אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מקום ראשון - ריסקיפייד: "אמזון מדהימה, אבל יש דברים שהיא לא מסוגלת לעשות. אנחנו כן"

23 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

18.
עידו גל - חבל שלא למדת את לקחי דב מורן שהציע למתחרים ל"התחיל להתפלל"
פרצתי בצחוק פרוע כאשר קראתי את ההצהרה המגוחכת שלך "יש דברים שאמזון לא מסוגלת לעשות. אנחנו כן". לו רק רצתה, אמזון יכולה באחר צהריים אחד של הרצת קבוצת פיתוח לא גדולה לשכפל את כל הידע שמצוי בריסקיפייד. אם הם לא טרחו לעשות את זה עד עכשיו כנראה לא מדובר בגרוייסע מציאה. ד"א, תבדוק מה עלה בגורל "הסטארטאפים המבריקים" משנים עברו. עגום למדי. נשתמע בעוד שנה שנתיים.
דב מורן לעניים | 10.05.19
13.
מארקי מארק
מדהים מה קורה כשבודקים את ההבטחות שלהם אחרי כמה שנים. רואים עד כמה אין לעיתנאים פה מושג. ב-2012 חמשת הראשונות היו קונדואיט שמאז מתה, powermat שלא רלוונטית, imesh כנ"ל, קנשו שמדשדשת כבר עשור, וAeroScout שאמנם נמכרה בסכום סביר מינוס, אבל מאז נסגרה ע"י הרוכשת. הרשימות של 2009-2014 נעלמו מהמערכת באופן מפתיע. מסכנים ריסקיפייד, נראה שכלכליסט קברו אותם.
לא יודע אם חברת היח"צ שלהם מדהימה, או שהעיתנאית פטי | 09.05.19
10.
שום תהליך יחודי, שום מוצר ייחודי, ושום טכנלוגיה ייחודית
יש עוד כמה עשרות, אם לא יותר, חברות דומות בעולם. וכמובן אמזון עצמה, עם המשאבים העצומים שלה, שיכולה להושיב לכמה ימים כמה מאות מעצבים, אנליסטים, ומתכנתים על פרוייקט דומה ולשכפל את כל מה שריסקיפייד מתיימרת לעשות.
לוני | 09.05.19
5.
לא המציאו מאומה. ה"טכנלוגיה" שלהם ייחודית בערך כמו עוד אי-קומרס סיני
ועכשיו רק נותר להתראיין אצל כמה שיותר עיתונאים פתיים שאינם מבינים בתחום כדי למשוך את תשומת ליבם של חברות ענק, בתקווה שאחת מהם תרכוש אותם בכמה מיליונים. כסף לבוטנים בשביל אמזון לדוגמא, בוחטה נאה בשביל המייסדים. Pump and Dump שרוכב על הצלחות טכנולוגיה אמיתיות מישראל.
מומחה | 08.05.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת