7. למספר 6- חניות הן משאב של העירייה ולא של התושבים. הגיוני להפקיע כמה עשרות מקומות חניה כדי לספק פתרון תחבורה לעשרות אלפי אנשים בכל יום. הקו הסגול יקל מאוד על ההתניידות בתוך תל אביב גם לתושבי העיר- ויוריד מאוד את מפלס הרעש ואת הזיהום בכמה צירי תחבורה ציבורית ראשיים כמו אלנבי, בן-יהודה ולוינסקי ויהפוך אותם לנעימים יותר גם עבור אנשים שגרים בצמוד להם וגם עבור אנשים שסתם עוברים בהם בדרכם למקומות אחרים. מישהו | 24.04.19 (ל"ת)
6. חניות הרכבת הקלה אינה משרתת את תושבי תל אביב אלא את תושבי הפריפרייה ועל הדרך גם מפקיעים חניות שאנשים שקנו דירות לפני שנים תכננו שיהיה להם חניה.. חן | 23.04.19 (ל"ת)
5. התכנית היא לטובת בעלי הקרקע ולטובת העירייה "התכנית המשלימה לקווי מטע"ן" היא לטובת בעלי הקרקע כי לא יופחתו אחוזי הבניה שלהם בעקבות ההפקעה. (הערה: באזורים שבהן זכויות הבניה הן נפחיות (ולא באחוזי בניה, כמו בארלוזורוב) ולא יקטנו קווי הבניין התכנית המשלימה לא משנה דבר). התכנית היא גם לטובת העירייה כי לא תצטרך לשלם פיצויי הפקעה כי ההפקעה לא תוריד את ערך הקרקע (ניתן יהיה לנצל את כל זכויות הבניה). אבל אם הפקיעו חצי מגרש ויש מגבלת קומות יתכן ולא ניתן יהיה להכניס את כל הזכויות בחצי המגרש ולכן על מה שלא ניתן יהיה להכניס במגרש יתקבלו פיצויי הפקעה. כך שהמגיבים שכותבים נגד העירייה במקרה הזה מדברים שטויות. אחד שמבין | 23.04.19 (ל"ת)
2. הטענה שהוועדה עלולה לדרוש ה. השבחה, לא סבירה לא מבין את הטענה ואם אני לא מבין אז ברור שהטענה מופרכת מהדס אשמאי ומשפטפטן ותיק | 22.04.19 (ל"ת)
1. ברור שהתיקון ביוזמת העירייה הוא לטובת העירייה בלבד שתפטור עצמה ממתן פיצוי על הפקעה או ירידת ערך ולאפשר גביית מס השבחה פוטנציאלי. אורי | 22.04.19 (ל"ת)
יישמרו זכויות מגרשים בסמוך לרכבת הקלה
7 תגובות לכתיבת תגובה