אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הדבר הבא בתעופה? הנוסעים יישקלו לפני הטיסה

48 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

47.
לכל הרזים שונאי השמנים
מחיר הדלק של הטסת קילו לאירופה הוא בערך 0.25-0.3 דולר ההבדל של 20 ק"ג בין אנשים רזים לשמנים הוא 5$ באמת שווה את כל השנאת שמנים שלכם? זה שלוקחים לכם 35 דולר על מזוודה של 20 קילו זו רק דרך של חברות התעופה לתמחר לכם את הכרטיס בצורה כזו שתחשבו שיצאתם גאונים שקניתם כרטיס לאו קוסט ב50 דולר לכיוון ואז תשלמו עוד 50 דולר לכיוון על הושבה ומזוודות ובקבוק מים במטוס.
אחד שבדק | 24.04.19
42.
אפשר לשקול בלי להציג את המשקל אלא סכום לתשלום בשקלול המזוודה.
מה שיוצג על המשקל הוא קוד תשלום ולא המשקל בזה נפתרת הבעיה של השיימינג. דרך אחרת היא תשלום לפי קבוצות משקל ולא משקל מדוייק. דרך נוספת היא תשלום כולל כל המטען כך שאין דרך לדעת כמה שוקל הנוסע עצמו אלא כמה דלק צריך בשבילו ובשביל המטען שלו ביחד. כמו בכל תעריפון, מי שעלול לשלם יותר מתנגד ומי שכנראה ישלם פחות, תומך. אם הטכנולוגיה מאפשרת להכניס תמחור מדוייק יותר בלי לפגוע בפרטיות זה יקרה.
F22 | 23.04.19
39.
אמנם הפער יהיה קטן מאד אבל למען ההגינות
פשוט לתמחר לפי משקל כולל של אדם גבר נורמלי כולל 30 קג מזוודה, נניח 110 קג. אדם ששוקל יותר יוריד את המשקל במזוודה או ישלם עבור משקל עודף. מי ששוקל פחות יוכל להוסיף משקל למזוודה עד 110 קג יחד איתו, או לקבל החזר. יש ישראלים שעולים למטוס עם שני תיקים על הגב ששוקלים 30 קג ומעילים כבדים ושולחים מזוודה צנועה כדי לא לשלם אוברוויט, לפחות שישקלו אותם... למרות שלדעתי בסוף המספרים יהיו כמו מספרים של היום, לפחות זה יסדר את הטיסות ואולי גם יטיב עם הורים לילדים בני שלוש ששוקלים 20 קג ומשלמים כרטיס כמו בן 17.
אלעל | 23.04.19
36.
ל35 אל תהיה תמים. זה מתחיל אנונימי ומשם המדרון חלקלק
מעבר לזה שתנאי הפתיחה לא מעודדים אנונימיות (נוסע נשקל בדלפקי הצ'ק אין תוך כדי טיפול בו). וזה לא קשור לשמנים יש פערים של משקל בין ילדים למבוגרים ותינוקות. יש פערים של משקל בין אנשים בגובה 1.6 מ מול אנשים בגובה 1.9 מ. יש פערים של משקל בין נוסעים עם תיק יד קטן לבין נוסעים עם טרולי של 12 קילו ותיק נוסף.
ל 35 | 23.04.19
32.
משקל מזוודה = משקל אנושי
למה אני, ששומר על גזרה, צריך לחשב מה אני מכניס למזוודה שלי כמו מישהו ששוקל 30 קילוגרמים יותר ממני? אין פה אפליה כלפי אנשים שלא מסוגלים להפסיק להאביס את עצמם בשוקולד, כי יש פה באמת עלות נוספת. אני והם לא צריכים לשלם את אותו מחיר, וברע שזה קורה זו אפליה כלפיי. תחשבו כמה קמצנים שמנים ירזו בזכות תמחור לפי משקל כללי. זה יכול להציל את האנושות.
המפקח | 23.04.19
30.
להרבה מגיבים שרוצים ששמנים ישלמו יותר.. יש לי עוד רעיונות
כמו שכתב 26 - השמנת יתר היא מחלה. אז אולי אפשר ש - מי שהולך לשרותים יותר מפעם אחת בטיסה שישלם יותר - מי שזקוק לסיוע גדול יותר מהצוות ישלם יותר - מי שמביא עגלת תינוק ישלם יותר - מי שמזיע בטיסות ישלם יותר - מי שהילד שלו בוכה שלא בזמן הנמכה ישלם יותר - מי שעומד במעבר ומפריע לדיילים לעבור ישלם קנס אפשר לחשוב על עוד דברים ... ואנחנו כחברה לא צריכים לעודד אפליה. הרבה יותר חשוב שלא יטוסו אנשים חולים (או לפחות יחוייבו לטוס עם כיסוי על הפנים) אבל אין דרך מעשית לעצור את זה
n | 23.04.19
24.
תשובה ל 1
אתה ממש גאון! לפי ההצעה שלך, לאחר שכל הנוסעים כבר עלו לטיסה ישקלו את המטוס, ואז יתחילו לתדלק. גאוני! וחוץ מזה, יותר פשוט לדעתך להתקין חיישנים בעשרות נקודות שונות בשדה התעופה (היכן שעומד כל מטוס) ושמסוגלים לשקול עשרות טונות! וכל זה כדי להמנע מהתקנת משקל ששוקל בן אדם. אתה ממש עילוי!
גבי | 23.04.19
23.
ל 2 בואו נהרוג את השמנים וזהו
ואולי נבדוק גם למי הולכים כספי המיסים שלי?אולי ל מס 2?ככה זה התחיל בשנות ה 30 בגרמניה הנאצית התחילו להחריג קבוצות ואז על הדרך להרוג אותם נכים,שמנים,קומוניסטים ,שמאלנים,יהודים חולי נפש חשבתה לפני שכתבתה את התגובה שלך ?מה הקשר שלוקחים על 20 ק"ג 100 דולר?הרי זאת המצאה של חברות התעופה בשנים האחרונות,ראיתה אנשים נוסעים לנופש בלי מזוודה?קיים דבר כזה בעולם?חברות התעופה הנבלות החליטו לחלק את הטיסה לכבודה,מקום ישיבה,ארוחה או לא ארוחה ובדרך העמיסו עלינו עוד עלויות ומה עכשיו ניתן להם רעיון שמי ששוקל 90 ולא 88 ק"ג יקנס על 2 ק"ג ?
יואם | 23.04.19
21.
זה אומר שאם לא ניתן לנחות ביעד, המטוס צפוי להתרסק
אם המטוסים נוהגים כבר היום להסתפק רק באחוז ספייר ורוצים עוד להפחית את זה, זה אומר שאם ברגע האחרון שדה התעופה מודיע לטייס שלא ניתן לנחות. לטייס אין דלק לחפש שדה תעופה חליפי, רק לחפש איפה עדיף להתרסק. כרגיל רק אחרי שיהיה אסון, ישקללו מחדש את העלויות. מה יותר זול ביזבוז של חצי אחוז דלק בכול טיסה, או תשלום פיצויים פעם בכמה שנים.
היעילות תוביל לאסון | 23.04.19
14.
חיסכון נוסף
למה שלא ייתנו לנוסעים חומר משלשל בעודם ממתינים ב- Gate?! בהנחה של אדם ישלשל 0.5 ק"ג בממוצע הרי ניתן לחסוך עוד 200 ק"ג עבור מטוס בן 400 מושבים (= 200 ליטר דלק). חיסכון נוסף על נוסף הוא הקטנת כמות מי ההדחה בשירותי המטוס כי האנשים שכבר חירבנו ישתמשו בהם פחות! סה"כ פוטנציאל לחיסכון בכ- 300 ליטר דלק. כולה חלוקת כדורי לקסטיב בטרמינל! חברים, מה לא נעשה לטובת שכבת האוזון....
זכי | 22.04.19
13.
שיחכו קצת - המשקל הממוצע בעולם רק עולה כל הזמן
אני מבינה את הדילמה של חברות התעופה - משקל שווה כסף - גם מזוודות וגם אנשים, שהם כבדים יותר בד"כ ממזוודה ממוצעת. אפשר לתמחר כרטיסי טיסה לפי ק"ג - זה רק הוגן כלפי חברות הטיסה - אבל אם אנחנו לא מדברים על חברת לואו-קוסט, הגדולות לוקחות מספיק עודף בשביל להרוויח למרות איזה משקל עודף שהנוסעים מביאים איתם. זה עדיין מביך מאוד את רוב האנשים.
יסמין | 22.04.19
5.
למגיב 2 - תכלס? צודק גם, יעודד הרזייה וגם יהיה הוגן כלפי הרזים, זה נכון
למרות שמן הסתם זה נשמע ביזארי אבל היי, מי שלוקח מזוודה של 20 קילו ומי שלא, למה לא משלמים? זה עלול שלא במודע, לעודד הרזייה ויעזור למאות מליוני אנשים בעולם. כן... מאות מליוני אנשים. בפועל? כולם עצלנים וישלמו, זה טבע האדם.
החכם יותר | 22.04.19
4.
למגיב 1 - כיוון שברגע שכולם עלו, אין זמן להתחיל לתדלק חצי שעה ויש סכנת תדלוק
זה אומר שאתה נכנס למטוס, יושב חצי שעה ורק אז, מחכה עוד חצי שעה שיסיימו לתדלק. בנוסף, יש סכנת תדלוק יחד עם כל נוסעי המטוס עליו, זה דורש רגולציות ונראה לך שזה יעבור? בחיי... תמצא עבודה במקום להגיב.
קצת יותר חכם | 22.04.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת