אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לקסוס UX מנסה לרדת אל העם, וחבל

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
התמחור של ה- UX מאוד גבוהה בהקשר של התמורה, ואכן המכירות מאכזבות
הציעו לי את הרכב הזה בהנחה של 3000 שקל :) כמובן דגם הכניסה הוא עני מאוד בלי גג בלי עור בלי שום דבר מתאים לקטיגוריה. בכדי לקבל רמה סבירה של אבזור עם המנוע ההיברידי המחיר מתחיל ב- 251,355 ש"ח לפני צבע מיטלי ומיגון. כלומר קרוב ל- 260 עבור רמת אבזור סבירה!!! בהלצחה ללקס מוטורס. רכב בנויי על הטויטה C'HR ברבע מיליון שקל.
אדי.מ6 | 20.12.19
10.
גימורים תוספות ואקססוריז
מה שמופיע במקומות אחרים כסטנדרט, כאן זה בתשלום או לא קיים בכלל. דוגמאות: כיונון כיסאות חשמלי ניתן לקבל בתוספת מחיר של כמה אלפי שקלים, אך ללא זיכרונות. מראות צד שאינן נפתחות בעת ניטרול הנעילה. והכי נפלא , למערכת הבידור אין צימות ל Google או Apple Car . מישהו מבין את ההגיון העיסקי ?
משה | 26.04.19
9.
אמנם אומרים הֱוֵה זָנָב לָאֲרָיוֹת, וְאַל תְּהִי רֹאשׁ לַשּׁוּעָלִים, אבל במכוניות אני מעדיף להיות
גם הלקסוס המדוברת נמצאת בתחתית הלקסוסים, גם הוולוו 40 V נמצאת בתחתית הוולוואים, שתיהן נראות מסכנות ומכוערות לעומת הרכבים שרק ברמה אחת גבוהה מהן, לא סתם לקסוס משקיעה בפרסום מאסיבי של UX. בהצלחה,
רֹאשׁ לַשּׁוּעָלִים | 25.04.19
3.
מגיב חובב (1מגיב )
כל ג'יפון שיש היום נקרא כביש-שטח, כי ככה הישראלים אוהבים שמוכרים להם אשליה ולוקחים עוד כמה עשרות ש"ח. רכב שטח רציני וטוב הוא עניין אחר, לא נפוץ בארץ. לרוב האנשים מיותר לשלם את העלות הגבוהה (בקניה בביטוח ובתחזוקה) עבור רכב שטח יעודי, אם רוב הנסיעות שלהם בכביש רגיל, ורק פה ושם דרך עפר שכל רכב יכול לנסוע בה, גם כאלו מהמאה הקודמת. AWD שלך (_מגיב 1) יש אפילו בוסבארו העממי ויה גם במאה הקודמת, אבל מטרתו ליציבות ושליטה טובה יורת ברכב בכביש, חד משמעי לא לנסיעות שטח ואין ליצרן או לנהגים כוונה לנסיעות כאלו.
אישימוטו | 22.04.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת