9. מה שלא מספרים לכם זה שאין ליתיום לסוללה של טלפון נדרשים 3 גרם ליתיום לסוללה של רכב צריך 20 ק"ג. אין מספיק ליתיום בעולם ומחירי הסוללות רק עולה. השקעה נבונה לטווח קצר, לא עסקת חיים ולא חצי מיליארד שח כמו שמקשקשים תחתי. רוב הדומם | 01.05.19 (ל"ת)
8. Tel Mond stupid. these guys don't know the basic of the equipment they're installing or that they are marketing dov | 01.05.19 (ל"ת)
6. המדינה כבר תדאג לנקנק את המס שלה טובטוב למרות שבכל העולם אין מיסוי על קילומטראז או תעריף אחר לטענת חשמל... ישראל לדאבוני , משולה ליתוש-על הניזון מדם האזרחים יחיעם זוגלובק | 01.05.19 (ל"ת)
5. מטורף, שווי 20 מליון ש״ח או שסונול שילמו פרמיה מטורפת או שמישהו זיהה הזדמנות רענן | 30.04.19 (ל"ת)
4. מה עושים בחניה משותפת? מי יממן את החשמל? אי אפשר שהבניין כי אז למה ששכן בלי רכב יממן "דלק חשמלי" לשכנו בעל הרכב? למה ששכן שנוסע מעט יממן "דלק חשמלי" לשכנו שנוסע הרבה? מי שרוצה לנסוע - שישלם. כמו היום. יש גם הרבה בניינים בלי חניה, אלא חונים ברחוב. כל אלה יהיו חייבים לטעון בתחנות דלק או הטענה. נהגוס | 30.04.19 (ל"ת)
2. במדינה בגודל של ישראל אין צורך בעמדות טעינה מהירות אם לא נוסעים בכל יום לאילת, רכב חשמלי עם טווח של 300 ק"מ צריך לטעון רק פעם או פעמיים בשבוע ורוב המשתמשים יעדיפו לעשות את זה בחניה בזמן שהרכב גם ככה עומד כל הלילה ואז מהירות הטעינה לא חשובה. רועי | 30.04.19 (ל"ת)
1. יש להסדיר התקנת עמדות טעינה בחניות של בתים משותפים לרוב הדירות בבתים המשותפים שנבנו ב 20 השנים האחרונות בארץ יש חניון עם חניות פרטיות. כדי לקדם את הרכבים החשמליים בארץ יש להוציא תקנות שיקלו על התקנת שקעי טעינה בחניות של בתים משותפים וחיבור שלהם למונה החשמל של הדירה שלה שייכת החניה. רוב האנשים בארץ יעדיפו לטעון את הרכב בלילה בחניה. יריב | 30.04.19 (ל"ת)
סונול רכשה 50% מחברת עמדות טעינה לרכב חשמלי
9 תגובות לכתיבת תגובה