10. במקום ש תעשיית הרכב והאויונאוטיקה תיכפה סטנדרטים על תעשיית התוכנה - קורה בדיוק ההיפך יואב סגל | 04.05.19 (ל"ת)
8. תכנון לקוי של המטוס כשתכן המטוס לקוי, גם אם ישימו עשרה חיישנים, עלולה לקרות תאונה. בואינג החליפה את המנועים של המטוס לשני מנועים חסכונים כתגובה לאיירבוס שעשתה זאת בסדרת ה320. במקום לתכן מחדש את המטוס מחדש כך שיתאים למנועים החדשים. תכן מחודש נמשך הרבה שנים. במקום זאת תוך שנתיים הם הוציאו מטוס בלתי בלתי יציב שצריך מערכות בקרה מיוחדות כדי לשלוט בו. הדבר מזכיר את התקלה בדוושת הגז של טויוטה שגרמה לתאונות רבות והכל בגלל לחסוך כסף. ברוך | 04.05.19 (ל"ת)
7. רשלנות פושעת לא לעדכן את הטייסים. לעבוד עם סנסור אחד (כל רכיב מתקלקל לפעמים). לא להרים דגל אחרי התרסקות מטוס ראשון. זה פשע שמישהו צריך לשבת בבית סוהר משה | 04.05.19 (ל"ת)
6. ל 5 : ךא הגיוני לחלוטין מה שכתבת כי ... אתה בעצם טוען שבואינג ידעה שיש אפשרות שתהיה תאונה ויהרגו מאות נוסעים. נגיד שאני אסכים איתך שלא אכפת לה מההרוגים אבל אמור להיות אכפת לה מההפסדים האדירים עקב הפשלה התכנונית . וזה נזק ישיר וקטלני לבואינג. איך אתה אומר שלבואינג לא היה אכפת שיגרם לה נזק שכמעט יכול למוטט את החברה על כל עובדיה ? ג'ק | 04.05.19 (ל"ת)
3. 350 נרצחו עי בוינג בגלל כספ קטן בבוינג ידעו מראש על הסיכון ולא היה איכפת להם לסכן אלפי נוסעים מכוון שיש להם כמעט מונופול על יצור מטוסים גם זה ישתנה בוינג | 03.05.19 (ל"ת)
2. תלות רק בחיישן אחד כמו המובילאיי הכל אוטומטי רק ללא יכולת ניבוי.. כל החכמים שחושבים לי זה לא יקרה הזמבורה תצפצף. חמור מאד | 03.05.19 (ל"ת)
דיווח: בואינג הגבילה את טייסי הניסוי שלה בפיתוח מערכות השליטה בבואינג 737 מקס
10 תגובות לכתיבת תגובה