אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

טינדר ב-43 אינץ': איך עושים טלוויזיה למילניאלס?

1 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
הגבלת אובר בניו יורק פוגעת במשתמשים ובנהגים.
העבודה באובר נוחה וטובה לנהגים שרובם אינם יכולים או רוצים לעבוד במשהו אחר - זו אינה עבדות, הם יכולים כל רגע לסגור את האפליקציה וללכת לדרכם - אם יש להם עבודות אחרות. הם לא השקיעו סנט בדבר, זה יפגע באנשים מעוטי יכולות, סטודנטים וסתם אנשים שרוצים לעשות קצת כסף מהצד בסופ"ש. זה גם יפגע בשאר האזרחים - שירות שהיה טוב, עם נהגים מאוד נחמדים, במחירים מאוד נוחים יגמר, ונחזור לנהגי המוניות או נהגי אובר עם רישיון מוגבל שיתנהגו חרא לאנשים, יגבילו את כמות המוניות ונחזור 20 שנה אחורה. בסופו של יום, השירות משפר את את חיי הנהגים ואת חיי הנוסעים (לגבי התירוץ שזה מסיט אנשים מתחבורה ציבורית רגילה כגון אוטובוס או מטרו, אני אומר "אז מה". לא כל שירות חייב לשפר את התחבורה הציבורית או להוריד אנשים מנסיעה בכלי רכב, אפשר לשפר את חייהם של אנשים ולעלות רמת חיים בלי דברים האלו, רק למטרת שיפור רמת החיים. אפשר לחרבן בחור ברחוב, אבל נחמד שיש שירותים בבית.
הכותב אינו יודע דבר | 30.04.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת