אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"הסטורי של אווה" מציג: 100 מיליון צפיות ביממה וסיקור ב-50 מדינות

30 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

29.
המדיום הוא המסר
האינסטגרם נוצה ברוח והסטוריז מתפוצצים כבועות סבון קלילות. האם יישאר מכל זה משהו גם מחר? הלא נתפנה לבהות בליפגלוס מגדיל שפתיים של קלי ג׳נר או חתול רוקד סטפס בעודנו ישובים על האסלה וכל עניין הסטורי של אווה יזכר בעוד כמה שנים כקוריוז וולגרי במקרה הטוב. את אווה והסיפור שלה לא בטוח שיזכרו.
יוהנה | 03.05.19
28.
סיקור ב 50 מדינות...כמה צביעות...
רוב העולם אנטישמי ושונא יהודים על בסיס יומי...רוב המדינות לא עושות מספיק למיגור התופעה...החלטות אנטישמיות נגד ישראלנתקבלות באום על בסיס יומי...רק לאחרונה פורסמה קריקטורה אנטישמית בניו יורק טיימס שזה עיתון "מכובד"...אל תסקרו את השואה ואת הפרוייקטים האלה כדי להשקיט את המצפון שלכם שאתם כביכול יפי נפש...ותתחילו לפעול נגד אנטישמיות על בסיס יומי, ללא כתבות מוטות נגד ישראל בתקשורת, ללא החלטות מוטות נגד ישראל באו"ם, תתחילו לגנות באמת אנטישמיות ותחמירו בעונשים...ללא מדינת ישראל השואה היתה מתרחשת שוב!
אישש | 03.05.19
23.
כמה בולשיט
העלות לא היתה מליונים - מדובר בכמה עשרות אלפי דולרים - לא זה לא נעשה למען זכרון השואה אלא משום שמדובר ברעיון של יצירת תוכן עם עומק ואורך על פלטפורמה שזה מעולם לא נוסה. היזם עלה על רעיון, לקח תוכן שאין עליו זכויות יוצרים ויצר משהו חדש. עכשיו הוא יקבל עשרות פניות ממותגים מובילים בעולם להפיק תוכן עבורם (לכן טען שזה מליונים) ויצא למסע הרצאות וכו וכו. הבולשיט הרגיל של המאה ה 21 - בוא נייצר אוויר ונתרגם אותו למיליונים. חמודי, יש לך חלון הזדמנות של 6 חודשים ואחרי זה יהיו עשרות יועצים וחברות הפקה מתמחות בתחום. בהצלחה - אבל בחיית, אל תעשה מזה יותר ממה שזה. כמו שאמר השועל לכלב בבדיחה הידועה, "זה בסדר, לי אתה יכול להריח מאחור"
נו די  | 02.05.19
16.
מדהים ! ועונה לתגובות הציניות..
הפרויקט הזה כל כך חשוב במיוחד כי הוא מחבר את הדור הצעיר לנושא השואה דרך השפה שלו. אין כאן דביקות ואין כאן ציניות לנושא השואה אלא פשוט הבנה של איך תקשורת נכונה עובדת עם הדור הצעיר. ולגבי "לא עדיף לתרום את הכסף לנזקקים?" - התשובה היא שיש המון מיזמים בעולם ועל כל מיזם שרוצה לקדם פרויקט, טכנולוגי או לימודי או חברתי - נוכל לבוא עם אותה שאלה חסרת טעם. אותו אדם ששאל את זה יכול לשאול את עצמו "למה לי לקנות רכב? לא הינ עדיף שאתרום לנזקקי השואה ואסע באוטובוס?". גם בקידמה יש צורך להשקיע ובמקביל!
אריאל | 02.05.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת