אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"אנחנו צריכים להסתכל מעבר לטווח הראייה שלנו. מעבר למשאית שלפנינו ומעבר לצומת"

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
עוד חארטה אחת מיותרת
מי שחושב שהחארטה של הבינה המלכותית, היא הפתרון המושלם במניעת תאונות, שוגה באשליות. זהו ניצול ציני של הטרנד החדש של הבינה המלאכותית. יותר נכון לומר, מחליפים בעיה קיימת בבעיה אחרת, המתגלה מאוחר יותר. בסופו של יום, אנחנו נשארים עם אותה הבעיה ללא פתרון. תאונות דרכים ימשיכו להתרחש באותו קצב, על אף החארטה של הבינה המלאכותית.
דני | 03.05.19
7.
התוצאה תהיה המון התראות בנהיגה מכל העולם ואשתו שינהגו ברדיוס של 100 מטר ממני ואז
אני פשוט מרב רעש מידע הנהגים פשוט התעלמו יכבו או ישקיטו את הדבר הזה ! הרעיון יהיה ישים רק למכוניות אוטונומיות שבהם אין נהג והמחשב יוכל להתמודד עם הררי האינפורמציה שתוחרם מהענן תוך כדי נסיעה ! בקיצור הרעיון יהיה ישים בפועל רק לפחות עוד 20 שנה כאשר לפחות 70% מכלי הרכב יהיה אוטונומיים !
יואב  | 03.05.19
5.
אל הא1פק
ישנן עוד גישות - גישת ה Overlord (משגיח-על) תמיד תתקל בבעיות קשות של רשתות שהן centralized (נפח תעבורה, השהיה, יכולת קיבול של מידע והחזרתו וכן הלאה). גישה אחרת שהתנסיתי בה במס' פרוייקטים וקיימת אף בטבע היא גישת המיקרו-סוכן, אם כל צומת עובר אופטימיזציה לוקאלית (מבחינת ה traffic control) ניתן להראות שאפשר ליצור רשת-על הקרובה לאופטימליות השקולה לזו של מנהל-מרכזי. למעשה, חרקים וניהול תהליכים/threads במע"ה עובדים כך והתוצאות מעולות וזה הרבה יותר נגיש טכנולוגית...
הצ1פה | 03.05.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת