6. לא יכול להיות ששר יתהדר בהישגים, ולא יקח אחריות על הכישלונות בכך שהוא לחץ לפתוח את הקו מהר (לפני הפריימריז) הוא הימר, שאם הכל יהיה טוב, הוא ייצא גדול. זכותו. הבעיה שזה נכשל כישלון חרוץ. לכן זו אשמתו הישירה, והוא חייב להתפטר. רונן | 29.04.19 (ל"ת)
3. בכל מדינה מתוקנת, שר התחבורה כבר היה מתפטר אצלנו, הוא מעדיף להאשים את כל העולם ואישתו, אבלל חלילה לא להודות שזה כישלון אישי גם שלו ולהסיק את המסקנות. יוסי | 29.04.19 (ל"ת)
2. בושה לרכבת ישראל ניהול כושל, יחסי עבודה גרועים, חוסר יידע בתכנון וביצוע תחזיות לא אמינות הביאו למצב הקיים..גועל נפש שמעון דולב באר שבע | 29.04.19 (ל"ת)
1. אולי עדיף ברגל מה יהיה ?פרויקט שאמור לשדרג ובמקום זה דורכים במקום חבל.אולי השר יכנס סוף סוף לעובי הקורה ויטפל בכל הכשלים יוסי | 29.04.19 (ל"ת)
הסתיימה התקלה במערכת האיתות; תנועת הרכבת בין ירושלים לנתב"ג תשוב ללו"ז המוכר בהדרגה
6 תגובות לכתיבת תגובה