15. הפעלת קו ירושלים המקרטע הלא מוכן שאינו מגיע אפילו לת''א כי שר תחבורה כפה על הרכבת בלי שיסיימו את העבודות על רשת החשמל, בלי שיהיו קרונות לקו החדש והורידו רכבות מהצפון גרמה לקריסת תנועת הרכבות בכל הארץ ובעיקר בצפון התוצאה: איחורים רכבות מתעכבות בתחנות בגלל הצפיפות תקלות חוזרות ונשנות כי אין זמן לתחזק את הרכבות בגלל העומס וניצול יתר של קטרים ביטול רכבות בגלל מחסור ברכבות חלופיות בזמן שמתגלת תקלה. שר התחבורה לא אישר בכל מהלך כהונתו הארוכה, הקמת מסילה רביעית בציר נחל איילון רק בסוף שהבין את הקטסטרופה אישר מעט מידי, מאוחר מידי המסילה הרביעית תהיה מוכנה במקרה הטוב עוד 10 שנים וצריך כבר מסילות נוספות הרביעית לא תספיק. . בנתיים אי אפשר להוסיף רכבות שרובן עוברות בת''א הגיע הזמן מר כץ שר התחבורה לאור הכשלים להניח את המפתחות ולעזוב. נועה | 07.05.19 (ל"ת)
14. נהג קטר זה עבודה קשה 20 אלף לשלוש וחצי שעות זה שוח שוחק צריך להעלות את המשכורת כדי למנוע מחדלים כאלו זהות | 07.05.19 (ל"ת)
13. הייתי ברכבת וישר הורידו אותנו איזה מלחיץ זה היה והלכנו באבנים והייתי עם כפכפים לא מאחלת לאף אחד אנונימית | 06.05.19 (ל"ת)
12. מחדלים ובעיות ברכבת ישראל בגלל חילולי שבת בשנה האחרונה יש לרכבת ישראל בעיות ושביתות .ולא מגיעים בזמן ולא יוצאים בזמן ותקלות בדרך בפרט לירושלים היות והם מחללים את השבת ולכן אין להם ברכה ויש להם הפסדים גדולים.ומי יודע מה נוד יכול להיות אם לא יפסיקו לחלל שבתות וחגים השם ישמור אותנו מוטיל | 06.05.19 (ל"ת)
11. מנהלי תחנות הם הגורמים "הדג מסריח מהראש" הכל מתחיל המנהלים התת רמה הנהגים עובדים קשה אבלהמנהלים והסגנים בתחנות משחקים וחושבים שהם כל יכוך וקנין אלי | 06.05.19 (ל"ת)
10. חזרה לכותרות בגלל הקסמים הכל הורסת והכול שהגברת המגעילה של גילה ממרידה את העובדים העובדים עובדים בלי חשק ובלי ביטחון אנו מקווים ומצפים מהוועדה שקמה בשיתוף השופט סטרשנוב שיעיפו את הגברת גילה אדרעי מהרכבת במהרה לא נשב בשקט ולא נסלח לה אנו החיילים מבקשים בכל לשון של בקשה מהמרכיבים לכתוב כמה שיותר תגובות נגד גילה אדרעי והוועד בכלל ולהציף את ההסתדרות במכתבים אנו חייבים שהכתבה תעוף מהרכבת היא חושבת שהיא גיבורה אך היא סמרטוט באו נאיף אותה אמן חיילי מהל | 06.05.19 (ל"ת)
8. מתי יהיה הסוף לתחלואי הרכבת? צריך להפריט את רכבת ישראל ומהר ועדיף שחברה יפנית או אירופאית תנהל את רשת הרכבות, הם יודעים הרבה יותר טוב מאיתנו בעניין הזה? אלון | 06.05.19 (ל"ת)
5. עובדים רשלנים, בטלנים ולא מקצועיים. העיקר עושים שביתות בשביל עוד ועוד תוספות מופרכות. בזבל | 06.05.19 (ל"ת)
1. איך נכנסה הרכבת למסילה לא נכונה? האם נהג הקטר סובב את ההגה לכיוון הלא נכון? חחחחחחחח אבי | 06.05.19 (ל"ת)
מחדל חמור: רכבת נכנסה למסילה הלא נכונה, וכמעט גרמה לאסון
15 תגובות לכתיבת תגובה