3. ככה זה כשאין קשר בין ביצועים ושכר. למה שיתאמצו לפתור את הבעיות המערכתיות של הארגון שלהם? גל | 02.05.19 (ל"ת)
2. אכן ימים כלילות כל שאר האנשים שעובדים קשה עושים לילות כימים, אבל נו, רכבת ישראל. דרור | 30.04.19 (ל"ת)
1. לנסיגה בשירות, לאיחורים, לצפיפות, לביטולים אחראי אך ורק שר התחבורה השר ברצותו לחנוך בטרם עת את קו הרכבת החדש לירושלים שעד היום אינו מגיע לת''א ולמרות שנאמר לשר ע''י מומחי תחבורה שהקו לא הושלם, אינו מוכן בהיבטים שונים , אין קרונות כי האוצר ומשרד התחבורה קיצצו בהזמנת קרונות נוסעים,הקו נפתח כשקרונות נלקחו מקווים עמוסים גם כך , ורק הגבירו את הסיוט לנוסעים בקו תל אביב חיפה והקריות. השר דרש גם לבטל את כל הרכבות הישירות מראשון לציון הראשונים לתל אביב. כמו כן קוצצו מספר רכבות בוקר ממודיעין לת''א ובית שמש ת''א. פעולותיו של השר לפתיחת הקו החדש גרמו לתקלות, הפסד זמן של הנוסעים , צפיפות , איחורים ועוד. בתוך כך נאלצת הרכבת לפעול והתוצאות מונחות לפתחינו כשאחד מאשים את השני בכשלים. ורדית | 30.04.19 (ל"ת)
הרכבת בהפסדים ובאיחורים? מענקים של 12 מיליון שקל למנהלים ועובדים
3 תגובות לכתיבת תגובה