76. אגד אין בעולם חברה של 1300 שותפים שבוחרים הנהלה ומזכירות כמו באגד הפוליטיקה הורסת כל חלקה טובה משרד התחבורה הבין את זה ההפרטה הייתה מחוייבת והצילה את אגד ואת 6000 העובדים המשקיע יהיה מחוייב בהתייעלות אם ירצה להרוויח לצערי זה יבוא גם על חשבון הנוסעים. שרון | 10.05.19 (ל"ת)
75. הפרטה : לחברים בונוס , ולציבור קונוס ... כן , כבר ראינו הפרטות ומה הביאו לציבור . קיבלתם לאחרונה דואר ? פה גדול | 08.05.19 (ל"ת)
74. תגובה שלחתי תגובה על אירוע שאירע במציאות, אך היא סוננה, השמצות וניבולי פה, כן מפרסמים. גרי | 08.05.19 (ל"ת)
73. מסתבר שגם ארגון כושל ומסובסד יכול לעשות אקזיט לא יודע כמה כסף מדינת ישראל שפכה על הארגון הרקוב הזה שהסב נזקים מפלצתיים למדינה לאורך השנים בבלימת התחרות וקידום פרוייקטים חייונים אבל די ברור לי שאם מישהוא היה חושף את הנתונים, לא רק שלא היו מקבלים מיליונים, רבים מהם היו מוצאים את עצמם מאחורי סורג ובריח. משה | 08.05.19 (ל"ת)
72. אין נהגים באגד כולם סדרנים חבורת עצלנים עלובה בושה וחרפה הרסו את החברה בידיים שלהם דני | 08.05.19 (ל"ת)
71. אגד עליתי לאוטובוס על שתי רגליי, ירדתי עם אלונקה, תודות לחבר אגד שגרם לתאונה. גרי | 08.05.19 (ל"ת)
70. שכחתם הכותב שכח שחבר אגד משלם בכניסתו לאגד דמי חבר שזה מניית עבודה 100000 דולר ללא ריבית וכאשר הוא יוצא מהחברה הוא מקבל בחזרה את כספו ללא ריבית יגאל | 08.05.19 (ל"ת)
69. לתגובה מספר 19 . אתה חתיכת מטומטם כלומניק מתנשא בוא נראה אותך מסובב הגה של אוטובוס ומסיע עשרות נוסעים ביום בביטחה כשברקע הרבה תלונות נוסעים וכביש שהוא גהינום עלי אדמות . לא רק שתברח מהעבודה גם תעזוב את הארץ . אידיוט . Reuben Binyamin | 08.05.19 (ל"ת)
68. יחס מחפיר של הנהגים שיפריטו את החברה פח הזאת...ויתחילו לשים שם נהגים ראויים ולא המתוסכלים שיש היום... חיים | 08.05.19 (ל"ת)
67. מפאי - הסרטן שהחריב את הארץ אורוול, מתגעגעת לחכות שבע שנים לקו טלפון? לטלוויזיה שחור לבן? לבנייני רכבת נמוכי קומות? למרגרינה במקום חמאה? לעולם לא עוד מפאי חיים | 08.05.19 (ל"ת)
65. ישראל היא "מדינת עולם שלישי". כאשר חושבים להקים מדינה, הדבר הראשון שעושים, ביום הראשון, על הסובח, זה ל"חלק" אותה... מי שמפחד לעשות את זה, במוקדם או במאוחר, הוא יצטרך לעשות את זה אבל, הפעם, ללא מרכאות... אנחנו עשינו את זה כבר לפני יותר משלושים שנה - ראה "החוקה של אברהם". לכן... להכפיל ולהפריד את את מספר אזורי הפעולה של התחבורה הציבורית פי ארבעה ( × 4) כמספר איזורי הארץ : גליל, נגב, הר (מרכז), שפלה (מרכז)....(בזמנים רגילים רק הרכבת תשרת את כל המדינה)... פרץ מאופקים. פרץ מאופקים | 08.05.19 (ל"ת)
63. זה סופו של מי שלא נותן שרות כל מקום שהעיפו את אגד והביאו חברה פרטית, הציבור מבסוט עד השמים. מונפול שלא נותן שרות כורת את הענף עליו הוא יושב, לתשומת לבכם סחטני הרכבת. ben | 08.05.19 (ל"ת)
62. חיים באשליה, יקבלו את הניקנוק השני אחרי נצבא אם יקבלו חצי מהסכום שיגידו תודה. ואחרי 5 שנים שיראו מה הם הפסידו כמו שהפסידו את נצבא, רק אז יבינו את גודל הטעות. ואת האמירה "חברים יש רק באגד" שכחו את הפנסיונרים שבנו את האגודה מהיסוד. ועל כך ישלמו ביוקר מאוד מאוד. יוני | 08.05.19 (ל"ת)
61. הקנאה הורגת. לכל החכמים. אגד היא קואופרטיב זאת אומר חברה של החברים. יש לנו מניה בחברה.כמו שיש לי בית וקניתי אותו מכספי ככה קניתי מניה מכספי כדי להיות חלק מהחברה.כמו שאני מוכר בית ומקבל כסף ככה כשמפריטים/מוכרים את אגד זכותי לקבל כסף על המכירה.אף אחד לא עושה לי טובה. הכסף שאני אקבל זה תלוי בכמה יקנו את החברה. אני יכול לקבל מליון יכול לקבל פחות וגם יכול יותר.חוץ מהמניה כמובן שהיא שייכת לי.אז לכל החכמים והקנאים תירגעו.הממשלה גם התחייבה לתת מליארד שקל בשנה לתקופה של 14 שנים.אז בטוח תתרגזו עוד יותר.יום טוב לכולם. חבר אגד. | 08.05.19 (ל"ת)
59. הפרטה שווה לפטה גם חברת אל על הופרטה מי הרוויח מזה מישפחת בורוביץ .העובדים שבנו את החברה כמו בבוקר להיות שכירים ובלי כבוד מינימלי .ההיסתדרות גייס חמישי של העשירים במדינה.ראוו הוזרתם חברי אגד .. .. דוד | 08.05.19 (ל"ת)
57. וכך, בניגוד לכל העולם, בישראל התחײצ הפכה לפרטית עוד שירות חיוני שהמדינה תפסיק לתת לאזרחיה, עוד חומה בהמשך ההתדרדרות בשירות לאזרח אורי | 08.05.19 (ל"ת)
54. אז אם היא תהיה חברה פרטית היא תוכל לעבוד בשבת? הרי מיסטר כץ בעצמו אמר שלא מפריע לו שחברות פרטיות יעבדו בשבת. והחרדים? שיבקשו טרמפ מאלוהים UA | 07.05.19 (ל"ת)
52. מה עם המבנים שבבעלות נצב״א? אולי סוף סוף יחדשו משה מבני ענק עומדים נטושים ומסוכנים מקומם | 07.05.19 (ל"ת)
51. עצוב שמפריטים הטייקון ירוויח והעובדים יהפכו לעבדים שכר מינימום והשרות יהיה דומה לרמת השכר שישולם . דומה לעבדי קבלן שעובדים גם במשרדי ממשלה מיקי קלקלן | 07.05.19 (ל"ת)
49. הפרטה כמה שהעם מרוצה לא מעניין אותם שמוציאים לך עין היקר להם 2 עוד תצטערו על כך הימים יגידו. דוד | 07.05.19 (ל"ת)
48. הרבה נהגים בזמן האחרון מבני דודנו . צופרים כל הזמן צופרים ומתנהגים בחוסר סבלנות. נורא | 07.05.19 (ל"ת)
46. זאת לא הפרטה- אגד אינה שייכת למדינה אלא לחברי אגד זאת מכירת אחוזי אחזקה בחברה מומחה | 07.05.19 (ל"ת)
45. בועז הרץ אל תשכח לחלק לחברים קצת גר בישוב של עשירים וכעת יקבל עוד מיליון. אין צדק..לפחות שיחלקו גם לנו השכירים שגרים בישובים מאשכול נמוך. נהג טחון | 07.05.19 (ל"ת)
43. מה עם חברי דן הפריירים? ובדן יושבת הנהלה מושחתת ולא נותנת כלום לחבריה אחרי שהשקיעו את מיטב כספם למניה וכוחם עד לפנסיה. בושה! פנסיונר | 07.05.19 (ל"ת)
40. נצבא משווי של-300,000,000 מיליון שקלים חובות, הפכה להיות ברווח של כ-8,000,000,000 מיליארד שקלים. תארו לכם מה היה קורה עם כל מאות אלפי מ"ר קיים + מאות אלפי מ"ר זכויות הבנייה האמיתיים היו נשארים בידיים של חברי אגד. כל מניה של חבר אגד הייתה שווה 2,000,000 מיליון שקלים אחרי מס. הרגו את חברי אגד, שתו להם את הדם. במשך 2 עשורים. נצבא הייתה חברת הנדל"ן הגדולה בישראל וזאת בלי השבחת נכס אחד. עם השבחה שוויה זינק לכ-8,000,000,000 מיליארד שקלים. מי הייתה החברה שעשתה הערכת שווי הונאתית? הנהלת אגד אוכלת מכף ידה של איירפורט טיזי | 07.05.19 (ל"ת)
39. כלכליסט ממשיכים בכתבות שטחיות הגיע הזמן שכלכליסט תפסיק לתת רק את השורה התחתונה שבגללה הציבור חושב שעושקים אותו ותתחיל לצייר את התמונה כולה. אף אחד באגד לא מקבל כסף בחינם. רוב הסכום הוא החזר מלא של מניות החברים ששילמו כשנכנסו לאגד, רוב מה שנשאר עובר למדינה כמס הכנסה, ושארית בזויה עוברת לחברים כשוחד על שהסכימו תחת אונס הממשלה להפוך מבעלי קופרטיב לשכירים פשוטים. לכל אלה שלא מבינים פה בתגובות, סובסידיה מהמדינה היא רק בגלל שהמדינה קובעת כל דבר שקורה בתחבורה הציבורית, כמה ישלם הלקוח, מה המסלול, תדירות בלי כל אפשרות מהחברות להגיב גם אם הן מפסידות כסף רב רק האמת | 07.05.19 (ל"ת)
37. שום דירות להשקעה, לאחר ניכוי מס הכנסה ישאר להם בקושי 50 אחוז וגם את זה לא מגיע להם ל-3 | 07.05.19 (ל"ת)
36. ביזיון. מקבלים תמיכה אינסופית מהמדינה ולוקחים את הכסף הביתה. חוצפה שלא תתואר, מקבלים פרס על הבאת התחבורה הציבורית לשפל היסטורי. מחסור של אלפי נהגים אבל לא יעלו להם חלילה את המשכורות כדי למשוך נהגים חדשים, את הכסף יקבלו המקומבנים שנכנסו בזמן. אסף | 07.05.19 (ל"ת)
35. נתונים סותרים המשקיע יקנה 50% או 100% מהחברה? (אם יקנה 50% כמו שכתבתם מספר פעמים אזי לכל חבר שווי של מליון אך יקבל חצי מליון בלבד. JASC | 07.05.19 (ל"ת)
32. הערכת השווי לא שווה את הנייר שהיא רשומה עליו מיליארד שלוש מאות?! כנראה ששכר הטרחה ליועץ שולם כאחוז מתוך הסכום. הערכת שווי מתבצעת ככה: יושבים עם ה"יועץ", אומרים לו מה השווי ואז הוא מתחיל לתקף את המספר עם כל מיני מתודולוגיות מהאקדמיה ופילוסופיות שאין להם שום קשר למציאות. ככל שהמצגת ארוכה ומסובכת יותר, ככה פחות אנשים יקראו אותה באמת. שוק ההון במיטבו מבין עניין | 07.05.19 (ל"ת)
31. למגיב מס 13 לכל חבר באגד יש מניה . אבי שילם אותה במשך שנים . כמו משכנתא ,חשבת על זה? חשבת כמה שנים הם עובדים ,לכל עובד בכל חברה מגיעים פיצויים/ מניות .אז למה כשמדובר בחברי אגד זה שונה? אסתי | 07.05.19 (ל"ת)
30. מה קורה עם אלמנות של הפנסיונרים ? אמי היא אחת מהן . האם זה יפגע להן בפנסיה ? אסתי | 07.05.19 (ל"ת)
27. הכל פנטזיה, אף רוכש לא ישלם את הערכת השווי תמיד לפני ההנפקה או המכירה מזמינים הערכת שווי אופטימית ומנופחת. אף משקיע לא יהיה פראייר לשלם מחיר מופקע. לכל החברים החוגגים צריך להגיד שאת הכסף סופרים במדרגות.... חבר אגד | 07.05.19 (ל"ת)
25. ומה עם השכירים שעושים את רוב העבודה? לא יקבלו אפילו פירורים מהמכירה ובנוסף ידרשו מהם לעבוד יותר בשביל פחות כסף ואם לא יהיו מוכנים, ההסתדרות לא תדאג להם זאב | 07.05.19 (ל"ת)
23. לתגובה 6 אתה מתהדר בשם של איש שאינך ראוי ורחוק מאד מהשם שלו.לפי תגובתך הינך עם צרות עיניים ורשעות ,עם רקבון פנימי בארי | 07.05.19 (ל"ת)
22. מזכירות אגד שילכו לקיבינימט של מזכירות האגודה שהביאה את אגד לידי מכירה. מקואופרטיב מפואר לא השארתם דבר. ואתם עוד מתגאים בזה. אתם תיזכרו לדיראון עולם. איתן | 07.05.19 (ל"ת)
20. אם הנתונים הכספיים מדוייקים, זו עסקה גרועה לכל הצדדים. חוץ מלסובב את ההגה ולבצע פעולת חישוב פשוטה במתן עודף לנוסע חשבון מעולם לא היה הצד החזק של חברי אגד ולראיה נצב"א. מה שחשוב זה האוטובוס וסידור העבודה, חלילה שקיפות ושותפות אמיתית אני הייתי מתבאס אם היו מגישים לי פעמיים נזיד עדשים... נצבא 2 יצאה לדרך. איפה קובי מימון ואריק פלדמן? | 07.05.19 (ל"ת)
19. מדהים: נהג אוטובוס הופך למיליונר. רק בישראל. בלי השכלה. מליונר מלנהוג באוטובוס. הזוי. דן | 07.05.19 (ל"ת)
18. הפרטה הפרטה זה דבר נכון... אך האם מגיע לחברי אג''ד לקבל את האקזיט על חשבונם של כל תושבי המדינה לא נראה לי טל | 07.05.19 (ל"ת)
17. שקיעת האימפריה חברים יקרים אם לא הבנתם הסוף הגיע יכניסו לכם שותפים ורק הם יקחו הביתה כסף אתם תקבלו כינים חבר | 07.05.19 (ל"ת)
14. כדאי למכור את אגד לפישמן אלוביץ ......... ובמלחמה כל החברות הפרטיות יחליטו שהן לא רוצות להסיע חיילים? לא בא להם | 07.05.19 (ל"ת)
12. הזוי! חברי אגד אינם בעלי הקואופרטיב ולא צריכה להיות להם ולאף אחד קביעות לתת לחברה לפשוט רגל ולהתפרק, ולתת זיכיון לגוף חדש! מדובר בשוד הקופה הציבורית סחיטה כספי משלם המסים | 07.05.19 (ל"ת)
10. אחרי שמכרו בפרוטות את נצבא הם הולכים לחלוב כספים מהציבור-ניהול כושל בור ללא תחתית | 07.05.19 (ל"ת)
9. מיאמר שחיתות ... למגיב מ"ס 6 . תיתעורר . אין היום כימעט גוף גדול שאין בו שחיתות .. ליזרוק רפש זה הכי קל ... כל דבר ביזמנו אם וכאשר יגיעו משקיעים כניראה שהכל יסתדר . ומי שאמר שהתחבורה אינה יעילה ( כמו אפריקה) לכו למ"ר כץ . שיתחיל לעשות נתצ'ים בכל המדינה . רק לאוטובוסים . אז כבר לא יהיה כדאי לינסוע ברכב הפרטי . אך העיניין הזה תקוע . אזרח | 07.05.19 (ל"ת)
8. כרגיל במדינת ישראל הכל כסף משרד התחבורה לא משפר את רמת התחבורה הציבורית , רמת הרכבות פה היא כמו של מדינות באפריקה. גם מבחינת אוטובוסים אין מספיק נתצ"ים והאוטובוסים לא חשמליים ומזהמים את האוויר. ההפרטה של אגד לא תקדם דבר . אלון | 07.05.19 (ל"ת)
5. ממשיכים לעבוד עלינו כשהייתי חבר אגד איתי ביחד היה גם .חמי. כששאלתי אותו מה קורה למעלה בבנין היה אומר לי.אתם רק עגלונים עים התיק על הגב .אל תשאלו שאלות.תביאו כסף ו.ש.ק.ט. מנשה | 07.05.19 (ל"ת)
3. ובאותה הזדמנות יחזירו למדינה את כל המענקים והסובסידיות ? או שהמדינה יענו אני ואתם רק ממנת ומסבסדת ועוד שאר מיני ירקות והחברים באגד מרוויחים. ישראל | 07.05.19 (ל"ת)
1. לא מדויק הסכום שמדובר המליון שקל הוא ברוטו.הסכום האמיתי הוא 750000 נטו במידה וימצא רוכש שיסכים לסכום המדובר.בקיצור הכל בגדר המלצה של ההנהלה ולא כהתחיבות או כהסכם מול החבר. ניר.ח | 07.05.19 (ל"ת)
עכשיו זה רשמי: הפרטת אגד יוצאת לדרך
76 תגובות לכתיבת תגובה