אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"מי שקונה באינטרנט כבר לא בא לקניון"

109 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

108.
ערכם של שרות ואמינות
כדאי שתהא התייחסות לחוסר השרות הניתן בחנויות ואף יותר במקום בו אמורים ליצג את המערכת שם יושבות פקידות המתייחסות בזלזול יהירות ותת ללקוחות הדוברים מהצד השני של הקו ואשר הם השותפים לעליית המחירות של הרשת . אני אישית נוכחתי בזילות וזאת על אף היותי קניינית טובה (שזה צריך להוות רק בונוס) לא העיקר למכור צריך וראוי ליצור אוירה המשיבה ומשמרת לקוחות. בהצלחה לכם אותי איכזבתם והפסדתם ולא בכדי
חיו | 08.12.19
104.
ל103 או שאתה מתחרה או שאתה טיפש.
לא מתבייש להגיד שאני נהנה מהמוצרים שלהם ושהמחירים מעט מאוד יותר יקרים מאירופה ומארה"ב. בתור אחד שמטייל בעולם וראיתי דברים.. אז ראיתי גם את המחירים ואני לעומתך הופתעתי מכך שזה יחסית קרוב מאוד למחירים בחו"ל, ביחס לארץ,{ המיסים והשכירויות וכו} . היה לי בעבר מכולת או סופר קטן אם תרצה.. ולא שרדתי מרוב הכספים שהמדינה שתתה ממני בלי סוף.. וכדי לשרוד התחלתי להעלות מחירים ברמת הסביר כדי שאני אוכל להתפרנס מעט בכבוד ולצערי זה לא עזר. אז תעשה טובה ואל תכתוב שטויות שאין להם אחיזה במציאות.
מיכאל | 23.04.19
103.
לא רק האינטרנט הורג אותך - גם השמיים הפתוחים.
לפני מיליון שנה, היו באים לקבל את פני החוזרים או באים מחו"ל עם זר פרחים ובלונים. למה? כי רק מתי מעט יכלו להרשות לעצמם לבקר מעבר לים ולראות את העולם הגדול. היו מביאים טובלרונים ועושים ערב שיקופיות על העולם הגדול. היום אפשר להגיע לאיטליה, ארץ המגף שגם נראית כמו מגף - במחיר של מגף אצל אדון נזרי/אלדו, ושם כבר נפתחות העיניים לסקאלה אחרת של איכות ומחירים שווים לכל נפש. כמו שכידוע once you go black you never go back, אז ככה גם בריטייל: אם פעם יכולת לגבות פי שתיים על אותו מוצר שבחו"ל נמכר בחצי, זה היה מחוסר מודעות או יכולת של הצרכן. הימים האלה נגמרו ולכן אתם מתים. נדמה לכם שאתם חולים אנושות - אבל אתם כבר מתים, רק לא יודעים את זה.
המטיף בשער | 23.04.19
99.
ל - 91 - הסטודנטית לניהול
אם וכאשר תהייה תחרות, בעלי העסקים לא יסכימו לשלם את העלויות המטורפות שדורשים הקניונים, ואז - יקרה אחד מ שניים - או שהקניונים יפנו את העסקים, וישארו ריקים, או שהקניונים יפחיתו שכירות. כך גם עם עלויות יבוא, עמילות מכס, הובלה, ביטוח, וכדומה.
המגיב | 22.04.19
98.
הדבר היחיד שפוגע בענף ההנעלה הישראלי הוא התמחור ההזוי...
כשמוכרים זוג נעליים שאפשר להזמין מאמאזון ב-$75 כולל משלוח ב-500 ש"ח ($140~) - מפסידים. עצם קיימותם תמוהה כשלעצמה, אבל אפשר לזקוף זאת לזכותם של אלו שאינם מודעים (שמהווים נתח נכבד מהצרכנים). הם לא יכולים להתחרות במחירים של אמאזון וכו', אבל המחירים שלהם גבוהים באופן לא פרופוציונאלי.
234 | 21.04.19
85.
דעה שונה מכולם
אני לא אגיד שאלדו גנבים אף אחד לא מחייב אנשים לקנות אבל עם כל הכבוד לכולם אני בעל חנות לשעבר לקחו ממני מעמ מס הכנסה מיסים על עובדים ארנונה ועוד מיסים בלי סוף הרווח שנשאר לי היה 5 אחוז אם היו לוקחים נהאונליין את כל המיסים שללוקחים מבעל חנות המחיר שם היה גבוה יותר
בעל חנות לשעבר | 21.04.19
80.
אונליין
לא אהבתי ליקנות דרך אונליין או דרך האינטרנט עדיף ליקנות הלבשה והנעלה ומוצרי מזון אך ורק בחנויות או בקניונים כך אנו יודעים מה המידה שאנחנו רוצים כולל ההלבשה ובמוצרי המזון עדיף שאנו ניקנה את המוצרי המזון אנחנו כי רוב הזמן הם מבאים את מוצרי המזון מקולקלים ולא טריים אף אחד לא אוהב ליקנות חתול בשק
תיהל | 21.04.19
77.
זה רק אני או שהוא לגמרי לא הבין את הרעיון של אונליין?
ביקרתי באתר שלהם - איטי להחריד, לא ידידותי ולא זורם כמו נקסט ואתרי מסחר אלקטרוני רציניים, שלא לדבר כמובן על המחירים וכמובן, שעוד לא דיברנו על השירות (איתו לא יצא לי להתנסות). שינסה פעם את חוויית הקניה והשירות של אמאזון (מהקניה, כולל המידע שיש באתר ומהירות התגובה של האתר, חוות דעת של קונים, המחיר ועד שירות, החזרה תיקונים וכו'). כשיסיים לעשות את ההשוואה הזאת כמו שצריך הוא יבין למה הוא לא מוכר באתר מספיק (אני אתמצת לו : אתר איטי ולא זורם, מחירים גבוהים יותר מהזמנה בחול, לבגי חוויית השירות - אין לי מושג לא רכשתי אצלו, אבל אם הוא דומה במקצת לנותני שירות ישראלים אז אין מה להשוות בכלל). יבואנים ישראלים עדיין לא הצליחו להבין שהקונים נמצאים מול המחשב, אף אחד כבר לא באמת בא לקניון בשביל לבצע רכישות רציניות, בטח שלא נערים/נערות. שיהיה לו בהצלחה.
סתם אחד | 21.04.19
64.
כל החברות הישראליות
שחטו במחירים כל השנים בעשרות אחוזים מהמחיר האמיתי שהמוצר נמכר בחו"ל וגם מעבר למיסים שהם צריכים לשלם על הדרך אז עכשיו שלא יתבכיין שצרכנים נטשו את החנויות לטובות הקניה ברשת אם היה מחירים נורמלים כל השנים ודאי שהצרכן הישראלי היה חוזר לקניון כי אין דרך יותר טובה לקנות מאשר לראות ולמדוד את המוצר
שיפסיקו להתבכיין | 21.04.19
63.
מרוצה מהנעליים אבל יש בהחלט מקום לשיפור
בתור צרכן שלכם שקונה קבוע במלחה.. אני חייב לציין שיש שם שירות מדהים ואני בהחלט נהנה מהנעל שאני קונה אצלכם{מעל שנתיים עם אותה נעל} . לצערי המחיר קצת יקר ואני יכול להבין שזה עקב העלויות המטורפות של הקניונים.. אז תעשו משו תתאגדו כל הרשתות ותורידו את העלויות וכך גם אנחנו נרוויח.
ניר | 21.04.19
59.
לא נראה שאתה מבין לעומק את הבעיה
אנחנו קונים אונליין גם בגלל המחיר וגם בגלל החוויה. כיף לגלוש באתרים, כיף לראות את כל המבחר בקלות, ובנוסף המבחר אונליין אינסופי. כיף לראות ביקורות של משתמשים אחרים, כיף לקבל חבילה ולפתוח אותה. להבדיל החוויה בקניון היא מתישה ולא נעימה, המוכרים שלרוב הם חבר'ה צעירים בעבודה זמנית נותנים כמעט תמיד שירות סביר מינוס, הקניון רועש, החנויות מפציצות במוסיקה. זה גוזל זמן ומאמץ. הדבר היחיד שכיפי בקנייה בקניון הוא קבלת הסחורה במקום והאפשרות למדוד. זה לא מספיק כדי להחזיק אותי שם.
אורלי | 21.04.19
56.
הקניה בקניונים ....
צודק ב-100% - תלך לקניונים במרכז כמו רמת אביב, איילון, דיזנגוף סנטר וכו'....רק חנויות בגדים... חנות ועוד חנות ועוד...של ב ג ד י ם ! כמעט לא תמצא חנויות נעליים למשל - נעלי נשים או ספורט בקניון רמת אביב אין...בקניון איילון ישנה חנות אחת בקושי לנעלי ספורט - יש פה חוסר איזון של בעלי הקניון שלא מקיימים איזון מתאים בין חנויות בגדים לנעליים תיקים כלי מיטה ועוד...גועל נפש..
אורה | 21.04.19
55.
בארץ יקר מאד
הישראלים לא יכולים לממן את הטיקונים שרוצים לחיות כמו מיליונרים וקונים רק בסוף עונה אני מסתובבת בקניונים הקניון מלא השאלה האם קונים? אני קונה הרוב בחו"ל פשוט יותר זול לי את המשכורות לא מעלים אבל את המחירים כן שיתחילן=ו להבין שיותר זול לקנות בחול ויורידו מחירים גם פה יראו ישועה אני עושה כלכולטר לביתי איפה שזול יותר ואיכותי יותר שם אני יקנה תראו כמה שקיות ומשלוחים יש בדואר תבינו אנשים לא הפסיקו לקנות
מיכל | 21.04.19
49.
לא בהכרח נכון - אני קונה הרבה באינטרנט, ולמרות זאת הולך לדיזינגוף סנטר וגם קונה שם.
אתה יודע למה ? כי הסנטר הוא המשך ישיר של הרחוב ולא עוד קניון מנותק, אני יכול ללכת שם ולטייל עם הכלב, וקונה רק בחנויות שמציעות מחירים שפויים המסר - תורידו מחירים ותאפשרו חווית "כמו רחוב" ואנשים יגיעו
ירחמיאל | 21.04.19
48.
יש אנשים שלא אוהבים קניון בגלל הרעש, התהודה הגבוהה, הצפיפות
יש משהו לא נעים בקניונים מסויימים עודף רעש, מוסיקה רועשת מהחניות, אקוסטיקה גרועה בחלל הקניון מה שגורם לי לרצות לברוח מהר מהחנות ולעתים לוותר על הרכישה במיוחד אם זה משהו שהוא לא הכרח שלא לדבר על חניון עמוס או חניה בתשלום שכל שעה שם דופק לך השעון אז את חושבת כבר 3 פעמים אם לבוא בכלל להמולה הזאת ומוכרנים צעירים שלא מבינים כלום מהחיים שלהם
שמבלולה | 21.04.19
47.
הבעיה מתחילה בעושק הקניונים
עושק הקניונים עושר העיריות בארנונה מטורפת הבנקים הבינו זאת מזמן סגרו 500 סניפים ברחבי הארץ לא הוסיפו ולא גרעו מהשירות הגדילו רווחים מטורפים אבל להם זה קל יותר הם מוכרים אוויר בעלי הקניונים עשקו את העסקים והם עשקו את הלקוח אני לא קונה בקניונים רק בסוף עונה ורק במבצעים שבילי העסקים יעזבו את הקניונים רק אז תהיה מהפכה
אלי | 21.04.19
39.
הציבור כבר לא מטומטם ולכן הציבור כבר לא
משלם אני לא מבינה מי עדיין קונה אצלך ולמה. כנראה אחרוני הפראיירים. שנים על שנים רמסתם את הקונים הישראלים במחירי עושק. יכולתם להרוויח יפה מאוד על נעליים גם אם הייתם גובים תמורתן 200 ש''ח ולא 750 ש''ח. אנחנו מחזירים לחזירים את מה שמגיע להם אשמח לראות אותך פושט רגל והולך יחף וקונה לעצמך נעליים מצוינות באינטרנט כמוני אין לי שום צורך במגפיים ב-1,000 ש''ח. יכולה לקנות מגפיים סופר אופנתיים באסוס ובשאר חנויות מקוונות ששולחות אליי בחינם, בעשירית מחיר, ולנעול אותן עונה אחת, בלי ייסורי מצפון
חח נהנית מהעונש שלך  | 21.04.19
38.
לא קניתי בקניונים כבר 7 שנים. רק באינטרנט
וזו גם דרכי להעניש את הרשתות והחנויות הישראליות על המחירים המשוגעים והבלתי מוצדקים שלהן. למה שאקנה אצלכם אם אפשר להשיג ברשת, במשלוח נוח, את אותו המוצר באותה האיכות? גנבתם את הצרכן הישראלי ש-נ-י-ם. ייצרתם בסין והרווחתם מאות אחוזים על חשבוננו עכשיו מגיע לכם רודפי בצע אין בי שום צער עליכם
פחחח | 21.04.19
36.
הלקוחות שנעשקו שנים, נוקמים בעושקים. בייחוד הישראלים לא אוהבים להיות פראיירים
זהו מחיר החמדנות והגזלנות של בעלי ההון שלא יודעים שובע. כמעט כל הלקוחות שנעשקו שנים, נוקמים בעושקים. גם הישראלים שבקושי גמרים את החודש וחייים רק על אשראי, כמו מרבית הצרכנים בעולם, והסינים בראשם, לא אוהבים להיות פראיירים. כסף זה שם המשחק. פערי מחירים מטורפים. הלוואי והנקמה הזו תגיע גם לתחום הדיור והבנקאות. ואז כל אלה שעשקו יחוו על בשרם את שצריך.
הנוקמים | 21.04.19
33.
סם היקר-אתה בדרך לפשוט רגל בעוד כשלוש שנים,חבל שאתה לא מבין מה קורה בקניונים!!!
זה שבאים לקראתך בדמי השכירות בחנויות מדממות זה לא ממש משמח,בכדי להציל את הרשת שלך ,אתה חייב לסגור לא רק סניפים הפסדיים,אלא גם סניפים בינוניים שיהפכו לנטל בעוד שנתיים שלוש. דמי הניהול ארנונה/תקורות בישראל ,הן מפלצות. אתה תדמם למוות לצערי. תהיה אמיץ ותציל את עצמך. תסגור סניפים ,העבודה תתפזר לסניפים אחרים (יחפשו אותך) תצמצם מלאי,תצמצם עובדים,תצמצם תקורות,תישאיר עם העובדים האיכותיים ותתגמל אותם,תשפר מיקומים ,זה יותר חשוב מלקבל הנחה בחנות שבורה ומדממת!!! בקניון הגדול לשם הדוגמא -אם אתה מקבל הנחה בשכר הדירה אתה חוסך 10.000 ש'ח לחודש במקרה הטוב. אם אתה יורד מקומה ג למיקום טוב בקומת הכניסה,אתה מגדיל את הפדיון שלך על אותו המלאי,צוות תקורות בלפחות 2.000.000ש'ח בשנה , הראיון הזה שנתת צריך להדליק נורה אדומה לכל היועצים שלך פה בישראל. תציל את עצמך מעזריאלי,ומליסרון ותציל את הרשת שלך.
אלון -מנהל רשת אפנה-ראיון עם נורת אזהרה חמורה!!! | 21.04.19
31.
אלדו וספרינג יקרות מאד אפילו בסוף עונה אז ברור ש
מחירי אלדו וספרינג גבוהים גם בסוף עונה. לא מפתיע שהתוצאות לא משביעות את רצונם. תורידו מחירים ואז תראו שיפור גדול. התאפקתי עד סוף העונה בנעלים שמצאו חן בעיני אבל גם אז היו יקרים
אל תיתמם,המחירים קובעים לא רק עקב האוןליין | 21.04.19
29.
למה רשת כמו איקאה מצליחה בטרוף?
מכירות איקאה כמעט לא נפגעות מקניות אונליין, למרות שדוקא מוצרים לבית לא צריך למדוד על הגוף וחשופים יותר לפגיעה. זה בגלל שהחנות מציעה חווית קנייה נהדרת שמצדיקה את הנסיעה אליה - חניה בשפע, אולמות תצוגה, מבחר עצום, מחירים זולים ושרות מעולה. וזה עובד גם בארה"ב אלופת הקניות אונליין, כך שכנראה המודל הנכון ללמוד ממנו מול האינטרנט.
שתו לי אכלו לי | 21.04.19
27.
קשור לנושא או לא קשור לנושא
כל אותם אנשי עסקים ובעלי חנויות ויבואני מותגים ובכלל כל מי שהפרוטה היתה בכיסו ומחשבתו היתה כזאת שהוא ימלוך לעולם, לגלג, צחק, והרחיק מעולם העסקים את כל בעלי העסקים ב-חמישה עשורים האחרונים שהגיעו למצב של פשיטת רגל. כל ידיעה על חברה או רשת שפשטה רגל עשתה טוב לאלה שעדיין היו במשחק, פושט רגל כתוצאה מעסק שקרס היה ללעג ולקלס בעיני ה"חונטה" הותיקה והעמידה, הבנקים, המדינה, כונסי הנכסים ובית המשפט בראשותה של השופטת אלשיך(לא גורף), ביזו את פושטי הרגל שהעשורים מחקו אל פועלם ועיסקם עד שהגיעו הרפורמות במערכת המשפט וההוצל"פ וחוקקו חוקים וקבעו מדיניות תוך הבנה לעולם העסקים שהשתנה מקצה לקצה, והנה בא גם היום ש"המטאורים" אלה שלגלגו אלה שצחקו אלה ששמחה לעד היתה מאופים וגם הם ניצבים היום בפני שוקת שבורה, שוקת שמפרקת את המזומנים שצברו בשנות הפריחה. העולם העסקי אינו בטוח יותר לאף אחד.וכל אחד שישמע על קריסה או פשיטת רגל עסקית שידליק אצלו מנורה אדומה.
דורון עמית | 21.04.19
26.
פשוט מדהים ...
"שכר העבודה באלדו כבר מהווה 20% מהפדיון, בזמן שהוא צריך לעמוד על 16%־17%". כולם אשמים חוץ ממך, הקניונים (כנראה שאתה צודק), העובדים (ראה ציטוט שלך מתוך הכתבה) , המדינה והקונים. רק אתה בסדר גמור. אז לידיעת הקורא הניכבד סם ניזרי, סיימנו להיות פראיירים ולקנות גינסים ב-300 ש"ח ונעליים ב-490 (אחרי מבצע). היום באינטרנט אתה קונה את אותה איכות בחצי מחיר ! אתה מוזמן להתקדם ולהמשיך לחפש פראיירים אחרים... והשטות הזאת של הניסוי בשרונה מארקט שאתה עובד עליו, תזכור טוב טוב... במחיר הנכון נחזור לחנויות שלך, כל גימיק אחר ממש לא יעזור לך !
גרביים צהובות | 21.04.19
24.
קניות online
המחירים בקניונים פחות אטרקטיביים שכן מגולם בהם השכירות היקרה ושכר עבודה של הצוות כולל תנאים סוציאליים יקרים,ארנונה,חשמל ועוד... מה שבאמת צריך להדאיג את ״משקיעי הקניון״ובעלי המניות ברשתות זה שינוי המגמה וההרגלים של ״דור הסמרטפון והאינטרנט״:קניה דיגיטלית הפכה כבר להרגל ואצל הצעירים מאוד תהיה ההרגל היחיד.הקניות המסורתיות ישארו נחלת הדור שהולך ופוחת.אפליקציות מדידה צצות ובאות ומיתרות את הצורך בחנות פיזית.כהשקעה לטווח ארוך מאוד (לנכדים ,לנינים)לא היתי ממהר להשקיע בשיטחי מסחר מסורתיים.בפועל אנו בעצומה של מהפכה ומעבר לעולם חדש.
יוסי,תל אביב | 21.04.19
23.
הבעיה היא בקניונים
הבעיה היא בקניונים שגובים מהשוכרים הון תועפות שכירות. בצורה דיי חזירית ואז לבעלי העסקים אין ברירה למכור ביוקר הם פשוט קורעים להם את הצורה רוב בעלי העסקים הקטנים עובדים שלושה שבועות להוצ' שלהם ובשבוע הרביעי הם עובדים למשכורת שלהם ולפעמים לא נשאר להם רווח אישי בשבלהם אחרי שעבדו כל החודש ושילמו הוצ' והם נשארים בלי כלום לעצמם זה הןגן?
אורה | 21.04.19
17.
אני רק שאלה ואולי תגיעה תובנה
אני לא שמחה לאיד חלילה אבל עם כל הכבוד לך ולענף למה אני צריכה לשלם עד 60% מחולצה שאני קונה על השכירות של החנות בקניון??? עושקים אתכם במחיר שכירות אז כמה קל לגלגל ללקוח. לא עוד! לחשב מסלול מחדש ועוד דבר מעצבן "תפסיקי לומר הבד איכותי לכן זה עולה יקר" עם כל הכבוד ויש כבוד היום בגדים משרתים אותך לעונה אחת,כמה זה בערך3-4 חודשים וזהו! שנה לאחר מכן זה כבר לא רלוונטי אופנה חדשה צבעים חדשים ... אז מה אכפת לי לקנות סחורה "לא איכותית" תחזירו את חנויות הבגדים למרכזי העיר! יעלה לכם פחות ולנו יהיה זול , יהיה נגיש, תחזירו את החיים למרכזי הערים שלקחו הקניונים, וכולנו נהיה מרוצים!
לי | 21.04.19
14.
חמדנות חיסלה אתכם-מחירים מופרזים עד אימה שגביתם הבריחו אותנו זה בלתי הפיך לעולם לא נקנה בארץ
החמדנות חיסלה אותכם-המחירים המופרזים עד אימה שגביתם הבריחו אותנו. אין שום דרך הפוכה זה בלתי הפיך וזה ללא חזרה-עדיף לקנות באינטרנט או לטוס לחו"ל ולקנות שם. שלום ולא להתראות
אין דרך חזרה -זה מחיר החמדנות הבלתי נלאית!!!! | 21.04.19
11.
קונה נעליים
אם לא הייתם כאלה גנבים זה לא היה קורה. אין שום הצדקה לשלם לכם פי 4 ו-5 ואפילו פי 10 לפעמים על אותו המוצר, ודאי וודאי לא כאשר מדובר במותג בינלאומי (כאשר המוצר זהה בכל העולם וניתן לראות ולמדוד בכל חור) ואז לקנות ברשת איפה שהכי זול. מגיע לכם על שנים של עושק.
נירה | 21.04.19
9.
אדון נזרי
עם כל הכבוד, אין הצדקה לגבות מחיר של כמה מאות ש"ח לזוג נעליים לא איכותיות עם סימני דבק, כאשר הייצור עלה לך גרושים (כולל התשלומים מסביב). אנשים לא פראיירים יותר, אותה איכות אפשר להזמין און ליין עד 100 ש"ח לכל היותר, וממש לא יכאב אם נהנה מהם רק עונה אחת. אתה רוצה להגדיל מחירות? אין בעיה, תדאג לשפר את האיכות ולהוזיל את המוצרים.
לקוחה מאוכזבת | 21.04.19
7.
האויב הכי גדול זה מחיר ושירות
בשביל אותו שירות, במחיר זול יותר, אני קונה באינטרנט. גם אם זה לוקח יותר זמן, לא בזבזתי את הזמן שלי בלהסתובב ולחפש דברים ולפעמים להיות במבוך שנקרא קניון. המחיר בד״כ גבוה יותר, השירות זוועתי ואני מרגיש שרימו אותי ושזה לא שווה את כל זה. אתה רוצה לשנות דברים? תשנה איך שהשירות מתבצע, תשנה ממה מורכב המחיר, ככה שיהיה לי גם אם אי אפשר להתחרות באינטרנט, שווה עדיין לקנות אצלך ולא אצל מישהו בסין.
אחד שקונה | 21.04.19
6.
בכיר בקמעונאות
מחירים בשמיים ומגוון פח. כבר 15 שנה אני קונה נעליים בנסיעות לחול. כמעט אף אחד לא קונה נעליים באנטרנט כי צריך למדוד. אבל אם מישהו בא אליך למדוד ואז הולך לאינטרנט , מזמין , מחכה למשלוח זה רק כי פער המחיר עצום. תורידו מחירים למחיר הוגן והכל ישתנה, המחזורים יעלו וגם הרווח
תפסיק לבכות | 21.04.19
2.
הפגיעה הכי גדולה היא לא מהאונליין, אלא מהיד הנעלמה, שלשם שינוי אשכרה עובדת.
לקניון יש שני יתרונות גדולים על רכישה אונליין: היכולת 'למשש את הסחורה', והסיפוק של קבלת הסחורה במקום. אנשים מוותרים עליהם כי המחירים אונליין נמוכים משמעותית מאילו בקניון. במילים אחרות, היד הנעלמה עובדת נהדר, על חשבון היקרנים בארץ. אם הסוחרים בארץ רוצים להתחרות בהצלחה באונליין, הם צריכים להוריד מחירים לאורך כל השרשרת - היבואנים, הקניונים, החנויות, וגם רשות המיסים.
יובל, תל אביב | 21.04.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת