנהוג עוד עשרים דקות, לא מוכנים לפתוח מק"טים ועוד ועוד. עברו כל גבול | 17.04.19 (ל"ת)
27. לפטר את כל עובדי הרכבת כולם כולל כולם. את הוועד לזרוק לכלא מיד לפטר את כל עובדי הרכבת כולם כולל כולם. להשבית את הרכבת השבתת מגן, להביא עובדים מחו"ל ייקח חודש ונקבל את הרכבת חזרה לידיים של אזרחי המדינה. בעז | 17.04.19 (ל"ת)
26. למגיב מס. 4, זה לא שיסוי, זו התגוננות! איזה שיסוי מה שיסוי? זאת התגוננות עממית מפני כנופיה מאפיונרית שסוחטת מהעם "דמי חסות". עובדי "עַכּבֶתֶ ישראל" הם חבורת ביריונים גסי רגל, ובראשם מאפיונרית מבחילה. עובדי הרכבת - רובם לא ממש מקצועיים, חסרי השכלה וכישורים ופרימיטיביים למדי - הם בעלי תיאבון וחמדנות בלתי נגמרים. כבר נתנו להם עשרות פעמים עוד ועוד ועוד תוספות ותנאים וקיצור שעות עבודה ופינוקים - אבל הם רוצים לבלוע את הכל. שילכו כולם קיבינימאט! עם ישראל מוכן לסבול ורק שיפסיקו לענות אותו ולסחוט אותו! אם יבטיחו לנו שיפרקו את החברה ושיפטרו את כל העובדים-סחטנים, נסתדר בלי רכבת עד שייסדו חברה חדשה, רצוי פרטית, שצריכה להתחייב שלא לקבל לעבודה אף סחטן שעבד ברכבת הישנה. שייצאו הסחטנים המבחילים לשוק העבודה, ויגלו שאף מעסיק לא מוכן להעסיק כפוי-טובה שברזומה שלו כתוב כי עבד ברכבת ישראל. ישראל מישראל | 17.04.19 (ל"ת)
24. חברות הדלק מתות מפחד שרכבת ישראל תהפוך לחשמלית! הפסדי עתק! אם בכלל האוטובוסים יהפכו לחשמליים ואנשים יתחילו לרכוש כאן מכוניות חשמליות זה יגמור סופית את תעשיית הנפט בישראל! ובקרוב מאוד גם רוסיה והמזרח התיכון יתחילו להרגיש בשינוי המטורף! צחי | 17.04.19 (ל"ת)
19. עובד שלא יעשה את עבודתו יפוטר. כל כך פשוט. עובדי הרכבת אינם פלא יוצא דופן. אלו שבחרו בכוונה לשבש את הפעילות, והקשות על הניהול, ולפגוע בשירות, מקומם מחוץ לחברה דורון | 17.04.19 (ל"ת)
17. למגיב 11 פשוט הרכבת נוסעת הפוך. מרעננה היא נוסעת מזרחה ודרומה ורק אז נוסעת לתל אביב. החתיחה שאמורה להפתח בסוף השנה תחבר את רעננה לתל אביב על בסיס כביש 531 החדש ואז הנסיעה תתקצר מאוד. 20 דקות זה זמן לכרכת דיזל. אם היו בונים אותה חשמלית זה היה לוקח 15 דקות (האצות יותר מהירות ביציאה מתחנה). שהקו יושלם יהיה קו מעגלי. אם יפעילו אותו לשני הכיוונים אז יקח 20 דקות גם בחזור חם או יפת | 17.04.19 (ל"ת)
16. השר כץ הוא חתיכת אימפוטנת. כל הועד וההנהלה לכלא עוד היום!!! חצי מדינה שבויה של הרכבה זה פשוט הזוי. טובי | 17.04.19 (ל"ת)
15. רק בישראל נותנים לקומץ של אנשים להשבית מדינה שלמה זאת התוצאה של ממשל סוציאל דמוקרט של מפלגות השמאל ... קדימה לפטר אותם והקים מערך עובדים חדש כמו שעשו לרשות השידור. מיכה | 17.04.19 (ל"ת)
14. האיזון האמת, עדיף וודאות באי קיומה של רכבת לתקופה עד לפירוק החברה ובריאתה מחדש כחברה בריאה, מחוסר הוודאות בקיום הנסיעות כיום. פרקו את הגוף הזה. נסתדר. יש פה גם מסר ברור שצריך להעביר. עוד 4 שנים נהיה כבולים ככה גם עם הרכבת הקלה שמוקמת.. יש לעקור את העשבים השוטים הללו מהשורש הפעם. שורה תחתונה, תפרקו את הרכבת והוועד המגעיל הזה. נ י ס ת ד ר נוסע מתמעד | 17.04.19 (ל"ת)
12. כיום לוקח לרכבת 45 דקות להגיע מת"א לרעננה??? אני לא מבין, היא נוסעת על המסילה או עומדת בפקקים יחד עם המכוניות?... הזוי | 17.04.19 (ל"ת)
10. הפנים המכוערות של "עַכֶּבֶת ישראל" שיהיה ברור, שכרם של עובדי הרכבת - רובם חסרי השכלה, חסרי כישורים מקצועיים, ופרימיטיביים למדי - כבר מגיע כמעט לגובה השכר של טייסים ורופאים, והם רוצים עוד ועוד ועוד ועוד וכעוד. גילה אדרעי היא הפנים המכוערות של עובדי "עַכֶּבֶת ישראל"! - חמדנות מבחילה, גסות רוח מבחילה, זלזול מבחיל במאות אלפי הנוסעים שמפרנסים את החמדנים, חוסר התחשבות מבחיל בחיילים, קשישים, עניים - שהרכבת היא כלי התחבורה העיקרי שלהם. בקיצור, התמונה ברורה - חמדנים מבחילים מנהלים את החברה האומללה הזאת, גורמים לשיבושים יומיומיים ובועטים ברגל גסה במפרנסים שלהם. על ציבור הנוסעים להתאגד, לבחור בעורך דין מתאים ומרושע כמו גילה אדרעי, ולהגיש תביעת פיצויים ייצוגית של מיליונים נגד ראש הועד גסת הלב, חברי הועד המש"תפים שלה ועובדי החברה הגסים - במיליונים, ולקחת מהם כל מה שניכסו לעצמם בגסות ובחמדנות! רק כך תשקוט הרכבת ונוכל כולנו לנסוע בה בנעימים ובלוח זמנים שאפשר לסמוך עליו, כמו בכל מדינות התרבות בעולם. ישראל מישראל | 17.04.19 (ל"ת)
9. לפרק את הרכבת ולפצל קווים לזכיינים לפצל קווים לזכיינים כך שעל כל נסיעה בין שני יעדים יתחרו מספר חברות על הנוסע ולא הפוך! משה | 17.04.19 (ל"ת)
8. אני לא ממשתמשי הרכבת אבל אתמול דיברתי עם חבר ותיאר לי את הסיטואציה של הבת שלו שחזרה מהבסיס בדרום היא הגיע לבאר שבע ושם גילתה להפתעתה שאין רכבת וההפתעה הנוספת הייתה שהיו איתה עוד כמה אלפי חיילים ובתור ילדה שלא יודעת למרפק לקח לה יותר משעה למצוא אוטובוס ולעלות עליו בקיצר נסיעה של 3 שעות (ביום שישי) הפכה ל כמעט 9 !!! זה הזוי !!! ולא מתקבל על הדעת ובשביל מה ? מה התנאים הכל כך גרועים שאתם מקבלים ומה התוספות שאתם מבקשים ולא נותנים לכם ? בבקשה תפרסמו.. גברת וועד צריך לזרוק אותך מכל המדרגות ! מי את ?? חצופה ! שנוהגים כמו מאפיה אין אמפטיה ואין סימפטיה ליאור | 17.04.19 (ל"ת)
7. די- שפשוט יפטרו את מי שמעוניין לעשות בלאגנים וייתנו לרוב העובדים שמעוניינים לעבוד לעבוד ..רק ככה יהיה שקט . הזוי שבמאה ה21 חבורת בריונים תוקעת מדינה שלמה .. עדי | 17.04.19 (ל"ת)
6. להפריט אם הועד חזק יותר מההנהלה, והשיקול היחידי הוא סחיטת כספים פשוט כי זה אפשרי, אין מנוס מסגירה והקמה מחדש כעסק פרטי והעסקה בחוזים אישיים. אנשים מקבלים משכורת מצויינת עבור העבודה, הבעיה היא שהם נדרשים גם לעבוד - וזה כבר דורש תשלום נוסף. ביזיון זו הגדרה עדינה. תתכבד ממשלת הימין הקפיטליסטית ותטפל בהם ביד קשה. במקרה הזה ובצדק - העם רק יריע. אילן | 17.04.19 (ל"ת)
4. נשבר כבר מהרכבת - לא תומך במאבק הזה יותר. אם לעובדים לא אכפת מאיתנו אז למה שלי יהיה אכפת מהם? עידו | 17.04.19 (ל"ת)
1. רק משבר, סגירת החברה והפרטתה יעזור כל פעולה של הועד שמקרבת יעד זה מבורכת תשביתו, תסגרו, תעצבנו תפגעו בנוסעים יש תמיכה מוחלטת וגורפת בהפרטה ועד הרכבת ובעיקבותיו ההסתדרות עושים כל מה שנדרש כדי שהציבור ידרוש מהמשלה לפעול ולסיים אחת ולתמיד עם הסחטנות של העובדים עוד נודה לגילה על פעולתה ל"מען הציבור"...במורד הדרך עדו | 17.04.19 (ל"ת)
מאבק העובדים ברכבת מאיים לעכב את קיצור הנסיעה בין רעננה לת"א
77 תגובות לכתיבת תגובה