אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עכשיו זה רשמי: הפרטת אגד יוצאת לדרך

76 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

73.
מסתבר שגם ארגון כושל ומסובסד יכול לעשות אקזיט
לא יודע כמה כסף מדינת ישראל שפכה על הארגון הרקוב הזה שהסב נזקים מפלצתיים למדינה לאורך השנים בבלימת התחרות וקידום פרוייקטים חייונים אבל די ברור לי שאם מישהוא היה חושף את הנתונים, לא רק שלא היו מקבלים מיליונים, רבים מהם היו מוצאים את עצמם מאחורי סורג ובריח.
משה | 08.05.19
65.
ישראל היא "מדינת עולם שלישי".
כאשר חושבים להקים מדינה, הדבר הראשון שעושים, ביום הראשון, על הסובח, זה ל"חלק" אותה... מי שמפחד לעשות את זה, במוקדם או במאוחר, הוא יצטרך לעשות את זה אבל, הפעם, ללא מרכאות... אנחנו עשינו את זה כבר לפני יותר משלושים שנה - ראה "החוקה של אברהם". לכן... להכפיל ולהפריד את את מספר אזורי הפעולה של התחבורה הציבורית פי ארבעה ( × 4) כמספר איזורי הארץ : גליל, נגב, הר (מרכז), שפלה (מרכז)....(בזמנים רגילים רק הרכבת תשרת את כל המדינה)... פרץ מאופקים.
פרץ מאופקים | 08.05.19
61.
הקנאה הורגת.
לכל החכמים. אגד היא קואופרטיב זאת אומר חברה של החברים. יש לנו מניה בחברה.כמו שיש לי בית וקניתי אותו מכספי ככה קניתי מניה מכספי כדי להיות חלק מהחברה.כמו שאני מוכר בית ומקבל כסף ככה כשמפריטים/מוכרים את אגד זכותי לקבל כסף על המכירה.אף אחד לא עושה לי טובה. הכסף שאני אקבל זה תלוי בכמה יקנו את החברה. אני יכול לקבל מליון יכול לקבל פחות וגם יכול יותר.חוץ מהמניה כמובן שהיא שייכת לי.אז לכל החכמים והקנאים תירגעו.הממשלה גם התחייבה לתת מליארד שקל בשנה לתקופה של 14 שנים.אז בטוח תתרגזו עוד יותר.יום טוב לכולם.
חבר אגד.  | 08.05.19
40.
נצבא משווי של-300,000,000 מיליון שקלים חובות, הפכה להיות ברווח של כ-8,000,000,000 מיליארד שקלים.
תארו לכם מה היה קורה עם כל מאות אלפי מ"ר קיים + מאות אלפי מ"ר זכויות הבנייה האמיתיים היו נשארים בידיים של חברי אגד. כל מניה של חבר אגד הייתה שווה 2,000,000 מיליון שקלים אחרי מס. הרגו את חברי אגד, שתו להם את הדם. במשך 2 עשורים. נצבא הייתה חברת הנדל"ן הגדולה בישראל וזאת בלי השבחת נכס אחד. עם השבחה שוויה זינק לכ-8,000,000,000 מיליארד שקלים. מי הייתה החברה שעשתה הערכת שווי הונאתית?
הנהלת אגד אוכלת מכף ידה של איירפורט טיזי | 07.05.19
39.
כלכליסט ממשיכים בכתבות שטחיות
הגיע הזמן שכלכליסט תפסיק לתת רק את השורה התחתונה שבגללה הציבור חושב שעושקים אותו ותתחיל לצייר את התמונה כולה. אף אחד באגד לא מקבל כסף בחינם. רוב הסכום הוא החזר מלא של מניות החברים ששילמו כשנכנסו לאגד, רוב מה שנשאר עובר למדינה כמס הכנסה, ושארית בזויה עוברת לחברים כשוחד על שהסכימו תחת אונס הממשלה להפוך מבעלי קופרטיב לשכירים פשוטים. לכל אלה שלא מבינים פה בתגובות, סובסידיה מהמדינה היא רק בגלל שהמדינה קובעת כל דבר שקורה בתחבורה הציבורית, כמה ישלם הלקוח, מה המסלול, תדירות בלי כל אפשרות מהחברות להגיב גם אם הן מפסידות כסף רב
רק האמת | 07.05.19
32.
הערכת השווי לא שווה את הנייר שהיא רשומה עליו
מיליארד שלוש מאות?! כנראה ששכר הטרחה ליועץ שולם כאחוז מתוך הסכום. הערכת שווי מתבצעת ככה: יושבים עם ה"יועץ", אומרים לו מה השווי ואז הוא מתחיל לתקף את המספר עם כל מיני מתודולוגיות מהאקדמיה ופילוסופיות שאין להם שום קשר למציאות. ככל שהמצגת ארוכה ומסובכת יותר, ככה פחות אנשים יקראו אותה באמת. שוק ההון במיטבו
מבין עניין | 07.05.19
20.
אם הנתונים הכספיים מדוייקים, זו עסקה גרועה לכל הצדדים.
חוץ מלסובב את ההגה ולבצע פעולת חישוב פשוטה במתן עודף לנוסע חשבון מעולם לא היה הצד החזק של חברי אגד ולראיה נצב"א. מה שחשוב זה האוטובוס וסידור העבודה, חלילה שקיפות ושותפות אמיתית אני הייתי מתבאס אם היו מגישים לי פעמיים נזיד עדשים...
נצבא 2 יצאה לדרך. איפה קובי מימון ואריק פלדמן? | 07.05.19
9.
מיאמר שחיתות ...
למגיב מ"ס 6 . תיתעורר . אין היום כימעט גוף גדול שאין בו שחיתות .. ליזרוק רפש זה הכי קל ... כל דבר ביזמנו אם וכאשר יגיעו משקיעים כניראה שהכל יסתדר . ומי שאמר שהתחבורה אינה יעילה ( כמו אפריקה) לכו למ"ר כץ . שיתחיל לעשות נתצ'ים בכל המדינה . רק לאוטובוסים . אז כבר לא יהיה כדאי לינסוע ברכב הפרטי . אך העיניין הזה תקוע .
אזרח | 07.05.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת