8. ל 5 נירו חשמלי יגיע השנה ? מי אמר שנירו חשמלי יגיע השנה ? הם לא נותנים שום תחזית. לא יודעים להגיד. אם אתה יודע מתי. , נא עדכן אותנו דני | 30.04.19 (ל"ת)
7. למה לא לקחת מס יותר גבוה המדינה. לוקחת מסים אדירים בתחבורה הציבורית. אבל מול הסינים ,נותנת להם יד חופשית. תתעוררו הם ישלטו וינתבו את ניהול התעשיה. איפה תעשיית כחול לבן, שהיא בכמה וכמה יותר איכותית מהסינים. הסינים הם מעתיקנים מעולים, אבל מפתחים על הפנים. האם לשר ישראל כץ יש נגיעה בדבר? הרי הוא מקושר למישהו שמייבא אוטובוסים מסין. חומר למחשבה. תראו את הכתבה של אנליסט בנוגע לאוטובוסים בארץ. תופתעו נהג | 30.04.19 (ל"ת)
5. חשמל זורם בכפות ידיי המעבר לחשמלי כנראה בלתי נמנע וטוב שכך.. השנה שתבוא עלינו לטובה כבר נראה את הנירו החשמלית כרכב עממי וראשון בשוק.. מעניין יהיה לראות כיצד השוק יגיב. יואב | 29.04.19 (ל"ת)
4. רכב חשמלי זה הדבר הבא בעולם כבר הבינו את זה שהרכבים החשמליים זה הדבר הבא, רק בישראל מתקשים עם העניין ואין תשתיות מתאימות... בינתיים יש את ההיברידיות שזה כבר טוב אבל חייבים לעשות עוד קפיצת מדרגה בעניין. יוסי דוידי | 29.04.19 (ל"ת)
2. ובהצלחה לאינטל עם רשימת קניית החברות המדהימה שלה, מקווה שהסיפור עם מובילאיי יהיה שונה. א | 29.04.19 (ל"ת)
1. בארץ מבינים ברכב חשמלי או אוטונומי, בדיחה... חוץ ממובילאיי, שפיתחה ומוכרת בעיקר סנסורים, ומפתחת מיפוי מתקדם-שישתמשו בו בעתיד, אין הרבה חברות רציניות בארץ.. אנחנו מפגרים מאחורי ארה"ב, וגרמניה, רוב הניסויים המתקדמים, והיכולות הרציניות, לא מתבצעים בישראל.. ישראל, עדיין בשלבים דיי התחלתיים, כמו כל התחום של הרכב האוטונומי, לדעתי, בערך 20% ממה שצריך להיות מפותח בתחום.. שוק הרכב החשמלי הרבה יותר סגור על עצמו, וזו טכנולוגיה מוכחת שהגיעה לבשלות יחסית, עדיין יש מה לפתח ולהתקדם בתחום הסוללות-לקלות יותר, ועם קיבולת גבוהה יותר, אבל עתיד הרכב החשמלי בטוח... בתחום הרכב האוטונומי, יש כמה סנסורים, וכרטיס גרפי בפיתוח שצורך דיי הרבה חשמל, וזיהוי תמונה בעייתי-בלשון המעטה, אבל חסר עוד המון... ממישהוא שמבין בתחום טיפה.. א | 29.04.19 (ל"ת)
הסינים נותנים גז במכונית החשמלית בדרך מערבה
8 תגובות לכתיבת תגובה