9. נכון מאוד צריך להוריד את הרגולציה. כאשר בנק ירושלים נותן שירות של פקדון/הלוואה לא צריך לדרוש את כל הרגולציה של פתיחת חשבון בפעילות מלאה. מיכל | 03.05.19 (ל"ת)
8. שירות הוא מילת מפתח בלי קשר לעומס הרגולציה. התרחבתם וקיבלתם אישור להיות בנק מסחרי מבלי להטמיע תהליכי עבודה של בנק. לקוח ותיק שנתקל פעם אחר פעם בבעיות שירות אצלכם ולא שהלקוח מבקש לכופף את הנהלים. חבל שותף בחשבון אצלכם | 29.04.19 (ל"ת)
7. ככלל, אני ממש לא אוהב בנקאים. אבל! במקרה הנ"ל הוא בהחלט צודק. ניתוח נכון ויפה. דן | 28.04.19 (ל"ת)
5. פשוט יישום החלטת ממשלה 4027 עם הכניסה לארגון ה oecd, ישראל עשתה החלטה משמעותית - הערכה וצמצום רגולציה עודפת, אשר לא פעם הפכה מנכס, המבטיח שוויון וצמצום כשלי שוק - לנטל מכביד המקשה על תחרות וצמיחה. כך גם במערכת הבנקאית. צודק גיל מאוד, בעיקר בעולם כה משתנה בו לא רק ענקים משחקים על המגרש, אלא גם הפינטקים, אשר מאיימים על עצם קיום הבנקים הקטנים. עבורינו הצרכנים, קיומם וכושר תחרותם של כולם חשוב: ענקים, קטנים וננסים. במערכת כזו - נוכל למצוא שפע של פתרונות למגוון של צרכים של כולנו, כפרטים טכבעלי עסקים רון | 25.04.19 (ל"ת)
4. תלמד מאחד המנכלים לשעבר של בנק ירושלים הוא מנכל של חברה ציבורית למימון חוץ בנקאי (נכיונות שיקים) שם אפשר למכור במחירים גבוהים ולדעת איך לגדר את הסיכונים במחירי הכסף משפטן | 25.04.19 (ל"ת)
2. גיל צודק בנושא הרגולציה אבל... אם הבנק היה פונה לעסקים קטנים ובנוניים , הוא יכל להצליח בענק... עובד יפה בגיוס ומתן אשראי בריבית גבוהה יחסית ללקוחות שאינם טריפלa... אם היה עובד באותה שיטה גם בעסקים היה מגיע להשגים יפים בנקאי לשעבר | 25.04.19 (ל"ת)
הפספוס הגדול של ועדת שטרום
9 תגובות לכתיבת תגובה