אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מפעילת הרכבת הקלה בירושלים עוזבת את העיר

63 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

41.
הלקח: מאבק של כל אלפי היחידים חולל בסוף צונמי, כנסו.
כל אותם מאות ואלפים שהתקוממו מול הפקחים ויצרו דעת קהל עוינת לסיטיפס נתנו רוח גבית לפקידי האוצר לסלק אותם. כמי שעוקב אחרי התנהלות האוצר מול סיטיפס, עכשיו זה רק המכה בפטיש, החלק העיקרי היה היציאה למכרז אחרי שסיטיפס בשחצנותם העלו את הדרישות במו"מ שקדם למכרז, ובזכות דעת הקהל העוינת הן לא נענו.
נוסע שסבל ונאבק | 28.04.19
35.
שלום ולא להתראות
מחסור חמור בקרונות? תדירות נמוכה מדי? תחנות קטנות מדי שלא מציעות הגנה מספקת? מכונות כרטיסים מיושנות ואיטיות בטירוף? כרטיסנים גסי רוח? חייבים חייבים חייבים להשקיע בתחבורה ציבורית, אבל כל עוד מדובר בחברות עיסקיות שמחפשות למקסם רווחים מי שמשלם את המחיר הוא ציבור הנוסעים, וכל עוד רמת השירות היא כזאת אז מי שמתשמש בתחבורה ציבורית הוא רק מי שאין לו ברירה אחרת.
עמוס | 28.04.19
30.
המודל העסקי של סיטיפס: לבלבל את הנוסעים - ואז לקנוס אותם
כל שיטת רכישת, תיקוף ואז בדיקת הכרטיסים, מסורבלת, מיושנת, מבלבלת ולא יעילה. בכוונה? כי זה מקל לתת קנסות לנוסעים, שרובם (בעיקר ילדים, קשישים, תיירים - שממילא נמצאים במצב של לחץ ודוחק בתוך הקרון) לא מבינים את התהליך המסובך הזה.
ירושלמי | 28.04.19
27.
מציין
זה דוווקא הודעה משמחת לתושבי ירושלים הנוסעים ברכבת קלה-התנהלות שלה פשוט זעווה-תדירוד נמוכה, תקלות בלתי פוסקות, דוחק, פקחים המשתוללים והכי גרוע חוסר אלטרנטיבה. אני מאוד מקווה שהם יעזבו גם את הקוו הקיים ויביאו חברה אחרת רצוי מחו"ל שתראה איך מפעילים דברים כאלה כמו שצריך לסביעות רצונם של הנוסעים
לאוניד | 28.04.19
23.
אחד שיודע ומבין....
מדינת ישראל לא יודעת לנהל פרוייקטים כאלה ! אין פלא שעד שהמכרז ייסגר, היא תשאר עם מתמודד אחד. הבעיה היא לא במגזר העסקי אלא במנהלי הפרוייקטים של מדינת ישראל שחושבים שיכולים ללמד את התעשייה איך לעבוד. זה קןרה בכל תחום וזה עולה למשלם המיסים, ה-מ-ו-ן ! אין כמעט פרויקט בטחוני שלא חורג מהעלויות שלו בגלל שמגיע סגן אלוף ומחליט שאחרי שההזמנה נחתמה המפרטים הטכניים הם רק המלצה בשבילו. כל שינוי כזה גורר אחריו שינוי בתימחור ואז מתחילים לריב עם האוצר. משטרת ישראל מחפשת בנרות ספקים שייגשו למכרזים שלה כי לתעשייה נמאס כבר מהקנסות שלה שקורים תמיד באשמתה וזו רק דוגמא אחת. כל הכבוד לסיטיפס שפרשה מהמכרז ועכשיו יצא המרצע מהשק... לא אתפלא ששאר החברות יפרשו גם כן לפני סיום ההליך המיכרזי. חבל אבל כל כך אופייני לרשויות ממשלתיות להאשים את כולם חוץ מלבדוק את עצמן. ואז להסתתר מאחורי האימרה הכוללנית שזה כספי משלם המיסים. הם בחיים לא שילמו על כלום מכיסם ! מי שחושב שהאוצר שומר על הקופה הציבורית, שיחשוב כמה עולה עיכוב ברכבת הקלה בהפסד גולמי למשק ויבין שלא נחסך כאן כלום.
גרביים צהובות | 28.04.19
19.
החברה הישראלית לא זקוקה לחברות עסקיות ניבזיות כמו סיטיפס.
נכון, החברה השקיעה בקו כ- 4 מיליארד שקל. אבל זו עדיין לא סיבה לרדות בנוסעיה, בנוסעיה השבויים. סיטיפס סחטה את המדינה בהטבות כספיות על חשבון כ-ו-ל-ם, וכמובן את הנוסעים. לא בכדי כנסת ישראל ביצעה תיקון לחוק הרכבות הקלות בנושא ערר על קנסות שסיטיפס חילקה ברוחב לב וברוחב יד, גם למי ששילם. מסתבר שסיטיפס סחטה גם את משרד התחבורה. דוגמה: השיטה של "ערך צבור" עבדה עד 1/1/2017 בכל מפעילי התחבורה הציבורית בארץ, חוץ מאשר בסיטיפס. למה? כי זה לא הופיע בהסכם של לפני 15 שנה ולפיכך סיטיפס ביקשה בשבילו כסף. ב- 1/1/2017 סיטיפס נכנעה והחלה לכבד ערך צבור, אבל עדיין היא החברה היחידה שמסרבת למכור "ערך צבור". ככל שהחברה תיעלם מהנוף הציבורי מוקדם יותר - כן ייטב.
דני, ירושלים | 28.04.19
12.
ומהשעה 20:00 הרכבת מגיעה כל 15 דקות
זה דבר הזוי שבעיר כה גדולה, אחרי השעה 8 בערב, צריך לחכות לפחות 15 דקות לרכבת. ואז כמובן לחכות עד חצי שעה נוספת לאוטובוס קונקשן נוסף. כי עם הרכבת לא מגיעים ישר הביתה ותמיד צריך עוד קו אוטובוס. אני מלמדת בירושלים בשעות הערב, וכדי להגיע הביתה מבית הדפוס למושבה הגרמנית - לפעמים לוקח לי שעה עד שעה וחצי להגיע הביתה. בושה וחרפה.
רות | 28.04.19
9.
אף אחד לא מדבר על הקו הקיים ועל מצוקת הקרונות הקשה הקיימת
כל ירושלמי וכל מי שמגיע לעיר ונוסע בקו - האדום - הקיים ופועל כעת יודע שלא ייתכן שצריך לחכות לרכבת בשעות השיא במקרה הטוב 6 דקות ולרוב 7-8 דקות. בשעות השיא הרכבות עמוסות לעייפה מה שיוצר עיכובים וזמני המתנה ארוכים בכל תחנה ותחנה ומאריך את הנסיעה. הרי אין תחלופה לרכבת הקלה בחלק מהמסלול שלה. מזמן כבר התדירות הייתה אמורה להיות 4-5 דקות בשעות השיא לפי מה שהבטיחו בתחילת שנות ה2000!. הנושא לא הולך להשתפר כלל וכלל בתקופה הקרובה - קרונות חדשים נוספים לא הוזמנו עדיין מהיצרן וגם לפי כל הכתבות אין שום תוכנית שכזו. בכל מקרה, זה לא "מוצר מדף" וגם אם "מחר" יזמינו קרונות נוספים אז ייקח להם בטח שנה או שנתיים אם לא יותר להגיע. למעשה, מאז שהקו נחנך ב2011 לא התווסף שום קרון חדש וכמות הנוסעים רק גדלה וגדלה משנה לשנה. בתקופות חגים בכלל מפוצץ. תיירים שמגיעים בהלם מהעומס והקושי הרב לקנות כרטיס פשוט לרכבת, מהתור הארוך לעיתים למכונות. מהבחינה הזו טוב שסיטיפס עוזבת כדי לא לספוג את הזעם של הנוסעים שרק הולך וגובר. תקנו אותי אם אני טועה!
ירושלמי שגם נוסע בקו | 28.04.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת