20. תחבורה ציבורית עד שנבחרי הציבור לא יחלו לנסוע באופן סדיר בתחבורה הציבורית הם לא יקצו סכומים נכבדים לתחבורה הציבורית. הרכבת, למשל, קופחה שנים רבות בתקציבים עקב ההעדפה הפוליטית של מפא״י וגרורותיה באגד. הם רצו למנוע תחרות באגד מבחינה פוליטית אלי | 30.04.19 (ל"ת)
19. חכמי חלם חנקתם עם האוטובוסים זו תוכנית זדונית לחנוק את האזרחים.במקום נת"צים פשוט תורידו את הכמות המטורפת של האוטובוסים והמכוניות.סעו ברכבת יש יותר מידי מכל קו זה בזבזני ומיותר.בתוך העיר לא צריך לנסוע עם הרכב.די פני | 30.04.19 (ל"ת)
18. סגרו נתיב באילון צפון לתחבורה ציבורית ו- 3 אוטובוסים בשעה עוברים בבוקר במקום לאפשר גם לרכב פרטי לנסוע בנתיב השלישי ולצמצם פקקים פתחו נתיב ציבורי שלישי ותחבורה ציבורית בקושי נוסעת בו לולה | 29.04.19 (ל"ת)
17. נתיבי תחבורה ציבורית למה יש נתיבי תחבורה ציבורית ולא אוכפים מלא מכוניות פרטיות נוסעות בנתיב תחבורה ציבורית ללא תגובות של המשטרה מני | 29.04.19 (ל"ת)
16. יש למנות אנשי מקצוע ולא פוליטיקאים לטיפול בבעיה רק כאשר התכנון והביצוע יתרכזו סביב צרכי משתמשי התחבורה הציבורית - הנוסעים, ולא שיקולים של המפעילים והפוליטיקאים המעוניינים לגזור סרט, נראה שינוי. עד אז, הפוליטיקאים ימשיכו לקשקש שטויות.. נוסע קבוע | 29.04.19 (ל"ת)
14. במידה והאוטובוסים יהיו חשמליים דהיינו לא פולטים גזים וגם לא רועשים אין שום סיבה שבעולם למנוע בניית תחנות, במידה ומדובר על מנועי בעירה רועשים ומזהמים אז יש בעיה. הקלקלן | 29.04.19 (ל"ת)
13. למה לא לתת לסינים את כל הפרויקט בשיטת BOT ב-BOT הם גם ממנים ואחר כך מרוויחים. כמו הסיני במנהרות הכרמל. ובדומה לכביש 6. ממילא יהיה צריך לשלם לרכבת תחתית / קלה. אל תאימנו לנת"ע ולשוחרי טובתה. ואל תאמינו למפחדים מסינים. במקרה הטוב הם טיפשים. חחח | 29.04.19 (ל"ת)
12. תוכנית החירום שתכפיל את שטחי התחבורה הציבורית קו אוטובוס 567 יעד כפ"ס ת"א שווה דונם סעיד | 29.04.19 (ל"ת)
10. עד 2040, כי לא יכלו לעשות את זה יותר מאוחר עוד עשרים שנה שנהיה בריאים. אם העולם יתקיים עד אז. אבגדה | 29.04.19 (ל"ת)
9. כחלון יסע באוטובוס כץ בשאטלים וביבי ישלם אגרה שאמה ישלם על חניה וחולדאי.. זה כבר אבוד סנילים | 29.04.19 (ל"ת)
8. הותמ"ל הוא מצבה לכישלון בירוקרטי ועדות התכנון מתפקדות באופן גרוע, כך טוענת.... מדינת ישראל ולכן המדינה ממציאה ועדות שעוקפות את הועדות הכושלות של עצמה, ובתהליך פוגעות בזכויות האזרח ובתכנון נכון. כך עם הועדה לתשתיות לאומיות וכך עם הותמ"ל. לא היה יותר נכון לתקן את הועדות המחוזיות המקולקלות? המהנדס | 29.04.19 (ל"ת)
6. נשמע כמו חדשות טובות. תחבורה ציבורית זה נמב"י קלאסי, וצריך פתרון דורסני לזה - אחרת יהיו יותר ויותר שכונות מבודדות בלי תחבורה ציבורית. אהרל'ה | 29.04.19 (ל"ת)
5. ראש עיר שמתנגד למסוף תח"צ הוא פושע היעדר מסופים פוגע קשות בתח"צ. רכב פרטי זה דרך ללא מוצא, הוא מזהם, מסוכן וגוזל שטח עצום. כל בוקר מיליון ישראלים נוסעים לעבודה ב 10,000 אוטובוסים בלבד, ועוד 3.3 מיליון ב 3 מיליון כלי רכב, שתופסים שטח עצום. דוד | 29.04.19 (ל"ת)
4. בקיצור, אין למקבלי ההחלטות מושג מה הם עושים (או מדוע) כבר ארבעים שנה אף אחד לא לוקח את התחבורה ברצינות... החל בשר לנדאו ("לא צריך חגורת בטיחות בעיר, כי אפשר לבלום עם הידיים") ועד הליצן הנוכחי - מקצועיות היא מילה גסה. אפשר לחסל בקלות שתי התנגדויות לאוטובוסים: רעש וזיהום אויר. העיר שנז'ן בסין קיבלה החלטה כזו בשנת 2011... נכון לינואר 2018, אין בה אפילו אוטובוס דיזל אחד: כולם הוחלפו ב-16,000 אוטובוסים חשמליים. אגב, שנז'ן גדולה בהרבה ממדינת ישראל (וגם צומחת מהר יותר :). זה חדשות, זה?! | 29.04.19 (ל"ת)
2. בראש העין ראש העיר לא מונע כלום שפוגע בתושבים בואו לחגוג על ראש העין, היתרי בניה ותוספות בנייה ללא היכר, מסוף תחבורה גדול ליד בתי תושבים. ראש העיר הוא החבר הכי טוב של הממשלה שנותן המון ולא מקבל כלום בתמורה. דוד | 29.04.19 (ל"ת)
תוכנית החירום שתכפיל את שטחי התחבורה הציבורית
20 תגובות לכתיבת תגובה