63. ליסגור את העסק המזיק ומתעלל בנוסעים בנוסף. להחזיר אוטובוס,חשמלי ולא סיני. אף אחד | 29.04.19 (ל"ת)
62. כסף קטן לא מעניין את הזכיינים,במיוחד כשיש חברת ביטוח מעורבת ככה זה כשיש חברת ביטוח שותפה במיזם..אם הם רק מריחים קצה של פרומיל אחוז אפשרות להקטנת רווח הם לא ייגעו בפרויקט. אבל לשלם לאנשים תביעות כשצריך ? מילה גסה. שוש | 29.04.19 (ל"ת)
61. ברוך שפטרנו. המדינה פעלה בתבונה הזכיין הקיים לא יעיל ובונה על הפראייריות של המדינה יור הקבוצה בייגה שוחט טיפוס כושל ועצל עובד | 29.04.19 (ל"ת)
60. אה שהאוצר חוסך בקצת ואח"כ משלם בהרבה כרגיל מי שיזכה במכרז ייקח סיכונים גדולים מידיי ואח"כ יתחילו הוויכוחים לפתיחת החוזה, שיפורים וכו' דבר שיגרור זמן ועלויות גדולות מכפי החיסכון. מוטי | 29.04.19 (ל"ת)
59. 12 מיליון רווח, לא נשמע הרבה לאופרציה לאופרציה כזו, כמה זה באחוזים מהמחזור? זו חבקה פרטית שהמטרה שלה להרוויח אני | 29.04.19 (ל"ת)
58. תדגילי מכרזים של מתמודד חזיר כל הנסיונות של סטיפס להפחיד את המתמודדים הקיימים, נועדה לתכלית אחת לדאוג לפחות מתמודדים על המכרז ובכך לשפר את יכולת הזכייה שלהם. פיני | 29.04.19 (ל"ת)
55. מכרזי הממשלה כשלונות מהדהדים הפסד לצבור פקידונים נבערים משרבטים מכרזים הזויים בניקפים כספיים לא מובנים. לא פלא שחלק מהצכרזים מסתיימים בלי מעטפות הצעה שביט | 28.04.19 (ל"ת)
53. זה יהיה אסון לתושבי ירושלים. החברה הנוכחית מצויינת כולם עוד יתחרטו על הטפשות של פקידי האוצר גלילי | 28.04.19 (ל"ת)
52. במקרה הטוב יהיו 3 הצעות. מכרז מסוכן וקשה לי להאמין שקבוצת דן אלקטרה ואלסטום לא יגישו הצעה למכרז היוקרתי הזה. יריב | 28.04.19 (ל"ת)
51. כך זה כשנותנים לרועצים משפטיים לכתוב ולאשר מכרזים שהם בד"כ לא מבינים בהם, ורק מנסים "לרצות את בג"ץ". אבי | 28.04.19 (ל"ת)
50. אחלה יעילות ממשלתית ! מול חזירות יזמים מחביאים רווחים לא להאמין לדיווחי רווחיות מחביאים רווחים במחירי העברה הממשלה חסה על כספי משלם המיסים | 28.04.19 (ל"ת)
49. תמרור אזהרה ענק! חברות לא מוותרות על מקור הפרנסה שלהם סתם! משהו מהותי לא בסדר עם המכרז הזה. סביר מאוד שהרגולטור הולך לפוצץ שוב כספי מיסים לריק, אך את האנשים מה שמעניין זה הקנסות שסיטיפס נותנת לכאלה שלא משלמים על הנסיעה... משה משה | 28.04.19 (ל"ת)
48. למה כבר שנתיים לא קורה כלום על התשתית 1 המוכנה ? חבל על כל יום שחולף תסיימו במיידי את התשתית 2 ירושלמי | 28.04.19 (ל"ת)
46. רכבת קלה ירושלים מה שחסר זה רק לתת לרכבת לבנות ולנהל את זה.גילה הלוואי והיו נפטרים ממך דרומי | 28.04.19 (ל"ת)
45. מה זה סיטי פס?? אין שם עברי לרכבת יהודית בירושלים? סיטי פס ??? איכס. תוחזר העברית לרכבת! | 28.04.19 (ל"ת)
44. מעונשה של זו ישששששששש. החלאות הולכות הביתה עם צי הבבונים המושחתים שלהם. ברוך שפטרנו | 28.04.19 (ל"ת)
41. הלקח: מאבק של כל אלפי היחידים חולל בסוף צונמי, כנסו. כל אותם מאות ואלפים שהתקוממו מול הפקחים ויצרו דעת קהל עוינת לסיטיפס נתנו רוח גבית לפקידי האוצר לסלק אותם. כמי שעוקב אחרי התנהלות האוצר מול סיטיפס, עכשיו זה רק המכה בפטיש, החלק העיקרי היה היציאה למכרז אחרי שסיטיפס בשחצנותם העלו את הדרישות במו"מ שקדם למכרז, ובזכות דעת הקהל העוינת הן לא נענו. נוסע שסבל ונאבק | 28.04.19 (ל"ת)
40. אוטובוסים חשמלים ונת"צ מתחלף לפי שעות העומס חבל על ההקעה והזמן, יש לתגבר קווים ונתיבי תחבורה ציבורית לפי הלחץ ע"פ צפייה במצלמות דני | 28.04.19 (ל"ת)
39. מהרכבת הקלה התייאשנו .מתי תגיע תגיע סוף סוף החברה שתתחרה באגד? נמאס כבר מהבטחות. שבוי של התחבורה הציבורית | 28.04.19 (ל"ת)
36. במכרז לקחת בחשבון גם קווים עתידים צריך שחברה אחת תרכז את כל קווי הרכבת העכשוויים והעתידים , לכן צריך שיהיה התייחסות במכרז לעוד קווים וזאת על ידי הכנסת נוסחה קבועה של תשלום למפעיל לפי פרמטרים מסוימים כמו אורך הקו החדש ,מספר התחנות וכולי וכולי אילן | 28.04.19 (ל"ת)
35. שלום ולא להתראות מחסור חמור בקרונות? תדירות נמוכה מדי? תחנות קטנות מדי שלא מציעות הגנה מספקת? מכונות כרטיסים מיושנות ואיטיות בטירוף? כרטיסנים גסי רוח? חייבים חייבים חייבים להשקיע בתחבורה ציבורית, אבל כל עוד מדובר בחברות עיסקיות שמחפשות למקסם רווחים מי שמשלם את המחיר הוא ציבור הנוסעים, וכל עוד רמת השירות היא כזאת אז מי שמתשמש בתחבורה ציבורית הוא רק מי שאין לו ברירה אחרת. עמוס | 28.04.19 (ל"ת)
30. המודל העסקי של סיטיפס: לבלבל את הנוסעים - ואז לקנוס אותם כל שיטת רכישת, תיקוף ואז בדיקת הכרטיסים, מסורבלת, מיושנת, מבלבלת ולא יעילה. בכוונה? כי זה מקל לתת קנסות לנוסעים, שרובם (בעיקר ילדים, קשישים, תיירים - שממילא נמצאים במצב של לחץ ודוחק בתוך הקרון) לא מבינים את התהליך המסובך הזה. ירושלמי | 28.04.19 (ל"ת)
27. מציין זה דוווקא הודעה משמחת לתושבי ירושלים הנוסעים ברכבת קלה-התנהלות שלה פשוט זעווה-תדירוד נמוכה, תקלות בלתי פוסקות, דוחק, פקחים המשתוללים והכי גרוע חוסר אלטרנטיבה. אני מאוד מקווה שהם יעזבו גם את הקוו הקיים ויביאו חברה אחרת רצוי מחו"ל שתראה איך מפעילים דברים כאלה כמו שצריך לסביעות רצונם של הנוסעים לאוניד | 28.04.19 (ל"ת)
26. יששש שמח שסטיפס מחוץ למשחק. אהל לא הבנתי תיתכן דחייה בפרוייקט בגלל שידחה המכרז? זאת אומרת יהיו תשתיות מתאימות ולא יפעלו עליהן רכבות? אבסורד.. דניאל | 28.04.19 (ל"ת)
25. הערכה שלי שפיר יזכו ופקידי האוצר ידווחו על הצלחה כבירה. על חסכון של מליארדים. אחרי זה שפיר יתקעו את הפרויקט שפיר ידרשו ויקבלו פי שלוש כסף מהמחיר הראשוני וזה ייקח כמובן הרבה זמן. כבר עדיף להביא חברה סינית עם פועלים סינים שתעשה את זה. אחד | 28.04.19 (ל"ת)
24. הכותרת - אידאולוגיה טהורה החגשהט היא שסיטיפס לא ניגשה למכרז, בטענה שתנאיה נוקשים מדי; לא שהיא "עוזבת את העיר" (במפח נפש מהעיר עצמה, כביכול). האם על כל פעם שחברה לא ניגשת למכרז בתל אביב אתם מדווחים שהם "עוזבים את העיר"? אידאולוגיה. יונתן | 28.04.19 (ל"ת)
23. אחד שיודע ומבין.... מדינת ישראל לא יודעת לנהל פרוייקטים כאלה ! אין פלא שעד שהמכרז ייסגר, היא תשאר עם מתמודד אחד. הבעיה היא לא במגזר העסקי אלא במנהלי הפרוייקטים של מדינת ישראל שחושבים שיכולים ללמד את התעשייה איך לעבוד. זה קןרה בכל תחום וזה עולה למשלם המיסים, ה-מ-ו-ן ! אין כמעט פרויקט בטחוני שלא חורג מהעלויות שלו בגלל שמגיע סגן אלוף ומחליט שאחרי שההזמנה נחתמה המפרטים הטכניים הם רק המלצה בשבילו. כל שינוי כזה גורר אחריו שינוי בתימחור ואז מתחילים לריב עם האוצר. משטרת ישראל מחפשת בנרות ספקים שייגשו למכרזים שלה כי לתעשייה נמאס כבר מהקנסות שלה שקורים תמיד באשמתה וזו רק דוגמא אחת. כל הכבוד לסיטיפס שפרשה מהמכרז ועכשיו יצא המרצע מהשק... לא אתפלא ששאר החברות יפרשו גם כן לפני סיום ההליך המיכרזי. חבל אבל כל כך אופייני לרשויות ממשלתיות להאשים את כולם חוץ מלבדוק את עצמן. ואז להסתתר מאחורי האימרה הכוללנית שזה כספי משלם המיסים. הם בחיים לא שילמו על כלום מכיסם ! מי שחושב שהאוצר שומר על הקופה הציבורית, שיחשוב כמה עולה עיכוב ברכבת הקלה בהפסד גולמי למשק ויבין שלא נחסך כאן כלום. גרביים צהובות | 28.04.19 (ל"ת)
22. המדינה לא מחלקת מתנות חינם הגיע הזמן וכל הכבוד לעושים מלאכתם נאמנה בממשלה סוף סוף | 28.04.19 (ל"ת)
21. ירושלים ברוך שפטרנו ולמה ? כי היא הסיבה לעיכוב להארכת הקו מהר הרצל לקרית יובל שהיה צריך לפעול כבר לפני 4 שנים מאיר רובס | 28.04.19 (ל"ת)
20. חבל סיטיפס מפעילה את הקו מעולה, עברו את כל חבלי הלידה וחבל שעוזבים. ( אם כולם היו משלמים היינו חוסכים את המראות הפחות נחמדים ברכבת, אם לא הייתה אכיפה הרכבת היתה הופכת לרכבת חינם. ) גליק | 28.04.19 (ל"ת)
19. החברה הישראלית לא זקוקה לחברות עסקיות ניבזיות כמו סיטיפס. נכון, החברה השקיעה בקו כ- 4 מיליארד שקל. אבל זו עדיין לא סיבה לרדות בנוסעיה, בנוסעיה השבויים. סיטיפס סחטה את המדינה בהטבות כספיות על חשבון כ-ו-ל-ם, וכמובן את הנוסעים. לא בכדי כנסת ישראל ביצעה תיקון לחוק הרכבות הקלות בנושא ערר על קנסות שסיטיפס חילקה ברוחב לב וברוחב יד, גם למי ששילם. מסתבר שסיטיפס סחטה גם את משרד התחבורה. דוגמה: השיטה של "ערך צבור" עבדה עד 1/1/2017 בכל מפעילי התחבורה הציבורית בארץ, חוץ מאשר בסיטיפס. למה? כי זה לא הופיע בהסכם של לפני 15 שנה ולפיכך סיטיפס ביקשה בשבילו כסף. ב- 1/1/2017 סיטיפס נכנעה והחלה לכבד ערך צבור, אבל עדיין היא החברה היחידה שמסרבת למכור "ערך צבור". ככל שהחברה תיעלם מהנוף הציבורי מוקדם יותר - כן ייטב. דני, ירושלים | 28.04.19 (ל"ת)
18. קנסות לכל אלו שמתלוננים על הקנסות, תתקפו את הכרטיסים ולא יהיה לכם קנס! חאלאס! בננה | 28.04.19 (ל"ת)
17. חבל שהיא עוזבת מרצון... ציבור הנוסעים שבפועל כתוצאה מההתנהגות של סיטי פס הפך להיות שבוי חדל אישים היה צריך לקנוס אותה ולהעיף אותה כבר מזמן מזמן הרכבת הזו היא האסון הגדול ביותר של יאושלים שגם ככה תקועה במאה ה11 בני | 28.04.19 (ל"ת)
16. ברוך שפטרנו שילכו לחפש מכרז בתחום אחר שמאפשר לקנות אזרחים על ימין ועל שמאל ללא אבחנה וללא מידתיות אליה | 28.04.19 (ל"ת)
14. פעילות ביזיונת בקו הקיים אחרי השעה 20:00 בערב הרכבת מגיעה פעם ב15 דקות, אחרי 18:00 לרוב יש עיכובים ורכבות מלאות עד אפס מקום באנשים. הרכבת בשעות העומס צריכות להגיע כל 3 דקות בדיוק כמו ברוב מקומות העולם במיוחד כאשר מדובר אך ורק בשתי קרונות. הדוקטור | 28.04.19 (ל"ת)
13. סטיפס חברה מפגרת סטיפס חברה כושלת שלא יודעת לתחזק את הקווים הקימים וכל שכן שאת הקווים החדשים מחלקים דוחות בלי קשר על ימין ועל שמאל ואין מה לעשות אז טוב מאוד שהם פרשו היו צריכים להעיף אותם ממזמן דני כהן | 28.04.19 (ל"ת)
12. ומהשעה 20:00 הרכבת מגיעה כל 15 דקות זה דבר הזוי שבעיר כה גדולה, אחרי השעה 8 בערב, צריך לחכות לפחות 15 דקות לרכבת. ואז כמובן לחכות עד חצי שעה נוספת לאוטובוס קונקשן נוסף. כי עם הרכבת לא מגיעים ישר הביתה ותמיד צריך עוד קו אוטובוס. אני מלמדת בירושלים בשעות הערב, וכדי להגיע הביתה מבית הדפוס למושבה הגרמנית - לפעמים לוקח לי שעה עד שעה וחצי להגיע הביתה. בושה וחרפה. רות | 28.04.19 (ל"ת)
11. ימות המשיח, לפעמים הצדק מנצח. חברה מקוללת וארורה, מפעיליה מנוולים שהתעללו בנו כמעט עשור שילכו לעזאזל אחד מהסרדינים שנמחצים מידי יום | 28.04.19 (ל"ת)
10. בסוף זה יראה כמו הרכבת של ת"א-ירושלים..משהו שלא נוסע... כל המפעילים יברחו ואז ההשקעה יורדת לטמיון ... אבי | 28.04.19 (ל"ת)
9. אף אחד לא מדבר על הקו הקיים ועל מצוקת הקרונות הקשה הקיימת כל ירושלמי וכל מי שמגיע לעיר ונוסע בקו - האדום - הקיים ופועל כעת יודע שלא ייתכן שצריך לחכות לרכבת בשעות השיא במקרה הטוב 6 דקות ולרוב 7-8 דקות. בשעות השיא הרכבות עמוסות לעייפה מה שיוצר עיכובים וזמני המתנה ארוכים בכל תחנה ותחנה ומאריך את הנסיעה. הרי אין תחלופה לרכבת הקלה בחלק מהמסלול שלה. מזמן כבר התדירות הייתה אמורה להיות 4-5 דקות בשעות השיא לפי מה שהבטיחו בתחילת שנות ה2000!. הנושא לא הולך להשתפר כלל וכלל בתקופה הקרובה - קרונות חדשים נוספים לא הוזמנו עדיין מהיצרן וגם לפי כל הכתבות אין שום תוכנית שכזו. בכל מקרה, זה לא "מוצר מדף" וגם אם "מחר" יזמינו קרונות נוספים אז ייקח להם בטח שנה או שנתיים אם לא יותר להגיע. למעשה, מאז שהקו נחנך ב2011 לא התווסף שום קרון חדש וכמות הנוסעים רק גדלה וגדלה משנה לשנה. בתקופות חגים בכלל מפוצץ. תיירים שמגיעים בהלם מהעומס והקושי הרב לקנות כרטיס פשוט לרכבת, מהתור הארוך לעיתים למכונות. מהבחינה הזו טוב שסיטיפס עוזבת כדי לא לספוג את הזעם של הנוסעים שרק הולך וגובר. תקנו אותי אם אני טועה! ירושלמי שגם נוסע בקו | 28.04.19 (ל"ת)
8. הקומבינה הקבועה מחיר נמוך ואחר כך טופח למחיר פי כמ ככה זה במדינת המושחתים ראו כל תחום הרכבת קונים את כל הזבל הזול שעולה פי כמה בתיקונים ואיכות זבל תום | 28.04.19 (ל"ת)
7. 2 תבדוק את העובדות גובה הקנס נקבע על ידי המדינה יותר מזה, המדינה היא זו שקובעת את היעד שהמפעיל צריך לעמוד בו מבחינת כמות הקנסות שנתנו... (ביחס לכמות הנוסעים שלא משלמים) יוסף | 28.04.19 (ל"ת)
6. סיטיפס חברה כושלת ,רופסת, עלובה ומחורבנת! חברה שהיא כישלון מוחלט , כל שנה היא שידרגה את הרפיסות והחידלון שלה, בשורה טובה לתושבי ירושלים והסביבה.זלזול מוחלט מבלי יכול לשפר ולהגיב בציבור הנוסעים ששילם ממיטב כספו לנסוע ברכבת. הללוייה! אלי תל אביב | 28.04.19 (ל"ת)
2. מה קרה סיפי פס? אסור במכרז החדש לקנוס פי שלושים מעלות הנסיעה? תגידו את האמת,הרווחתם בעיקר מהקנסות ולא מתפעול הרכבת. מגיב סדרתי | 28.04.19 (ל"ת)
מפעילת הרכבת הקלה בירושלים עוזבת את העיר
63 תגובות לכתיבת תגובה