3. 2, לידיעתך, נשקלת אפשרות למכרז על הוספת נתיב בכביש המשמעות היא כמובן המשך התקופה בה הכביש הוא כביש אגרה (ומכאן אטרקטיביות גם לחברת המפעיל). אל דאגה, מאחר ואנחנו חיים בישראל שנינו יודעים שגם לולא הרחבת הכביש בסבירות גבוהה המדינה היתה מאפשרת לזכיין להמשיך לעבוד וכך להנות מתקבולי מיסים. לא הורגים כ"כ מהר אווזה שמטילה ביצי זהב. נ.ב. לולא הכביש היה כביש אגרה הפקקים שהיית חווה בו היו גדולים עוד יותר. כיום חלק מהנהגים מעדיפים לא לשלם ולנהוג בכבישים ציבוריים. מה לדעתך עוצר אותם כיום מלהצטרף אליך לתנועה בכביש 6 , הפיה הטובה??? dw | 12.05.19 (ל"ת)
2. כביש 6 = הון-שילטון המדינה יצרה מכרה זהב למפעילים של כביש 6. העלויות של הפרוייקט החזירו את עצמן כבר אחרי 3 שנים. עכשיו ציבור הנהגים משלם כדי להמשיך לעמוד בפקקים כל בוקר בכביש 6. המדינה אפילו לא טורחת להכריח את היזמים לפתוח עוד נתיבים בכביש 6. חיפאי | 07.05.19 (ל"ת)
התסבוכת סביב מפעילת כביש 6: הצבעות סותרות של בעלי האג"ח
3 תגובות לכתיבת תגובה